Lue keskustelun säännöt.
Ero edessä. Neuvoja kaivataan!
01.09.2007 |
Pelottaa, et miten tässä pärjää. Olen työvoimakoulutuksessa. Eli rahaa ei tuu ku työmarkkinatuen verran. Auttaakohan sosku tälläsissä tilanteissa. Pitäs saada ostettuakin kämppään ja takuuvuokraan näin aluksi.
Muitakin neuvoja otetaan vastaan. Mistähän sitä alottas. Ollaan onneksi vaan avoliitossa, mut lapsi on ja yhteinen laina.
Kommentit (2)
Onpa hyvä juttu, jos sieltä sais avustusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toimeentulotukea saat, kun ei ole tuloja. KAikki menee hyvin, itse erosin vuosi sitten ja elämä helpompaa yksin lasten kanssa.