Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ELLIT viikkoon 36***

03.09.2007 |

Ja tästä se lähtee taas, uusi viikko ja uudet pudotukset, eikös joo. :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tuosta suljetusta, kannatan sitä, kannatan! Olisi niiiiin ihana jo puhua miehestäkin etunimellä ja kaikesta muusta, mitä tänne ei viitsi näpytellä. Osaisin varmaankin luoda tuonne yahooseen ryhmän, jos se kävisi? Jonkunlaista teknistätukeakin ehkä tajota.. ;) Tuo MSN on minulle ihan vieras, mutta käy sekin, jos sinne joku osaa ryhmän perustaa.

Lupaan kyllä jatkaa romaneita, jopa pidentää niitä, jos sinne päädytään. ;D

Muihin juttuihin varmaan vasta huomenna, löin äsken pään koneen alla olevaan kannattimeen ja päälaelle tuli haava, kuulemma n. 1½cm pitkä, mutta ei syvä, mutta tihkuttaa verta. Olo on muutenkin flunssan takia*vilkutus HAPSULLE* hiukan hutera ja nyt iski myös päänsärky. :(

Joten ei kykene katsomaan ruutua.

Naanuli

Vierailija
22/34 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta toi msn kivempi kun on suomeksi.. Mutta jos ei käy niin mulle käy kyllä Yahookin..

Yhteisön osoite olisi Ellit@groups.msn.com joten tuohon sähköpostia niin hyväksyn jäseneksi :) ja laittakaahan jotain viestiä mistä tunnistan teidät :D

Ja sovitaan siellä sitten tarkemmin valvojista ja muista..

Tuitu rv 14+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, noviisi vähän kyselee..

Ni tuleeko ne postit sulle jos lähettää tuohon ellit@jotainjotain -osoitteeseen? Kirjaudutaanko siihen msn-ryhmään sitten sillä omalla sähköpostilla, josta on sulle meilin laittanut? Apua, mulla ei ole kuin etunimi.sukunimi@työpaikka tai etunimi.sukunimi@koti -tyyppiset osoitteet. :) Pitäsköhän vielä olla anonyymi ja käydä tekemässä vielä yksi osoite tätä varten jostain.. :)

Ja mitäs sit kun oot kirjannu meidät yhteisön jäseneksi?

Ja mites me estetään, ettei kaikki urpot kirjaudu meidän listoille? TUITU, sun pitää oottaa, että saat meiltä kaikilta liittymismeilin tuohon ellit@jotain osoitteeseen, ennen kuin hyväksyt ketään listoille, ettei kukaan ulkopuolinen keksi leikkiä vaikka minua. Vaiks kuka sellasta tekis? Mutta kai maailmaan mahtuu kummallisempiakin ihmisiä, kuin vain niitä, jotka kiusaa haluavat tehdä. *ikuinen skeptikko*

Oli kuulkaas muuten ihmeellistä eilen. Nyt tulee sit tosi ällöä tekstiä, että silmät kiinni jos ei kestä. Kun mullahan oli menossa se kp 25. No, lemmiskeltiin illalla, niin yhtäkkiä sen jälkeen tuli kamalasti ihan kuin kuukautisverta, mutta yöllä tai nyt aamulla ei ollut tullut mitään. Mä en kestä tätä. Haluan takaisin normaalit kuukautiset, jotka alkaa tiettynä päivänä ja loppuvat siitä muutaman päivän kuluttua ja lopun ajan saa olla kaikessa rauhassa!! Kai siellä taas vuoto harjoittelee. Hassua oli, että about tunti ennen tuota vuotoa sanoin, että alkais jo menkat, että pääsis taas uuteen kiertoon, ni sit just tuli. :) Vaiks ei kai ne vielä alkanu. Ehkä. On tää outoa.

Ja joo, eilen piti ostaa vaaka, mut unohdin. Blaah blaah, selityksensä kullakin. Olen minäkin laihduttaja, kun ei edes vaakaa omista. :) Puhumattakaan siitä, että ruokatottumuksensa vaihtaisi. Nimim. eilen nakkeja ja ranskalaisia. Noh, läski siitä vaan kasvaa, itsehän kiloni kannan.

- Paaru kp mikä? 1 vai 27?

Vierailija
24/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ekaks vaakalukemat- tasan 94 kg :) Tyytyväinen olen tuohon puoli kiloa viikossa tahtiin!

Paaru: Ei tule mulle vaan tonne yhteisön " postiin" ne hakemukset, ja muut ei nää sun sähköpostia jos et niin halua. Mielestäni voin kyllä hyväksyä sitä mukaa, koska sieltä saa helposti poistettuakin jos sinne joku " vieras" eksyy, ei vaan kirjoitella henk.koht asioita ennekuin katsotaan että kaikki on ok.. Mutta voit toki luoda jonkun anonyymin osoitteen jos se rauhoittaa sun mieltä :) Mutta ideana siis oli, että laittaa siihen viestiin jotain sellaista, mistä tiedän että ootte te ;). Eiköhän joku sisäpiiri juttu riitä todistamaan sen, tuskinpa kukaan muu viittii sellaista työtä tehdä ihan vaan kiusaksi, että yrittäisi löytää jonkun jutun.. Ei me nyt NIIN kiinnostavia olla :D

Mä vielä muuten tsekkaan ton liittymisjutun, kun en oo aikaisemmin valvojana ollu.. ku musta pitäis olla suora linkki johonkin sivulle..

Tuitu 14+2

Vierailija
25/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menkääpä sivulle http://groups.msn.com/Ellit ja sieltä varmaan pääsee tekemään hakemuksen jäseneksi.. Kertokaahan onnistuuko..

Tuitu taas..

Vierailija
26/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli eilen sellainen fiilis että meneekö tämä ovis nyt kuitenkin harakoille?! siis sen ovis laskurin mukaan jos kierto on 28päivää ovis olis nyt pe, jos taas 29päivää ni la ja jos 30 päivää niin su?! joka tapauksessa jos se on jo tänään niin taisi mennä harakoille kun viimeksi ma on harjoiteltu.... vai kerkiääkö vielä tänään mukaan?! pahus kun nää työvuorot on näin erilaiset... kun ei ole nähty niin vaikea saada parempaa kontaktia!! auttakaa! eilen en tikuttanut mutta tänään kai täytyy yrittää. vaakakin 96 joten olen jumiutunut paikalleen.... :((

ja hei mä en ymmärrä mitään mistään msn-yhteisösitä... !!! :/ kun en hirveesti ole edes tällaista keskustelua harrastanut. mutta palaan vielä iltapäivällä!

Vierailija
27/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskos sieltä jommasta kummasta sisään pääsisi. :)

Kohta koita ehtiä uudestaan kommentointi kierrokselle..

Naanuli*ainavaanmukaainakinkiireinen*

Vierailija
28/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt sun pitäisi päästä kirjautumaan yhteisöön, ja sähköpostiin pitäisi tulla ilmoitus hyväksymisestä :) Eli oikea tapa on tuolta linkin kautta.. Mä lähden kohta iltavuoroon, joten illalla taas koneella.. Pistääkähän muutkin niitä hakemuksia hopihopi ;)

Tuitu

Vierailija
29/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin puhelun jo aloitin, nyt vain muutkin sisään, hopi, hopi!

Ja taas tää joutuu syömään sanansa (siksi varmaan aamulla oli plussaa puntarissakin murrr!!!) ja jättämään kirjoittamisen.. yritän illalla vielä koneelle. Toki nyt vähän jo mietin, et josko tuonne yhteisöön vasta kirjoitan.. Hih, mitähän NANNE tuumii, kun on poissa ja tällaisia muutoksia tehdään.. :)

Naanuli

Vierailija
30/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt laitoin ton sähköpostin...kun en toiseen linkkiin pääse ollenkaan sisään....?

neuvokaa nyt viisaammat jos onnistutte...tai pitäkää mut ajantasalla täällä ulkomaailmassa;)

Vierailija
31/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä sain laitettua sen hakemuksenkin...ja lähti vahingossa jollain vuosia vanhalla lempinimellä...vaihdoin kyllä senkin tähän tuttuun...mutta en siis tosiaan osaa sanoa mitä lie siellä sitten nyt näkyykin....

Vierailija
32/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru, huhuu.. Odottelen sun hakemusta ;) siis se jälkimmäinen linkki on se kun toimii, ei se sähköpostiosoite.. :) Yritetään kans Nanne ja Anessa saada sitten mukaan kun taas palstalle ilmestyvät :)

Tuitu -jolla on TYLSÄÄ töissä, enpä olis uskonut että on näin paljon aikaa kaikkeen muuhun :D

Vierailija
33/34 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin liittää numero perään. Jollain on jo se nimi! Uskomatonta. Miten kenelläkään voi olla niin tyhmä nikki?? :)))

Vierailija
34/34 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, palattu on reissusta, hyvin meni. Aina vähän nuo pitkät ajomatkat silleen etukäteen jännittään tuon neidin kanssa, mutta hyvinpä tuo taas meni... 12 tuntia kesti matka ja pysähdyttiin vaan 2 kertaa! Kauheesti oli viestejä kertyny viikossa! No, kaikki on luettu, mutta näinköhän sisäistin 34 viestiä kertalukemalla! =) No, eiköhän tässä kärryille päästä ensi viikolla sitten mitä kellekin kuuluu. Niin ja tuitulle pistin hakemuksen tuonne msn:ään =) Joten tavataan sitten siellä, jännä nähdä teidän oikeat nimet ja oppia tuntemaan teidät niillä, eikä nimimerkeillä... Nanne-79 oli myöskin jo varattu, joten olen siellä sitten Nanne79...

No, katotaan miten tuo alkaa toimia, ja miten siihen pääsee jyvälle, eiköhän!

Täällä menkat alkoi jo kp 26!!! Hohhoijaa, viime kierrot kun on ollut 30 päivää... Ja vuoto kesti viikon, eikä 4 päivää... Mitä lie...

Palailen noihin teidän juttuihin maanantaina paremmalla ajalla!

Mutta nyt on mentävä laittaa Ellis nukkumaan, saas nähdä kuinka uni tulee kotona omassa sängyssä... Voipi hetken kestää taas tämä kotirytmiin palaaminen...

Nanne