****SYYS 04 Alkuviikko! ****
Kommentit (22)
Tyttö-keskimmäisen, jo 8-vuotiaan syys-tytön siis :)
Olipa hulinaa ja villiä menoa meillä tänään. Aikamoisen metelin saa aikaan 12 lasta (joista 7 poikaa), jotka leikkivät mm. sokkosta. Mies on ollut parilla vapaapäivällä ja laittoi sitten synttäritkin kasaan. Minä tosin viikonloppuna leivoin pullaa pakkaseen ja kakkupohjan eilen. Synttäreille ehdin vasta keskivaiheessa. Antsa oli ensin huuli pyöreänä kysynyt isiltään aina uuden lapsen saapuessa: " Isi, kuka tuo on?" . Miesparka ei edes tuntenut nimeltä kaikkia lapsia, joten joutui vain mumisemaan pojalle jotain tyyliin: " Käypä kysäisemässä.." . Hyvin Antsa sitten orientui ja oli jo ihan meiningeissä mukana, kun minäkin pääsin töistä.
Muutaman viikon päästä olisivat sitten 3-vuotissynttärit. Onnea jo kolme vuotta täyttäneille! Aika huisaa..miten se aika näin menee etiäpäin kovaa vauhtia?
Mimmulle ja Mimmulille molemmille jaksamista! Työn aloitus on stressaavaa aikaa ja henkinen väsymys kirjoitusblokkeineen taas tuttua omaltakin kohdaltani. Ajatuksia myös aipan Väkkärälle ♥♥♥
Työasioissa minulla hiukan stressaava vaihe..Saimme uuden johtajan ja asiaan on totuttelemista. Nyt tuntuu, että kaikki asiat joutuu esittelemään erikseen kahdelle taholle, mutta toivottavasti asiat parantuvat..äsh...Pitäisi kai keskittyä asioiden sujumiseen yleensä, eikä suhtautua omiin (työ)hommiinsa liian omistavasti.
Kauniita unia kaikille!
SM♥
Meinas pikkasen naurattaa, kun olin nukuttamassa pikkupoikia sanoin Pekalle: Ooppas nyt ihan hissun kissun. Pekka vastas heti: vaapula vissun :)
Tuli muutenkin uusi ennätys. Iltaysiltä kaikki lapset nukkui jo. Esikoinen onkin jo parina ilatana ite tuuminut, että miten häntä niin väsyttää, mutta ihmekös tuo, kun ensin on koulussa ja sitten täyttä tohinaa iltaan asti ja paljon ulkoilua.
Aamusta vietiin neiti 5v-kerhoon, sitten kiireesti pikkupoikien kanssa pihalle kitkemään marjapuskien juuret ja syömään. Sitte hakemaan neitiä kerhosta ja urheilukentälle kattelemaan koululaisten kisoja. Iika nukkui siellä päikkärit, Pekalla jäi väliin. Iltapv kävin vielä isompien kanssa miehen veljen vauvaa kattelemassa. Edellisen kerran jälkeen mulle tuli jotenkin haikea ja vaikea olo, kun toinen ihanainen siellä tuhisi ja ähisi äitinsä rinnalla. Nyt ei onneksi tullut, vaikka sain vauvan syliinkin. Koitan ajatella, että nyt on hyvä näin, koska enempääm ei voimavarat riitä.
Huomenna perhekerhot ja täytekakun teko sekä siivousta. Saa nähdä, miten ehdin laitta Pekalle juhlat perjantaiksi. Ei tänne kyllä tuu kuin omaa väkeä (alle 20 hlö kaikkiaan)
Mies tuossa kävi juttelemassa välillä, niin ajatukset karkas.
laittakaahan kuulumisia!
T@hti