Mitä mieltä miehestä, joka ei halua esitellä kenellekään? Odotan tässä nyt lasta sellaiselle
ja vieläkin on kauhean nihkeä tutustuttamaan mua perheeseensä ja ystäviinsä. Olemme olleet yhdessä 4 kuukautta ja lapsi on täysi yllätys. Minussa ei pitäisi olla mitään hävettävää - fiksu, hoikka ja kivanäköinen nainen olen, vaikka itse sanonkin. Mietin vain, että pitäisikö tehdä johtopäätökset ja jättää mies, vaikka lasta odotankin.
Kommentit (5)
Aborttia ei ole maininnutkaan. Kuitenkin on sellainen olo, että on pitkin hampain, velvollisuudentunnosta puuhaamassa yhteistä tulevaisuutta...
Ap
Ei miehille parisuhde ole yhtä kuin muijan esittelykierrokset sukulaisille ja kavereille.
Älä suotta ota itseesi tuommoisesta.
Ehkä hän ajattelee miten ihmiset ajattelee että niille tulee vahinkovauva tms. Eihän siinä tartte olla mitään kummallista takana?
Ehkä se haluaa viettää aikaa vaan kanssasi eikä ravata tutuilla ja puolitutulla?
Mää suosittelen ottamaan asian puheeksi miehen kanssa eikä miettiin jotain omia päätelmiä toisesta, koska ne ei aina osu oikeeseen..
Jos mies on asiasta innoissaan, haluaa olla kanssasi ja arki sujuu niin mikäs siinä on? Jos mies ei oma-alotteisesti vie sua tutustuun läheisiinsä niin kysy sinä voisitteko mennä! Ehkä mies ajattelee juuri päinvastoin että sinua ei kiinnosta mennä.. En tiedä mitä mies ajattelee, mutta sinä voit kysyä!
Yhdessä oltiin silloin oltu 7kk. Samassa kuussa oltiin jätetty ehkäisykin pois. Miehen vanhemmat asuu n.15km:n päässä meistä, meillä kummallakaan ei vaan ollut mikään kiire...
liian lyhyt aika ryhtyä perhettä perustamaan. Mitä mieltä mies on raskaudesta? Kuulostaa siltä, että mies ei vielä ole varma siitä, haluaako jatkaa suhdettanne:(