Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko se lama vai ei ?

Vierailija
01.09.2007 |

Uskalla tässä nyt sitten jotain kämppää ostaa, kun aina kauhistelevat tuttavat sitten, että et nyt voi ostaa, kun lama tulee pian. Noh koskakohan se lama sitten tulee? Monta hyvää kämppää mennyt jo sivu suun ja ei ainakaan vielä ole näkynyt lamanpoikastakaan, mutta siitä on vain asunnot entisestään kallistuneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltoliikettähän tää elämä on joka suhteessa!

Vierailija
2/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kämppä vain! Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelenko nyt seuraavat 20 vuotta asumalla vuokralla, että koskakohan se lama sitten iskisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän