****SyysSissien sunnuntai****
Ja eiliset tässä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11166331&p=1&tm…
Kommentit (27)
Syyssissien pino se alkaa purkautuun pikkuhiljaa. Ihanaa.
Ens viikko on todella kiireinen. 2 iltana on lasten vanhempainiltoja, yhtenä päivänä tytön hammaslääkäri ja yhtenä oma neuvola. Ei ehtis ens viikolla synnyttään kun vasta perjantaina. Hehe!
Kai mä alan väsään lapsille iltapalaa...
Risella rv 38+2
Aika zippi tahtoo olla jo tähän aikaan illasta mutta pakko oli tulla tänne laittamaan omaa lusikkaa soppaan :D
[b]PippuriMamma[/b] – Aivan ihanasti kirjoitettu synnytyskertomus, kiitos siitä! *niisk*
[b]AuringonTytär[/b] laittoi söpöläisestä kuvan, ihana! Jaksuja sinne kovasti :)
Taustailijat nyt olis viimeiset hetken tulla kirjoittelemaan.
Hyvä Suomi
[b]Levinia[/b] – Pitkällehän sinä olet jaksanutkin! Oikea Sissi odottaja kun jaksat siellä kuumuudessa ja muutonkin keskellä vielä puhista ;) Taidat kuitenkin olla niitä seuraavia lasketunajan omaavia, että joskohan pian saisit Hopen syliteltäväksi.
[b]Vm78[/b] – Oikein paljon tsemppiä huomiselle! Me siis jäämme odottelemaan kuulumisia :) Jänskättää varmasti!
[b]Colatoffee[/b] – Tsempit sullekkin sinne äitipolille! Ei ne onneks taida ihan tosta noin vaan käynnistellä kuitenkaan :)
[b]Pikkuvarpunen[/b] – Mä en taida edes tuntea oloani mitenkään energiseksi, itse asiassa oon jo aika nuutunut. Väsyttää lähes koko ajan :/ Mutta siivoomista jaksaa aina tasan sen takia että kun siitä nauttii, niin siitä saa energiaa :P
Ei hitto sain sitten tan tietsikan hajotettua!!! Voi ei! Suurin osa kirjaimista ei tule ja jotain ihme numeroita ym. koodeja tulee.. Tai jotain!
Pakko kai odotella fiksumpaa osapuolta kotia ja jatkaa kirjoittelua huomenissa..
Tosi ihana synnytys kertomus pippurimamma,kiva kun tulit ilmoittelemaan itsestäsi.Matias on tosi söpöläinen:)
Auringontytär:ihana tyttö teillä:)Tosi kiva kun laittelit kuulumisia!!
Vm78:tsemppiä huomiselle!!Koita saada nukuttua!
colis:Sinulle myös tsempitykset!!!
Kohta alkaa taas BB.
Joku kyseli että kukakohan putoaa.Mä liputan Einarin puolesta että jäisi taloon vaikka ällöttää sen hinttimäisyys,hiplailu,ja maiskutus ääni puhuessa.Maria ei muuten vaan sovellu taloon,jotenkin ilkeän tuntuinen ihminen.Meillä alkaa huomenna 12/7,näkyy pari viikkoo.
BB.n jälkeen meillä on ollu aika vakiintynyt iltakuvio,seksiä ja sitten mies nukahtaa ja minä valvon kun supistelee mutta aamulla taas uusi päIvä eikä supisteluista sitten ollutkaan hyötyä.Tulee mieleen jo väkisinkin se leffa:päiväni murmelina,jossa kaikki päivät olivat samanlaisia:P
No mutta Paljon supisteluja niitä haluaville ja hyvää yötä sisseille ja pienille ihanille vaaveille sinne koteihin:)
Olipas kiva lukea Pippurimamman synnytyskertomus. Mua niin nauratti toi sun äitis, mun äiti on ihan samanlainen! =) Ei tarvii hermoilla, kun toinen tekee sen puolesta! Eikös äidin tehtävä ole rauhoitella, että kaikki menee hyvin, eikä lietsoa paniikkia? Me ollaan kyllä miehen kanssa tosi rauhallisia tän synnytyksen suhteen. Mä alan panikoida sit kun alkaa kivut olla niin pahat, et tarvii epiduraalin (ja heti kun sen saan, niin taas rauhotun) ja toisen kerran, kun pää alkaa tulla ulos. Näin oli ainakin esikoisen kanssa.
Ihme toi minttupipsan tilanne, kun ei tarvittaessa saanut epiduraalia. Eihän kukaan voi toisen puolesta sanoa, että et sä kipulääkitystä tarvii!
Mulla palas viime yönä supparit. Kesti 10h ja keskimäärin tuli 10-12min. välein. Viimeisin tunti alle 10min. välein. Sit lakkas kuin seinään. Ois varmaan pitänyt lähteä näytille, mut en voinut muuta kuin nukkumista ajatella. Pääsin sitten nukkumaan klo 11 ja mies nous samalla ylös. Ruhtinaalliset 4h tuli nukuttua! Soitin synnärille illalla ja sanoivat, et vois tulla käymään, kun supparit taas alkaa. Katottais se kohdunsuun tilanne. Että jospa sitä ens yönä tekis synnärillä lenkin?
Edea+Pikkis 39+4
ONNEA AURINGONTYTÄR vauvelista =) Todella söpöliini!! Näytin kuvaa meidän kuopukselle, hän oli oikein ihastuksissaan ja hoki vauvaa :)
Kiitos PIPPURIMAMMA kun jaoit synnytyksen kanssamme kertomalla sen meille. Oli mukava lukea se =)
LEVINIALLE jaksuja paljon!! On siellä kuumaa vielä!! Ja noin urjeana sissinä jaksat. Tosiaan taidat saada kohta Hopen syliisi =)
VM tsemppiä ja koita levätä =)
RAKKAUSVAUVA, teillähän on mukavat iltapuuhat kehittynyt ;)) Toivottavasti pääset kohta oikein tositoimiin!! Siis synnyttämään =)
DUMLE se kyllä jaksaa siivota =) Minäkin kyllä olen aika innokas jynssäämään, mutta sitä kun pitäisi olla joka päivä ainakin sen imurin varressa niin ei sit monesti jaksa perinpohjin joka paikkaa hinkata.. Pölyt jäi tänäänkin pyyhkimättä..
Mä en taaskaan muista mitä kaikki oli kirjoitellu.. :/ Oikea lahoaivo..
Pitäis mennä nukkumaan kun väsyttää taas tosi paljon.
Oma napa voi paksusti. Pitäisi laittaa tuorein masukuva kunhan sen saisi ensin koneelle laitettua!!
Hyvää yötä kaikille =)
outs@ ja masu rv 36
ja PippuriMammalle kiitos synnytyskertomuksesta! Kylla taalla ollaan tunnelmissa mukana...
Joo, ekalla kerralla olin jarkyttynyt siita, miten huonossa kunnossa olin synnytyksen jalkeen ja miten kauan toipumiseen meni. Lienee kovin yksilollista tama.
Nyt on yo, joten parasta lahtea nukkumaan.
Pippurimamma-lla aivan ihana synnytyskertomus, itkien lueskelin.
Aurinkontyttärellä suloinen prinsessa, jaksuja vaan sinnekin.
Meillä oltu koko päivä sisällä. Aamulla oli niin sateinen ja äskein lähtivät vieraat kotiin. Että vähän ihme olo kun ei ole päässyt ulso, mutta huomenna taas uusi päivä. Eipäs muuta, ensi viikolla taas uudet jutut.
kewa 37+6