Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole pakko maksaa mistään mitään!

03.09.2007 |

Ennustan edelleenkin ilmaiseksi !

Niin täällä kuin meilissäkin.

Näkijä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä työelämäni näyttää?

Vierailija
2/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö mitkä vaikutukset on kun sanot ihmisille että miehesi salaa jotain, miehesi pettää sinua, erot, ette saa lapsia, et ole sairas yms. yms.

Rikot ihmisten unelmia!

Meilläkin meni niin kauan hyvin kunnes sanoit että mieheni ei ole luotettava ja eroamme. SAIRASTA sanoa noin ja rikkoa perhe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perus psykologiaa... Siksi et osaakaan vastata kenellekään, joka ei kerro pohjatietoja itsestään. Mutta hyvä, että " ennustuksillasi" on uskojia, ja ne tuovat jollekin toivoa ja lohtua :)

Vierailija
4/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvällisemmän ennusteen myös s.postiin? Ihanaa kuulla... mutta miksi ihmeessä ennustat ilmaiseksi ja myös s.postiin?

Vierailija
5/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sen siihen, jos haluaa. Eräskin nainen sanoi että ei huoli minulta jos ei sa antaa jotain takaisin.

Kirjoitin hänelle pitkän tekstin mitä hänelle näin.

Hän kiitti ja halusi saada antaa takaisin jotain, joten kirjoitin tilinumeron ja sanoin että maksaa jos haluaa, mutta en huoli silti maksua.

Ja sanoin että jos kerran PITÄÄ saada maksaa niin ei enempää kuin 20.

3. Ole ystävällinen ja jätä kysymyksesi Näkijä-ketjuuni. Kiitos.

Palaan siihen myöhemmin. Olen edelleen kuumeessa, joten en jaksa nyt koneella enää olla.

Meiliä voi laittaa ilman että tarvitsee pelätä kamalaa laskua perään =D

Vierailija
6/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä meni pieleen niin tuon verran!??

Vierailija
7/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ymmärrätkö mitkä vaikutukset on kun sanot ihmisille että miehesi salaa jotain, miehesi pettää sinua, erot, ette saa lapsia, et ole sairas yms. yms.

Rikot ihmisten unelmia!

Meilläkin meni niin kauan hyvin kunnes sanoit että mieheni ei ole luotettava ja eroamme. SAIRASTA sanoa noin ja rikkoa perhe!

Enkä ole koskaan kenellekään sanonut ettei voi saada lasta!!!

En näe sairauksia, mutta ei se tarkoita sitä, että minua pitää uskoa eikä lääkäriä!!

Herran jumala, anteeksi nyt vaan, mutta miksi pitää vääristää sanani??

Käyttäkää maalaisjärkeä!!

jos kysyjä ei halua kuulla mitä näen niin ei kannata kysyä! Se riski on AINA kysyjällä itsellään. PISTE.

Vierailija
8/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo suuri tiilitalo meille tarkoitettu? Tarjoammeko lisää?

Vierailija
9/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkijä hei!

Voisitko katsoa, että missä näet minut ensi vuoden alussa? Olenko työ- vai kouluelämässä vai peräti kotona?

Tuleeko meille lisää lapsia? Ja jos tulee niin milloin?

Kiitos paljon!

Vierailija
10/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiliin voi myös kirjoittaa!

jotkut tekevät asioita ilmaiseksi. Maksaa saa jos haluaa tai siltä tuntuu. En kuitenkaan vaadi maksua.

Koska JOS VAATISIN niin ensinhän pyytäisin maksamaan rahat tilille ja sitten vasta vastaisin!!

Nyt vastaa jo ja kysyjä päättää mitä tekee!!

8. Ei sinun ole maksettava! Se oli vain ehdotus, jos haluat.

On muitakin maksullisia näkijöitä jotka veloittavat jopa 50e puolelta tunnilta.

Vierailija
11/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hän ole minua varten?

Vierailija
12/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]KYSYMYKSET JÄTETÄÄN KETJUUNI, TÄÄLLÄ OLEVIIN EN VASTAA[/b]

Kiitos.

Vierailija
13/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunko häät! Kerro nyt! Uskon että jos minulle oikein ennustit niin sanot yhä ettei mies ole minua varten! -13-

Vierailija
14/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion hakea koulutukseen pitkän kotona olon jälkeen, pääsenköhän? Meneekö kodin rakentamisen kanssa kaikki ok? Entäs minun ja mieheni tulevaisuus ja lapsiluku?

Vierailija
15/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osaat vastata kun et näe, kuka kysyy?

Vierailija
16/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__Näkijä__:

Käyttäkää maalaisjärkeä!!

Tervejärkiset ihmiset eivät usko tällaista soopaa, mitä tämä " Näkijä" teille syöttää.

Vierailija
17/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioliittomme käy? Onko hän oikeasti se " oikea" ? Mitä tulevaisuudella on minulle suunnitteilla?

Vierailija
18/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta ollut aito.

Vastauksiset olivat ylimalkaisia ja juuri tuollaisia töksähteleviä, ikäänkuin totuus olisi tähtiin kirjoitettu. Niinhän ei suinkaan ole.

Täytyy muistaa että monet ns näkijät näkevät vain sinun toiveesi, tunteesi ja tämänhetkisen ajatuksen. Näkijä näkee tavallaan mitä sydämesi tahtoo sanoa. Ja jos sydämesi on sitä mieltä ettei miehesi ole luotettava niin näkijä näkee tämän.

Jokaisen tulevaisuus voi muuttua hetkenä minä tahansa jos sinä teet itse elämääsi koskien päätöksen esim lopettaa miehen epäilemisen ja uskoa rakkauteen. Kuten tässä jo joku kertoi jostain lehtihaastattelusta jossa siis vaimon oma epävarmuus johti eroon. Ei suinkaan se että mies olisi ollut epäluotettava.

Ottakaa selvää miten vahva ihmisen mieli on ja siitä miten me itse ajatuksillamme ja asenteillamme rakennetaan tulevaisuutta.

Näkijä näkee asiat siltä kannalta missä sydämesi on juuri nyt.

Mutta se ei ole siis tähtiin kirjoitettu totuus vaan ainoastaan se mihin sinä uskot ja mitä päätät elämälläsi tehdä.

Vierailija
19/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmas ja ihanaan taloon vai ei niin hyvä alue, mutta vanhoja ystäviä lähistöllä?

t. kolmen mamma

Vierailija
20/20 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa mailia tai menkää sen ketjuun!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi