Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä. Neuvoja kaivataan!

Vierailija
01.09.2007 |

Pelottaa, et miten tässä pärjää. Olen työvoimakoulutuksessa. Eli rahaa ei tuu ku työmarkkinatuen verran. Auttaakohan sosku tälläsissä tilanteissa. Pitäs saada ostettuakin kämppään ja takuuvuokraan näin aluksi.



Muitakin neuvoja otetaan vastaan. Mistähän sitä alottas. Ollaan onneksi vaan avoliitossa, mut lapsi on ja yhteinen laina.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotukea saat, kun ei ole tuloja. KAikki menee hyvin, itse erosin vuosi sitten ja elämä helpompaa yksin lasten kanssa.

Vierailija
2/2 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä juttu, jos sieltä sais avustusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi