Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Helmet uuteen viikkoon***

03.09.2007 |

Alotanpa uuden viikon.

Tänään kätilö sit soittaa mulle ja toivottavasti ne tulokset olis nyt sitten tulleet että pääsis tästä jännityksestä ohi.Kiva vaan ku niillä on kahen jälkeen soitto ajat ja mulla alkaa työt vartin yli kaksi.Mutta sanoin jo eilen työkaverille niin hän sanoi et oottele rauhassa kätilön soitto ja aloitat sitten työt.

käyn illalla kirjotteleen sit mitä kätilö sanoi.

anna_liisa 17+5

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tervetuloa uusille minunkin puolestani=) Mukavaa kun meitä on jo melkoinen joukko ja on totta että täällä foorumilla keskustelu on ehkä leppoisempaa. Mä tosin olen palstaillut tuolla toisellakin puolella eikä mulla henkilökohtaisesti ole mitään ollut.

Siniselle Kirsikalle edelleen jaksamista ja voimia!! Hienoa että löysitte ratkaisun millä voit itse lepäillä mahdollisimman paljon ja toivotaan että senkin ansiosta pieni jaksaa kyydissä nyt loppuun saakka. Enkeleitä pikkuiselle!

Iituliille myös jaksamista odotukseen joka ei sinulle ole ollut helppo ja enkeleitä sinnekkin pikkuiselle!!

Olen pysytellyt taustalla sillä kohtasin elämäni veikeimpiin kuuluvan päivän perjantaina kun piti tehdä päätös ja päästää kaksi rakasta hevostani viimeiselle matkalle. Ajattelin elämän loppuvan siihen paikkaan mutta onneksi lapset antavat muutakin ajateltavaa.

Eilinen neuvolakäynti onneksi oli positiivisempi kokemus kun vauvelin sykkeet olivat nyt 160-165 eli viime kertoja alhaisemmat. Nyt vielä yksi neuvola kolmen viikon päästä ennen rakenneultraa niin saa vielä kerran katsoa mitä sykkeet silloin ovat. Terkka oli nyt eri kuin viimeksi, tämä on mun vakioterkka ja hän sanoi että ei syytä murehtia mutta rakenne uä:ssä kannattaa mainita korkeista sykkeistä.

Painoa oli tullut vajaa kilo mutta hyvä että sen verran ettei laskusuunta jatku=) Pissa puhdas, paineet ok mutta hemppa laskee edelleen tasaiseti joten seuraavan kerran jälkeen kuulemma syytä aloitella rautatabletit. Kohtu oli jo lähes navassa eli tilaa ainakin pikkuisella on reippaasti vielä=D

Meillä lapset kipeinä, flunssa kera yskän painaa päälle ja pienempi oli tosi kurjassa kunnossa yöllä. Toivottavasti seuraava yö olisi jo parempi, sääliksi käy kun ei pieni saa nukuttua kun paikat niin tukossa.

Tänään pääsee itse hetkeksi irtautumaan arjesta kun menen pitkästä aikaa jumppaan. Täällä kaupunki järjestää raskaana oleville sisäliikuntaa johon kuuluu myös muutama allasjumppa. Mukavaa kun järjestävät eikä hintakaan päätä huimannut.

Nyt täytyy mennä tekemään jotain hyödyllistäkin=)

p02p06 ja pikkuinen 16+3

Vierailija
22/53 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p0...jne... Voi, miksi sinun hevosesi piti lopettaa? Olen itse joskus joutunut myymään rakkaan ponini, ja sekin oli jo kova kokemus! Oli silti pakko hymyillä, kun kirjoitusvirheen mukaan teit elämäsi veikeimmän päätöksen... Hetken ihmettelin, että mitä veikeää siinä oikein on!?

