Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reiman ja Remu-haalareiden hinnat

03.09.2007 |

Tietääkö kukaan mitä maksaa Reiman toppa/välikausihaalarit normaalihintaisina? Sama Travallen Remu. Olisin kovin kiitollinen infosta.

-supukka-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse tänään Sokoksella, ostin Reiman perus toppahaalarin kakkoshaalariksi, normaali hinta ¿49.90 s-etukortilla oli ¿39.90. Viereisessä rekissä oleva Travallen haalari, tais olla ¿59.00, Noi oli perus haalareita, mutta jos haluaa vettäpitävämmän esim. Reiman Reimatec maksoi ¿99.00. Eli hinnat uutena noin ¿50-100 ja isompien muksujen haalarit on kalliimpia.

Äippä ja tyttö 9kk

Vierailija
2/5 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OVH 49,90 e, mutta itse ostin sen -30% alennuksella jo näin syksystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

REMU välikausihaalarissa on hintalappu 64,90 ¿ ja toppahaalarissa 92¿. Itse ostin ne alesta, joten en tod. maksanu niistä niin paljoo. Nytkin on tulossa taas ale, josta aattelin yhen välikausihaalarin ostaa (maksaa 39¿).

Ja PS. Joku sano aikasemmassa vastauksessa, että " ne oli perushaalareita" (tai jotain), mut siis REMU-haalarit on kaikki kosteussuojattu.

Vierailija
4/5 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintalapussa lukee 64,95 euroa. Reimatecin välikausihaalarit oli mielestäni 109 euroa, niitäkin vilkaisin...

Vierailija
5/5 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiksi vaan, että tänään postin mukana tulleessa Kaksplussassa on vertailu lasten haalareista. Aika kattavasti eri merkkisiä haalareita mukana.

t. iida-linnea