Pääsettekö 2+?
Kommentit (21)
pian alkaa taas päänaukominen meille :D
Mullapas on nikki täälläkin! :D Itseasiassa olen tänne hommannut nikin ennemmin kuin plussalle.
En vaan muistanut. Olin siis tuo äskeinen kyselijä. :)
En päässy minäkään ja sitä varten oikeastaan aukaisin koneen :( Pitänee lähteä kirjan pariin...
LotL
eipä sinne tosiaan pääse... Täällä on niiin outoa keskustella, jotta taidanpa mennä tuonne yuotubeen katseleen noita Villen haastatteluja;)
Terveisiä vaan Scarletille.=)
L
Vierailija:
eipä sinne tosiaan pääse... Täällä on niiin outoa keskustella, jotta taidanpa mennä tuonne yuotubeen katseleen noita Villen haastatteluja;)
L
Oletko sä se mun kamu joka ei halua leikkiä mun kanssa enää? ;)
Scarlett-79:
Vierailija:
LOletko sä se mun kamu joka ei halua leikkiä mun kanssa enää? ;)
Kjyllä mä sun kans vielä leikin! *pihalla* siis minä, ei leikki... =)
Vierailija:
Scarlett-79:
Vierailija:
LOletko sä se mun kamu joka ei halua leikkiä mun kanssa enää? ;)
Kjyllä mä sun kans vielä leikin! *pihalla* siis minä, ei leikki... =)
No kun ei tiedä kuka siellä terveisiä laittaa kun on pelkkä L. Et sitten tainnut olla se jota eka ajattelin, mutta toinen joka tuli mieleen on " auringonkukkaneito" :D
Osuit oikeaan, " auringonkukkaneitohan" täällä=) Pitäsköhän vaihtaakkin nikki, kun tuo auringonkukkaneito kuulostaa niin kivalle...
Nyt on pakko mennä nukkuun, öitä! Toivottavasti huomenna päästään jo plussalle...
Oletteko muuten huomanneet, että kerhot toimivat kuitenkin?
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Kiva kun on kirjoittanut pitkän litanian niin hups, katosi bittiavaruuteen sen siliän tien, jos unohdit kopioida. Jos taas muistaa kopioida tekstinsä, niin harvemmin sellaiset katoaa.
Vierailija:
Heippa,lähdenkin sinne..
Alkuun toimi tökkien,nyt ei lainkaan. Aina jotain..!