pahoitinko mieleni ihan turhasta....tuore suhde kyseessä...
Ollaan tapailtu nyt n. vajaa 3kk...kesällä useammin, nyt koulujen alettua lähinnä viikonloppuisin.
Nyt tulevana perjantaina mies menee katsomaan yhtä peliä, joten yhteinen aika siltä päivältä jäisi lyhyeksi, lähinnä yhdessä nukkumiseen ;)..heitin sitten ihan osittain testatakseni mitä mies tuumii, että jos minä ja lapset ei tultaiskaan sinne kuin vasta lauantaina...että jos mies vaikka haluaisi käydä pubissa tapaamassa kamujaan pelin jälkeen...No ei sanonut ensin mitään, sitten myöhemmin puhelimessa kun asiaa kysyin, sanoi asian sopivan, menoista ei vielä sen kummemmin tiennyt, mutta halusi ettei tulla sittenkään silloin pe sinne....
No toisaalta, iteppähän sitä ehdotin, mutta ei voi mitään että pahoitin mieleni siitä :(
Kun mielestäni me tavataan muutenkin niin harvakseltaan, vaikka joka viikonloppu onkin nähty...mutta kai sitä kaipaisi useammin noita tapaamisia, nytkään ei sitten saa viettää kuin yhden yön vierekkäin koko viikonlopun ajalta :(
Oonko siis liian herkkis tässä asiassa, ymmärrän toisaalta että mies kaipaa varmaan sitä omaakin rauhaa välillä, mun lapsetkin kun on melko eläväisiä ja hänen omat on jo isoja, etten ihmettele vaikka tahtoiskin olla välillä meistä rauhassa ;)
Kommentit (8)
Kuvitteletko sä tosiaan, että joku mies ajattelee näin: " ok, se kyllä sanoin, että mene ihmeessä baariin ystäviesi kanssa, mutta tarkoitti, että pyydä minut sinne vaikka vain yöksi niin voidaan nukkua vierekkäin."
Voi olla, että suhtees jääkin aika tuoreeks, jos oot noin typerä.
Ja vielä lasten kanssa olisit mennyt " vain yöksi" ? Kyllä se joka viikonloppu on aika usein tapaamista, koska silloinhan mies ei tapaa ikinä ystäviään vapaa-ajallaan. Eikö sinulla ole ystäviä?
Ihan tosi, luepa nyt viestisi läpi ajatuksen kanssa. Elämä ei lopu parisuhteen alkuun, ja minä ainakin haluaisin aina välillä tehdä jotain muutakin viikonloppuisin (nähdä myös ystäviäni) kuin vain olla partnerin kanssa. Se ei tarkota, etteikö aika tämän tuoreen kumppanin kanssa olisi ihanaa, ja etteikö sitä haluaisi tehdä kaikkein eniten viikonloppuisin. Mutta itsehän sanoit, että olette olleet kaikki viikonloput tiiviisti yhdessä.
Ja siksi toiseksikin, sinähän sitä ehdotit. Mitäs, jos mies pahastui itse tahollaan, kun ajatteli, että sinä mieluummin tulet vasta lauantaina?!? Ei ne miehetkään kaikki ole varustettu rautaisella itsetunnolla. Miten itse olisit reagoinut, jos mies olisi ehdottanut, että hän tulisikin vasta lauantaina? Vaatinut häntä tulemaan jo perjantaina, että voitte nukkua senkin yön yhdessä?
Nyt vähän jäitä hattuun, ja annat suhteenne kehittyä rauhassa. Sellaiseksi suhteeksi, jossa on myös tilaa muulle elämälle, eikä toisen välittämistä tarvitse epäillä ja kyseenalaistaa jokaisesta pienestä asiasta ja erossa olosta.
Ja odotit, että mies menee paniikkiin ja ehkä peruukin oman menonsa?
Mies varmaan olettaa, että järkevänä ihmisenä haluat tehdä jotain kivaa lastesi kanssa - ei ole varmaan lapsille kivaa, kun ei ole enää ikinä kotivapaa-aikaa äidin kanssa vaan aina suhataan poikaystävän luona.
Mutta oletko sinä järkevä, ja ajatteletko yhtään lasten parasta?
luehan itsekin viestisi läpi, niin tajuat, miten älytön on loukkaantumisesi