Mieheni loukkaa minua :( Neuvokaa kokematonta :( OV
Olemme seurustelleet miehen kanssa nyt 7kk. Mies on töissä toisella paikkakunnalla, joten näemme muutaman kerran viikossa. Tässä suhteen aikana on ollut mm. seuraavaa
- Parin kk jälkeen mies kertoi, että häntä vaivaa se, kun suostuin liian nopeasti sänkyyn hänen kanssaan. Kuulemma se kertoo kevytkenkäisyydestä (olimme tunteneet 2kk kun menimme sänkyyn). No, tämä asia saatiin selvitettyä
- Kerran lähdin eräistä juhlista aiemmin kuin mies, koska en jaksanut jäädä ryyppyjuhliin, jossa en tuntenut ketään. Mies suuttui tuosta ja haukkui mm. ahdasmieliseksi, sosiaalisesti rajoittuneeksi jne., vaikka ihan asiallisesti onnittelin juhlasankaria ja olin pari tuntia juhlissa.
- Eilen meinattiin ruveta touhuamaan " sängyn puolella" . Mies sitten ilmeisesti väsyi ja käänsi kylkeä. Koska olin jo valmiiksi kiihottunut, jatkoin homman sitten itse loppuun asti (ajattelin, että ehkä mieskin kiihottuu jos näkee ekaa kertaa mun masturboivan). No tuon jälkeen mies kääntyi inhoten minuun päin ja kysyi vihaisesti: " ootko sä joku perkeleen seksiaddikti" ? Kuulemma touhuni meni täysin yli ja olen outo. Lisäksi mies kysyi, että miten mun aiemmissa suhteissa on ollut nuo seksiasiat. Mies sanoi, että hän rakentaa luottamusta omalla tavallaan ja en voi siitä loukkaantua. Tänään mies sitten oikein puoliväkisin halusi seksiä, sanoin noin 5 kertaa että " ei" , mutta mies sitten itse tyydytti itsensä ja roiski yhtäkkiä naamalleni lastinsa (makasin siis sängyssä miehen vieressä). No, mies sitten heti tuon jälkeen pukeutui ja lähti.
Nyt mulla on omituinen olo. Ihan kuin mua ei ihan kunnioitettaisi. Olen ollut miehelle mielestäni erittäin hyvä tyttöystävä. En nalkuta, kuuntelen miestäni, kokkaan, hieron hartioita, olen hellä, huumorintajuinen, ymmärtäväinen jne.. olen yrittänyt parhaani kaikin puolin. Olenko liian herkkähipiäinen, jos miehen käytös aiheuttaa mussa jotain " pahoja tunteita" ?
Kommentit (106)
et sit vissiin oo käyny vauva-sivuilla ap??
Ja ap on niin rakastunut, ettei hennonut jättää miestä, joka oli niin herkkä ja ihana ja hellä ja aito.
Kunnes tulee seuraava takaisku....
Toivottavasti olen väärässä ja ap pysyi lujana.
Mutta tiedän itsekin siis näitä tapauksia ja niissä ei ole koskaan onnellinen loppu. Valitettavasti. Siis, jos niitä jatkaa. Mutta jos ymmärtää häipyä ajoissa, onni voi hyvinkin löytyä muualta.
t. itsekin narsistin kanssa joskus vuoden verran styylaillut - onneksi ei enää tarvitse, oli pahinta aikaa elämässäni
ei voi sit ap tulla kertomaan mitä kuuluu...
Aletaanko arvaileen mitä ap:lle kuuluu?
Mä veikkaan et se otti kuitenki sen miehen takasi kun mies tuli hakee kamoja. Tai
Sai selkää?