Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaan lihon, vaikka liikun hullun lailla? Tässä esimerkki viikko-ohjelmastani:

Vierailija
01.09.2007 |

Eli juoksen viikossa 3-4 lenkkiä, joilla kulutan sykemittarin mukaan n. 600 kaloria. Lisäksi pyöräilen 600 kalorin pyörälenkin 2-3 kertaa viikossa, käyn pitkällä kävelylenkillä 2 kertaa viikossa, sekä lisäksi salilla 2-3 kertaa viikossa. Noiden juoksu- ja pyörälenkkieni pituus on yleensä 1-1,5 tuntia, kävely 1,5-2 h. Laskelmieni mukaan en missään tapauksessa syö yli 2000 kaloria per päivä. Olen 163 cm, 60 kg ja tavoitepaino 52-54 kg.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin joogaa intohimoisesti vielä vuosi sitten, mutta sitten innostus jotenkin hiipui. Ehkä siihen vaikutti sekin että halusin kevään tullen liikkua ulkona ja ostin itselleni todella hienon ja kalliin pyörän... No, täytynee laittaa pyörä talviunille ja ryhtyä taas joogaamaan. Tuo Hot-Jooga ei kuluta kaloreita enempää kuin tavallinen (olen kokeillut sitä sykemittarin kanssa), mutta hiki siinä virtaa ja sitä myöten varmaan poistuu myös paljon nestettä.

Kiitos vielä vastanneille!

Ap

Vierailija
42/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykemittarisi ei varmaan tätä tiennyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Tuo Hot-Jooga ei kuluta kaloreita enempää kuin tavallinen (olen kokeillut sitä sykemittarin kanssa), mutta hiki siinä virtaa ja sitä myöten varmaan poistuu myös paljon nestettä.

Kiitos vielä vastanneille!

Ap

Ei kulutakkaan sen aikana, vaan jälkeenpäin. Se nopeuttaa niin paljon aineenvaihduntaa. Se on sen salaisuus. Ehdottomasti paras! Sen on pakko olla syy miksi laihduin, koska mitään muuta muutosta en tehnyt.

Se hottis-addikti

Vierailija
44/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin,

fysioterapeutti, lääketieteen opiskelija.

Vierailija
45/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska muuta vaihtoehtoa en hoikistumiselleni keksi, niin näin se mielestäni on.

Hottis-addikti

Vierailija
46/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan kommentoin takaisin. En selitä. Ja kyllä ystäväni on ihan kunnon lääkäri. Kiva asenne sulla.

Hottis-addikti

Vierailija
47/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, vaikka vähän sivuun aloituksesta menikin... Esim. allaoleva nainen ei ainakaan ole " hottisjoogallaan" pätkääkään lisännyt hedelmällisyyttään, päinvastoin...

Hiki lentää ja minä laihduin 65kilosta 60 kiloon kuukaudessa, vaikka olin jo hoikka (pituus 177). Minäkin valmistaudun raskauteen ja tiedän mitä tarkoitat ;).

Ap:lle vinkiksi, että olet täysin normaalipainoinen. Vaakaa ei kannata muutenkaan tuijottaa, mutta ymmärrän tuon vaateahdistuksen. Onhan se mukava mahtua omiin vaatteisiin. Älä nyt ainakaan liiku yhtään enempää tai syö vähempää vaan muuta molempien laatua ennemmin kuin määrää: pilatesta, joogaa ja pitkiä kävelylenkkejä punttiksen ja pyöräilyn tilalle, ravintoon lisää vettä, kasviksia, kuituja ja rasvaa (kyllä, sitäkin voi saada liian vähän!) kaiken sokerin ja valkojauhojen tilalle. Ja lakkaa käymästä vaa' alla, sekin voi laihduttaa :) Pakkomielle painontarkkailuun ja himoliikkumiseen saattaa lihottaa ennemmän kuin laihduttaa... Ai niin, ja nukuthan hyvin ja katkotta yösi? Etkä käytä makeutusaineita? Light-limut ja lisäaineet on melkein yhtä haitallisia kuin sokerilimut, yllättävää kyllä.

Vierailija
48/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Edelliset voivat mennä muualle tappelemaan tuosta aineenvaihdunta-asiasta....

Vierailija
49/49 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pakko kommentoida, vaikka vähän sivuun aloituksesta menikin... Esim. allaoleva nainen ei ainakaan ole " hottisjoogallaan" pätkääkään lisännyt hedelmällisyyttään, päinvastoin...

Hiki lentää ja minä laihduin 65kilosta 60 kiloon kuukaudessa, vaikka olin jo hoikka (pituus 177). Minäkin valmistaudun raskauteen ja tiedän mitä tarkoitat ;).

En ole hotjoogalla yrittänyt lisätä hedelmällisyyttä VAAN pitää huolta, että olen mahdollisimman hoikimmillani/parhaassa kunnossa, kun tulen raskaaksi. Viime kerralla tuli yli 20 kiloa lisää, enkä halua että niin taas tapahtuu. Olin paljon huonommassa kunnossa silloin kuin nyt ennen raskautta, enkä pystynyt treenaamaan koko raskausaikanani. Ja painoin 52, kun tulin silloin raskaaksi, joten tuskin aiheutan mitään damagea vahingossa laihtumisellani nyt. Olen luonnostani hoikka. Kaikki varmasti tietävät, että YLEENSÄ on hedelmällisimmillään normaalipainoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä