Paljonko olet valmis maksamaan FARKUISTA? ov.
En ole ehkä kolmeen vuoteen ostanut uusia farkkuja ja nyt alkoi taas farkut kiinnostaa...mitä ihmettä on tapahtunut tänä aikana, kun tuntuu siltä, että farkkuja ei meinaa saada alle 100 euron???
Tuntuu, että 50e on ihan minimi ja vähintään 70e maksaa paikassa kuin paikassa...
Kommentit (12)
kalleimmillaan 375¿, mutta ne oli tilattu jenkeistä eli jouduin maksamaan myös tullit.
200 euroa olisi mulla maksimi. Vertaan jakkupuvun housuihin, jotka noissa hinnoissa pyörii. Nyt ostin äitiysfarkut ja ne maksoi 80 euroa. Aika kalliit mielestäni, kun käyttöaika jää muutamaan kuukauteen.
löytyy paljon teidän vanhoja vaatteita jotka on ku uusia, kun osa ostaa kerran kuussa uudet...
Tämän 42:n saan parhaiten kätkettyä Lindexin 40 euron farkkuihin.
alesta levikset ovh 90e. Ja omat parhaat farkut oon myös löytänyt alesta ja kirppikseltä 2-5e.
Ei ole tarvinnut miettiä. Ostan ne Herttoniemen varastomyymälästä. Levikset yms. sekundana saa tuolla. Joku lanka on vain väärässä asennossa, eikä sitä löydä kuin suurennuslasilla.
Ostin sieltä just Leet. Sekundana tietty. Maksoi 40 e.
Onko tuollaisia yli 100 euron farkkuja edes koossa 46? ; )
Ja sellaset, että niitä 160euron farkkuja ostava sisareni kyselee mistä noita saa - ja se ei todellakaan ole kohtelias tai vieraskorea, sisar kun on.
Tässä voi hyvin soveltaa sitä hullu paljon työtä tekee viisas selviää vähemmällä: kun on varma maku selviää halvemmalla, epävarmempi maksaa sitten varmuudesta.
Stockalla, ja oli vielä mun kokoa eli 25. Kyllä melkein voisi maksaa.
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=60705894
Mä ostin merkkifarkut juuri ja ne maksoivat 160 euroa. Mutta kyllä ne vaan on hyvät.
H&M:n farkut ei vaan jotenkin mulle sovi.