Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko se lama vai ei ?
01.09.2007 |
Uskalla tässä nyt sitten jotain kämppää ostaa, kun aina kauhistelevat tuttavat sitten, että et nyt voi ostaa, kun lama tulee pian. Noh koskakohan se lama sitten tulee? Monta hyvää kämppää mennyt jo sivu suun ja ei ainakaan vielä ole näkynyt lamanpoikastakaan, mutta siitä on vain asunnot entisestään kallistuneet.
Kommentit (3)
Osta kämppä vain! Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Odottelenko nyt seuraavat 20 vuotta asumalla vuokralla, että koskakohan se lama sitten iskisi...
Aaltoliikettähän tää elämä on joka suhteessa!