Oma olo ihan ok, väsyttää vaan kun en saanut illalla unta. Huomenna neuvola, kiva.

täysikuu 16+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehduksesta kun oli juttua, niin kerronpa oman kokemuksen sen ehkäisyyn :)

Eli mulla tekee hiivatulehduksen jos käytän kertakäyttöisiä pikkuhousunsuojia päivittäin, ne jotenkin on niin hiostavia. Ja näin varsinkin raskausaikana. Kestopikkuhousunsuojat on ollut mulle pelastus hiivalta. Mä olen saumuroinut niitä itse, mutta niitä saa ostaa ihan valmiinakin. Mun omat on ilman mitään kosteus-sulkua, ihan vaan pari-kolme kerrosta kangasta, bambua ja flanellia :)

Olsku rv18 (hui noin paljon jo...)

Vierailija
24/53 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättä: Kiitoksia oikein paljon vastauksestasi. Ja toivottavasti tuo hiiva sinun kohdallasi alkaisi helpottaa.. Voin vain kuvitella sun turhautumisen!! Voimia.

jonttu82: Kiva jos tunsit liikkeitä. Mullakin on välillä aika paljonkin väliä etten tunne mitään ja sitten joskus niitä tuntuu senkin edestä. =)

anna_liisa: Vähän olen kateellinen sulle, jos liikkeet tuntuu sulla jo niin voimakkaasti ettet unta saa. Voi olla että otan nämäkin sanat takaisin kun viikkoja tulee lisää ja yövalvomiset todella tulevat kuvioihin. Nyt vain toivoisin että liikkeet olis jo niin paljon vahvempia että niitä tuntisi koko ajan. Onko kätilö soitellut?

p02p06: Kiva kuulla että neuvola oli nyt mukavempi kokemus. Minäkin odotan että neuvolaan pääsisin. Siihen on vielä viikko ja yksi päivä päälle. Ja rakenne ultraan on joku kolme viikkoa. Sitäkin odottelen. otan osaa hevostesi menetykseen. Voimia nyt muutenkin että jaksat kipeitä lapsia hoivata. :)

ON: Mullakin painaa flunssa päälle ja olo on aika voimaton. Kuitenkin on kiva että syksy alkaa olla meneillään ja ilmat hieman viileämmät. =) Ei mulla sitten mitään kummallista, voimia kaikille!

Suan

16+6 (ja huomenna taas viikko vaihtuu, hui)

Vierailija
25/53 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suan:tämä tuntuu olevan kans tosi vilkas ainaki vielä ku mahtuu niin hyvin liikkumaan tuolla masussa.Päivälläkkin vauva liikkuu paljon.Toivottavasti tästä ei tuu niin isoa vauvaa ku kuopus oli 4.435kg.Esikoinen oli 3.630kg.

Ei soittanut kätilö tänään.Torstaina on se kolme viikkoa tasan ku näyte otettu,luulen et sillon soittaa.

Nyt pitää lähtee suihkuun lasten kans.

anna_liisa 17+6

Vierailija
26/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen etsimisen jälkeen kuulin sydänäänet, ihanaa! Kyllä siinä pari minuuttia odottaessa ehti oma sydän jo hyppäämään kurkkuun, kun pelkäsin, ettei pienen sydän lyökään...

Kaikki ok, otettiin varmuuden vuoksi verikoe, että nähdään hemoglobiini, kun olen ollut vähän väsynyt ja päätä särkee. Epäili anemiaa, vaikka syönkin jo rautaa.

Verenpaine on edelleen alhainen, niinkuin aina, mutta silti ihan ok.

Paino noussut n.300g/vk, sekin kuulemma ok.

Rakenneultra on 3.10. eli ihan pian!

Eli tässä oma napa. Toivottavasti muille kuuluu hyvää, ja jännittäjätkin saisivat pian mielenrauhaa!

Vierailija
27/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairastetaan. Kuopus valvotti kaksi edellistä yötä, esikoinen viime yön. Tosin mies hoiti esikoisen luona juoksemisen, mutta heräsin silti aina. Aamulla keskimmäinen kömpi meidän sänkyyn kuumeisena. Nuha siis kaikilla. Ja itsellä alkoi juuri nenä vuotaa, joten kiva kiva. Lauantaina meillä on kuopuksen yksivuotissynttärit, kaippa tässä jotenkin saa nekin järjestettyä. Aika nopeasti näyttää menevän, koska tänään kuopuksen nenä ei ole vuotanut vielä ollenkaan.

Voimia Anna_liisalle ja Sinisellekirsikalle (toivottavasti nimet meni oikein)!

Tervetuloa uusille! Itsekin olen puoliksi Satakunnasta, pohjalainen puolisko on vaan paljon voimakkaampi ja vetää tännepäin :)

Hiiva on itselläkin joka raskaudessa harmina, mutta yleensä vain alussa. Alushousujen vaihto puuvillaisiin ja öiset ilmakylvyt ovat pitäneet riesan aika hyvin kurissa.

Piti muuten jonkin aikaa miettiä tulenko kirjoittelemaan teidän pinoonne vai maaliskuisiin, kun yksikään lapsukainen ei tähän mennessä ole syntynyt ennen la:aa, vaan pari on mennyt kaksikin viikkoa yli. Tänne nyt kuitenkin tulin :)

Ei vaan, pakko mennä jatkamaan töitä ja paapomaan sairaita pikkuisia, kotiakin pitäisi kai siivota.

Porenn ja Pikkukulta rv 15+4

Vierailija
28/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeitä olen tuntenut jo jonkin aikaa. Kahdesta edellisestäkin tunsin liikkeet viikolla 14, esikoisesta viikolla 16. Meillä kaikki lapset ovat vilkkaita, ovat olleet jo mahassakin :) Kolmosen kohdalla ei haitannut edes edessä ollut istukka :D Loppuaika onkin siinä mielessä ollut hieman tuskaisaa, kun vauvat ovat potkineet rakkoa, kylkiluita, lonkkaluita ja kaikkia mahdollisia hermoja.

Vierailija
29/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä alkaa raskaan viikonlopun jälkeen voittamaan ja mikäs sen mukavempi kuin olla taas iloisemmalla tuulella. Aika on ainoa asia mikä surussa auttaa vaikka välillä tuntuu että mikään ei auttaisi. Kiitos osanotoista! Mä kun olen aina ollut sellainen eläinrakas että kaikki karvakkaat on kuin lapsia joista ei malttaisi ikinä luopua=)

Täysikuu, toinen hevosista oli jo vuosia kestäneen sairauden uuvuttama ja meni koko ajan huonommaksi joten en halunnut enenmpää pitkittää sen kipuja ja kärsimystä. Toinen taas oli nuori ja fyysisesti terve mutta henkinen puoli klikkasi pahasti, inhosi kaikkea mikä liittyi ratsastamiseen tai ajamiseen (olisi käynyt satulan päälle, pissi ja potki kun satuloi, potki kärryt jne). Yritettiin sinnikkäästi jatkaa harjoituksia mutta itsesuojeluvaisto herätti ja onneksi ennenkuin sattui mitään, läheltä piti-tilanteita kyllä oli.

Ja ai mikä kamala kirjoitusvirhe oli vielä mulle tullut, hävettää kun ei tullut asiaa tarkistettua mutta onneksi te kaikki varmasti ymmärrätte että päätöksessä ei ollut mitään veikeää vaan silkkaa vaikeutta.

Meillä onkin Täysikuun kanssa samana päivänä rakenneultrakin=) Mulla se on jo aamusta yhdeksältä, mihin aikaan sinulla on? Onko sinin hevosharrastuksesi loppunut ponisi myymiseen vai jatkuuko vielä?

Toivotaan että Anna_liisa saisi huomenna tulokset niin loppuisi piinaava odotus!

Hiivasta oli jutusteltu, täälläkin se vaivaa yleensä aina stressin yhteydessä eikä siihen edes paljoa tarvita. Alkuraskaudessa enemmänkin ja nyt onneksi *koputtaa puuta* ei hetkeen ole ollut. Erittäin ikävä vaiva varsinkin kun uusii toistuvasti. Toivottavasti te jotka siitä vielä kärsitte, saatte siihen helpotuksen!

Eilenkin olin tuntevinani jotain mikä sopisi vauvelin liikkeeksi, sellainen kevyt muljahdus alavatsalla. Nyt onkin jännä seurata että koska selvästi alkaa erottamaan oikeat liikkeet=)

Olin eilen siellä mammajumpassa ja oli kyllä mahtavaa ja rentouttavaa. Siellä tehtiin juuri tärkeitä sisempiä vatsalihasharjoituksia, lantionpohjalihaksia ja tuiki tarpeellisia venytyksiä. Ihan odotan innolla jo ensi viikon kertaa=)

Miestä on alkanut kiehtoa ajatus sukupuolen kysymisestä 4d:ssä. Nauroinkin hälle et kysy sä niin mä voin sitten peittää korvat ja kysyä seuraavana päivänä kotona=D Toisaalta ajatus houkuttaisi, juuri siksi että voisi etsiä tietyn värisiä vaatteita mutta toisaalta edelleen haluasisin pitää tiedon salassa synnytykseen saakka. Onpa tässä muutana viikko aikaa miettiä=)

Nyt on taas mentävä muihin hommiin, syyspäivän riemuja mahakkaille=)

p02p06 ja pikkuinen 16+4

Vierailija
30/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee... Voisin varmaan perustaa pitopalvelun näillä kaikilla juhlakokemuksilla mitä mulla. Kun aina järkätään kahdet bileet (kahdelle suvulle) kun jotain tapahtuu! Nyt on niitä esikoisen ykkösiä juhlittu molempien sukujen kesken (su ja ti). Oli tosi kiva pitää juhlia omalle lapselle, ihan uusi kokemus!!! Onko muilla niin että synttäreille ja tupareille ym kutsutaan suvut erikseen?

Kävin ma neuvolassa ja kyselin siitä päänsärystä, mutta se ei kyllä ollut mitään raskausmyrkytykseem viittaava. Silloin on myös kuulemma väsymystä, turvotusta, kutinaa ja pääkipu on lamaannuttavampi... Nyt ei olekaan tällä viikolla ollut päänsärkyä. Mä ajattelin että lasken tän raskauteno keston samojen päivien mukaan kuin neuvola niin on selvempää. Siellä np-ultrassa ne vaan siirsi sitä 3 pv taaksepäin (raskauden kestoa, ei la)...

Mulla oli painoa tullut vajaa 6 kg siitä, mitä se oli ennen raskautta. Kaikki on kyllä tuossa masussa. Nyt kestän kyllä jo päiviä yhdellä lämpimällä ruoalla, ei tarvi koko ajan syödä niin kuin alussa!=) Liikkeiden tuntemisesta on ollut paljon puhetta; mä tunsin ekat joskus 12-viikolla ja nyt tuntuu päivittäin taputuksia masussa. Yksi yö heräsin kun vauva teki varmaan jotain akselin ympäri voltteja...

Onko kellään muulla tässä raskaudessa sellaista oiretta että hajut tökkii pahasti? Etenkin tollaset kemikaalit, kuten dödöt, rasvat, hiuslakat? Mun pitäis varmaan siirtyä kaikkiin hajuttomiin vaihtoehtoihin kun tiedän että en voi näitä tök-tök-aineita käyttää sitten raskauden jälkeenkään...

Maanantain neuvolassa vauvan syke oli 140 jotain, heinäkuussa n. 160. Muuttuuko muilla näin kovasti? Vai onko kiinni kuuntelijasta? Perjantaina mennään 4d:hen, kyllä jo jännittää!=)

En muista kuka ylläpitää sitä helmikuisten la-listaa, mutta pyytäisin poistamaan sieltä siskoni, valitettava keskenmeno viikolla 8, todettiin 12 viikolla. Mutta hän oli siis Riihimäeltä (synnytyssairaala H-linna), en muista varmaksi nimimerkkiä, mutta taisi olla kiksis...

Kaikille uusille tervetulotoivotukset ja koko porukalle ihanaa keskiviikkoa! Syksy on ihanaa aikaa!

