mikä avuksi pahanhajuiseen hengitykseen??
Kommentit (9)
Se ei kyllä mullakaan aina auta, joten ostin nyt kokeeksi apteekista sitä SB12 tai mikäsenytolikaan suuvettä.
Kannattaa kokeilla apteekista ostettavia suuvesiä. Minulla on toiminut Meridol-suuvesi tosi hyvin.
Sitten kannattaa miettiä myös käyntiä hammaslääkärissä. Jos suussa on joku tulehdus esim ientulehdus, niin pahanhajuinen hengitys johtunee siitä. Sitten on vielä se mahdollisuus että nielurisat liian isot, eli on mentävä leikkaukseen.
Vierailija:
paina nielusta proput vaikka kahvilusikan varrella. ne haisee paskaakin pahemmalle. ihminen jolla on just noita proppuja niitten hengitys haisee karmeelle-melkein oksettaa. kielen pinnan voi kaapia lusikan kuppipuolella. mulla hammasmukissa kahvilusikka just noita toimenpiteitä varten.
Multa leikattiin nielurisat 2005. Leikkauskertomuksessa luki, että " risat pienehköt mutta erittäin kryptiset ja proppuiset" .
Haiseva hengitys ja palantunne kurkussa jäivät leikkaussaliin.
Eka korvalääkäri (joka oli mun mielestä ihan pässi) sanoi, että " rouva hyvä kun se palantunne kurkussa voi johtua ihan muistakin syistä" eli tarkoitti siis, että mulla olis jotain mielenterveydellistä ongelmaa
jossa vatsanportti tai joku on löystynyt ja päästelee haisuja takaisin ylös. Tähän liittyy myös kuplahtelu, kuin närästäisi. Tähän saa lääkkeitä. Siskon miehellä johtui tästä.
paina nielusta proput vaikka kahvilusikan varrella. ne haisee paskaakin pahemmalle. ihminen jolla on just noita proppuja niitten hengitys haisee karmeelle-melkein oksettaa. kielen pinnan voi kaapia lusikan kuppipuolella. mulla hammasmukissa kahvilusikka just noita toimenpiteitä varten.
Mulla niitä aina joskus tulee kun köhin, mutta en mä niitä vaan näe vaikka kuinka tiiraisin. Haluaisin kans ottaa pois.
mulla sama ongelma.
kaikki sosiaaliset kontaktit on menetetty tuon hengityksen johdosta.
mitä teen!
en pysty enää olemaan kuin kotona.