Raskaana vaiko ei ?
Keskenmenon jälkeen helmikuusta ollaan yritetty toista lasta. Esikoinen nyt reilu 3.
Nyt tein aamulla testin, mutta pönttö unohdin katsoa sen heti, katsoin vasta n 40 min päästä... positiivista näytti..
Koska aikaa oli kulunut tuo 40min ajattelin että teen toisen testin....
No apteekin raskaustesti näytti heikon viivan... positiivinen siis....
Mutta kun en ollut vieläkään varma :D tein predictorilla uuden testin, ei mitään???
Olenko siis raskaana? Mietin että voiko vaikuttaa se, että tein kolmannen testin suht pian noiden kahden jälkeen eli virtsaa ei ehtinyt kertymään jotta näyttäisi oikein?
Ajattelin että huomenna teen vielä testin :D on niin epätodellinen olo, en meinaa uskoa todeksi :)
Ihana asia ja odotettu kyllä, mutta jostain syystä en nyt usko testiin :D
Kommentit (3)
Muistan sinut viime talvelta! Pudottiin peräkanaa syyskuisista... Kyllä mä olen kans sitä mieltä, että raskaana olet. Ei se toinen viiva siihen tulisi, jollei raskaushormonia olisi virtsassa! Tulehan perässä =)
Yazmin rv 28+4
Tein aamulla uuden testin ja positiivinen tuli... vaikkakin haalea viiva vielä...
Hauskinta tässä on se että esikoista odottaessani plussasin 4.9 :D ja nyt siis 3.9 :D
Aika samoihin menee siis esikoisen syntymän kanssa tämä, jos kaikki menee hyvin.
Pelottaa tuon alkuvuoden keskenmenon jälkeen. Neuvolaan ajattelin että soitan tänään ja varaan ajan 4-5 viikon päähän :) sitä ennen ajattelin että käyn ultrassa. Viimeksi kävin rv 6 ja risat, näkyi kyllä sydänäänet, mutta rv 8 tuli keskenmeno.. nyt menen rv 9 ultraan :)
Toisaaltaan tuntuu että hätiköin liikaa.
Hassulta tuntuu se ettei ole mitään raskausoireita, no viikkojakin on niin vähän vielä ettei ihme.
Eilen kyllä havaitsin pientä väsymystä ja etovaa oloa, jee :) sitä lisää, no ei hirmu määräisesti kylläkään ;)
Ei se plussa siellä 40min päästä olis ollut jos ei olis sillon heti 3min:kaan päästä ollut. Ja seuraava haalea testi on plussa siinä missä vahvakin viiva (nim.merkillä kakasi haamua katsoo lasten ohjelmia ja yksi vielä masussa ;) Ja se kolmas viivaton on tosiaan luultavimmin siitä että testit on tehty niin perä jälkeen =) Mulla muuten apteekin oma halpis testi näytti plussan vahvemmin kuin prediktor vaikka luulis muuta!!
Mut toki teet lisää testejä jos siltä tuntuu mutta uskaltaisin jo pikkasen hihkua =))