-Suvi

Vierailija
31/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks tsemppiä Annaliisalle ja siniselle kirsikalle!Hyviä uutisia ja onnellista loppuraskautta Teille! :) Ja tervetuloa uudet mukaan! :)

Täällä sitä vietetään huonolla omallatunolla sairaslomaa pahojen lonkka ja selkä kipujen takia..Kaksviikkoa sittten vain pitäis ottaa rennosti mutta tympii töiden takia, kun siellä on muutenkin niin kiirettä..mutta nyt pitää kuulemma ajatella vain itseään ja vauvaa, niin se pomokin sanoin..

Onko Teillä kellään ollut mahakipuja? liitoskipuja siis vielä? olen nyt rv 15+3 ja välillä on alkanut taas tuntumaan liitosmaisia kipuja alavatsassa...voisko olla vielä ihan normaalia? en sitten tajunnut näistä tarkemmin lääkärissä puhua, mutta kyllä soitto menee pian neuvolaan jos ei hellitä.. Ensimmäinen raskaus joka on edennyt näin pitkälle, niin ottaa nyt sitten kaikki niin paniikissa vastaan, kun ei tiedä mikä on normaalia ja mikä ei...

haituksin

suvi ja papu

Vierailija
32/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sj85: mulla on ollut liitoskipuja tässä raskaudessa aika paljon ja ainakin viikoilta 12 alkaen. Ne on tosin nopeita (menee ohi minuutissa) ja tuntuu eniten vasemmalla alavatsassa.

suko 18+4

Vierailija
33/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun taas on nimimerkit hakusessa, niin kirjoittelen ihan vaan otsikoilla! =]

Sukujuhlat: meillä on pidetty aina kaikki juhlat molemmille suvuille samaan aikaan (eipä sellasia juhlia vielä paljoa ole ollut). Näin toimitaan myös omassa suvussani, sekä miehen suvussa. Pääsee itse paljon helpommalla.. =] mä olen tos aiemmin kerennyt lukemaan itseni kokiksi, joten kyllähän se juhlien järjestäminen sujuu ihan rutiinilla.. Mutta onneksi välillä on myös sellaisia juhlia (kuten tämän kesän kaikki juhlat ovat olleet) että ei oo itse tarvinnut laittaa tikkua ristiin, on saanut vain nauttia vieraana! =] anopilla oli yhdet juhlat tos kesällä, mut se oli fiksu ja säästi miniänsä töiltä, otti oikean pitopalvelun! =]

Eläimet: mullekin lemmikit on ihan kuin lapsia (tai lapsia nyt vielä ei ole siunaantunutkaan). olen jo kerennyt miettimään sitäkin vaihtoehtoa, että mitä jos tuleva lapsi onkin allerginen.. =[ joutuisin luopumaan rakkaasta kissastani.. no, toivottavasti näin ei kuitenkaan ole. Mä olen kans harrastanut ratsastusta (omaa hepoa ei ole ikinä ollut, hoidokeita kyllä), keväällä viimeks kävin ratsastamassa, mut nyt en tiedä uskallanko enää selkään.. pelkään että jos putoan. Olen siis aiemminkin pudonnut, mutta kun nyt voi aiheutua haittaa sikiöllekin, niin en taida uskaltaa.. =/ ehkä sit taas joskus ensvuonna!

Liitoskivut/jotkut kivut: mullakin on tuntunut välillä kipua tuolla alamasussa. Vihlomista esiintyy välillä ja joskus sellasia hetken kestäviä " viiltäviä" kipuja. En tiedä onko ne liitoskipuja vai mitä ovat, mut olen vaan todennut että ehkä siellä se kohtu kasvaa.

Liikkeet: tänään taas tunsin koputusta ja kuplimista mahasta kun aamulla menin nukkumaan... nyt niitä alkaa tuntemaan useammin.. =] voimistuis vaan kunnolla.. =]

Jumppa: mulla ois kans tällä viikolla alkanut mammajumppa, mutta työ estää harrastuksia, jäi väliin yövuoron vuoksi. Ensiviikolla sitten.. =]

Isyyspakkaus: mä olen ajatellut kasata tolle tulevalle isukille isyyspakkauksen.. =] ja olen sitä jo kasannutkin vähän, loppuviikosta jos kerkiän ostoksille niin saisin sen ehkä valmiiksi.. Onkos muut sellasia hömpötyksiä kasailleet? Ajattelin antaa paketin ensviikolla, jos neuvolas kuuluu yhä sydänäänet, tai sitten rakenneultran jälkeen syyskuun lopulla..

Äitiyspakkausta odotan jo innolla.. kunhan eka sais ne hakemuksetkin lähettää.. =]

Tässäpä tämä tällä kertaa. Nyt hetkeksi huilimaan ennen yön töitä.. =/ ei oo kyllä raskaana olevan hommia nää vuorotyöt...

jonttu rv 18+1

Vierailija
34/53 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljättä lasta odotan. Koitan kirjoitella paremmalla ajalla, ajattelin vaan tulla " ilmoittautumaan" :) laskettu aika on 24.2.2008.

T.Tamam, 15+3

Vierailija
35/53 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan nopeesti tulla lukaisemaan kuulumisia, kun ei ole aikaa nyt kirjoitella sen pidempää juttua. Kirjoittelen sitten vaikka illemmalla jos vain ehdin.

Mutta..

jonttu82: Mä olen miettinyt tollaisen pakkauksen kokoamista, mutta en oikein tiedä mitä kaikkea sinne hankkisin. Mitä sinä meinaat sinne laittaa?

Suan

17+1

Vierailija
36/53 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamam - tervetuloa joukkoon! kiva saada uusia kohtalotovereita ja huomasin, että samoilla viikoilla mennään.La täälläkin 24.2 :D

ISYYSPAKKAUKSESTA - Olen itsekin tuota miettinyt ja ajattelin ottaa kaveriltani mallia sen kokoamisessa ;) Toivottavasti hän ei nyt pahastu kun kerron hänen ovelasta keksinnöstään, eli :

*Laittaisin sinne isukille oman paidan teksillä varustettuna, teksti voisi olla jotain " paras isä" tai " olen isä" tms...

*vauvalle bodin, missä olisi teksti isän kulta. Tommoisia olen nähnyt, ja ne ovat niin ihania! väritykseltäänkin semmoisia että menee sekä tytölle että pojalle :)

*kumihanskat, pyykkipoikia jne vaipanvaihtoa ajatellen (huumoria mukaan *hih*)

Sitten jotain muuta kivaa, vaikka isä-mukin tms..En ole ehtinyt vielä tarkemmin miettimään,kun odottelen ensin innoissani tulevaa rakenne ultraa sekä neuvolaa.. Olisi kiva kuulla teidän muiden mielikuvitusta pakettia suuniteltaessa :)

LIITOSKIVUT- kiitos, kun saitte painavan kiven vieritettyä pois harteiltani. Mielessäni ajattelin että kohdunkasvustahan ne kivut johtuu, mutta jotenkin se mieli aina paranee kun kuule sen joltain toiseltakin :) on ihmisen mieli erikoinen :D

Tekisi niin mieli lähteä ulos, mutta täällä satelee vettä vähänväliä,niin rupesin sitten siivoilemaan..sairaslomalla kun olen,niin tekemisen puute iskee jo näin ensimmäisenä päivänä ...

-Suvi ja papu

Vierailija
37/53 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyspakkauksesta:

Tein miehelle, kun esikoinen syntyi. Siinä mukana ollut lääkärikirja on kyllä ollut todella hyvä ja käytössä! Alussa on osio ihmisestä kehityksineen kaikkineen, sitten pystyy etsimään apua oireen tai sanahaun perusteella. Muuta siinä oli esim. näiltä sivuilta joskus tulostettu mitä kaikkea hauskaa mies on sanonut synnytyksessä. Hyvä idea voisi olla esimerkiksi vauvan kylpyyn liittyvät tavarat - meillä se on aina kuulunut isännän oikeuksiin.:)

t.mimosa - taustailija LA 21.2

Vierailija
38/53 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitoskivuista ollut siis puhetta täällä, minullakin niitä alkanut tulla taas tässä raskaudessa, ikävästi muistan ne vielä edellisestäkin...

Isyyspakkauksesta: Tein sellaisen miehelleni ekassa raskaudessa ja vaikka mieheni ei niin lahjojen päälle perustakaan, niin tästä oli kyllä mielissään. Meilläkin eniten ollut käyttöä kylpyleluilla, se kun on aina ollut myös meillä isän etuoikeus.

Jotkut tuntevat jo kovasti liikkeitä, minullakin niitä ajoittain on jo tuntunut, sellaista pientä kuplintaa. En kuitenkaan odota vielä sen kummemmin vauvan potkuja, esikoinen kun oli aikoinaan niin kova liikkumaan ja potkimaan mahassa ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään.

Kauheasti tekisi mieleni ostaa tälle tulevalle vauvalle jo jotain vaatetta tms, vaikka niitä esikoisen ajoilta on vielä jäljellä. Paitsi jos tästä tulee poika, niin sitten tulee kyllä vaateostoksille meno eteen, esikoisella kun melkein kaikki vaatteet ovat niin tyttömäisiä...Itse haluaisin kyllä kovasti etukäteen tietää, kumpi on tulossa, vaikka eihän niistä 100% varmuutta voi sanoa. 4D-ultraan en ole kuitenkaan suunnnitellut meneväni.

Tässä siis lyhyet kuulumiseni tällä kertaa!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

T:Kassiopeia rv14+3

Vierailija
39/53 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on nyt sitten paiskittu töitä. Kovin on taas uudelleen opettelemista, tai paremminkin vanhojen asioiden muistista kaivelemisesta. Tuntuu että kaikki asiat on vähän hakusessa, mutta eiköhän tämä tästä.

Terve tuloa uusille!

Taisi olla useampikin sitten viime kirjoitukseni.

Suko, välitätkö siskollesi osanottoni.. Varmasti vaikea tilanne hänellä, surra omaa menetystä ja yrittää silti iloita teidän onnestanne. *halaus* sinnepäin.

Sukujuhlista: Olen kutsunut jouluna ja syntymäpäivänä molempien äidit ja sisarukset samaan aikaan, sen suurempia juhlia ei sitten ole pidettykään. Tämä toimii meillä, kun kuitenkaan eivät muuten tapaa, niin näkevät edes meillä käydessään.

Liikkeitä en vielä ole tuntenut. Esikoisesta muistaakseni näillä viikoilla tuntui ensimmäiset hipaisut. Mutta odotellaan..

Mrs.Marple 15+1

Vierailija
40/53 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sitkeä sissi tämä meidän masu kuopus :) On kyllä saatu esirukous tukeakin ja paljon tässä tilanteessa :)

Siis kuopuksella kaikki kunnossa ja lapsivettäkin on kohdussa ettei siit tarvi olla enää huolissaan. Lääkäri oli sitä mieltä ettei tarvita enää kontrolli käyntejä vaan neuvolan seurantaan ihan normaalisti. Joku bakteeri löytyi pissanäytteestä ja siihen sain lääkekuurin. Kerroin et olin saanu vuodelepo käskyn lauantaina ja tämä lääkäri oli sitä mieltä, ettei tarvitse lepäillä enää... Vuoto on lakannut sellasta tuhrua vaan enää tulee ja sitä voi kuulemma tulla vielä viikkoja.

No ollaan esikoisen kanssa vielä mun vanhemmilla, et voin ottaa pikkasen rauhallisemmin ja välttää pojan nostamista, mut muuten yritän taas palata normaaliin elämän rytmiin.

Kiitos Jeesus huolenpidosta!

t: kiitollinen sininenkirsikka ja kuopus 18+6 (huomenna alkaa taas uusi viikko)