Mieheni loukkaa minua :( Neuvokaa kokematonta :( OV
Olemme seurustelleet miehen kanssa nyt 7kk. Mies on töissä toisella paikkakunnalla, joten näemme muutaman kerran viikossa. Tässä suhteen aikana on ollut mm. seuraavaa
- Parin kk jälkeen mies kertoi, että häntä vaivaa se, kun suostuin liian nopeasti sänkyyn hänen kanssaan. Kuulemma se kertoo kevytkenkäisyydestä (olimme tunteneet 2kk kun menimme sänkyyn). No, tämä asia saatiin selvitettyä
- Kerran lähdin eräistä juhlista aiemmin kuin mies, koska en jaksanut jäädä ryyppyjuhliin, jossa en tuntenut ketään. Mies suuttui tuosta ja haukkui mm. ahdasmieliseksi, sosiaalisesti rajoittuneeksi jne., vaikka ihan asiallisesti onnittelin juhlasankaria ja olin pari tuntia juhlissa.
- Eilen meinattiin ruveta touhuamaan " sängyn puolella" . Mies sitten ilmeisesti väsyi ja käänsi kylkeä. Koska olin jo valmiiksi kiihottunut, jatkoin homman sitten itse loppuun asti (ajattelin, että ehkä mieskin kiihottuu jos näkee ekaa kertaa mun masturboivan). No tuon jälkeen mies kääntyi inhoten minuun päin ja kysyi vihaisesti: " ootko sä joku perkeleen seksiaddikti" ? Kuulemma touhuni meni täysin yli ja olen outo. Lisäksi mies kysyi, että miten mun aiemmissa suhteissa on ollut nuo seksiasiat. Mies sanoi, että hän rakentaa luottamusta omalla tavallaan ja en voi siitä loukkaantua. Tänään mies sitten oikein puoliväkisin halusi seksiä, sanoin noin 5 kertaa että " ei" , mutta mies sitten itse tyydytti itsensä ja roiski yhtäkkiä naamalleni lastinsa (makasin siis sängyssä miehen vieressä). No, mies sitten heti tuon jälkeen pukeutui ja lähti.
Nyt mulla on omituinen olo. Ihan kuin mua ei ihan kunnioitettaisi. Olen ollut miehelle mielestäni erittäin hyvä tyttöystävä. En nalkuta, kuuntelen miestäni, kokkaan, hieron hartioita, olen hellä, huumorintajuinen, ymmärtäväinen jne.. olen yrittänyt parhaani kaikin puolin. Olenko liian herkkähipiäinen, jos miehen käytös aiheuttaa mussa jotain " pahoja tunteita" ?
Kommentit (106)
' Voisiko joku kertoa vähän tarkemmin, miksi mieheni vaikuttaa niin paskalta? Tai mikä hänen käytöksessään ei kuulu hyvään parisuhteesen?
Mies ei koskaan pyydä anteeksi loukkauksiaan. Eilenkin hän sanoi, että hän saa kysyä mitä huvittaa, eikä siitä voi suuttua. Mieheni kysyi myös kesällä aiemmin tosissaan, että olenko alkoholisti (join pari siideriä miehen seurassa silloin tällöin, mies joi aina enemmän ja juo vieläkin). Olo on nyt aika huono, en tiedä mitä tehdä. Ehdin jo rakastua mieheen ja hänen pitäisi muuttua, jotta suhde olisi mulle turvallinen :(' .
Mies on tosi estynyt seksuaalisesti ja todella paljon olisi opittavaa seurustelusuhteissa käyttäytymisestä. Nyt et enää siedä tuollaista.
t. varmasti " kevytkenkäinen" ja iloisesti oma itsensä ja varmasti en anna kenenkään pompottaa tai hyväksi käyttää itseäni.
Vierailija:
' Voisiko joku kertoa vähän tarkemmin, miksi mieheni vaikuttaa niin paskalta?
Miehesi on paska. Siksi myös vaikuttaa siltä. Elementary, dear Watson.
Vierailija:
' Voisiko joku kertoa vähän tarkemmin, miksi mieheni vaikuttaa niin paskalta? Tai mikä hänen käytöksessään ei kuulu hyvään parisuhteesen?
Mies ei koskaan pyydä anteeksi loukkauksiaan. Eilenkin hän sanoi, että hän saa kysyä mitä huvittaa, eikä siitä voi suuttua. Mieheni kysyi myös kesällä aiemmin tosissaan, että olenko alkoholisti (join pari siideriä miehen seurassa silloin tällöin, mies joi aina enemmän ja juo vieläkin). Olo on nyt aika huono, en tiedä mitä tehdä. Ehdin jo rakastua mieheen ja hänen pitäisi muuttua, jotta suhde olisi mulle turvallinen :(' .
Oliko miehesi ihana ja hurmaava suhteenne alussa?? Minun mieheni oli todellinen gentlemanni niin kauan kun sai minut koukkuun... Sitten tulin raskaaksi ja alkoi kamala alistus henkisesti. Rivienvälistä uhkailu. Nyt meillä on kaksi lasta ja yritän päästä miehestä eroon helppoa ei ole koska hän on pahasti narsistinen luonne. Jos ajattelen tunteella hän saa minusta yliotteen. Tietyt ystäväni pitävät miestä edelleen hurmaavana yms ja ihmettelevät miten haluan erota. Sinuna juoksisin ja lujaa. Kuulostaa niin tutulta tollainen.. Mutta senkin ymmärrän jos haluat jäädä.. Vanhempani ja sisarukseni eivät voi sietää miestäni koska ovat huomanneet hänen sairauden. mieheni ei halua olla moisen roskasakin kanssa edes tekemisissä. (Vanhempani ovat akateemisestikoulutettuja siskoni ovat hyvin menestyneitä) Ystävät jotka uskaltavat häntä neuvoa hän " torpeidoi" ne. Minäkin odotin että kaikki muuttuu lupasi aina toi kukkia yms. Pyyteli anteeksi ja tyttö kun syntyi tirautti pari kyyneltäkin hah. Mietin näin jälkikäteen miten olenkaan ollut niin tyhmä. No mieheni ei IKINÄ anna periksi eli taistelua on edessä. Hän koittaa kaikki keinot. Lapsilla uhkailun, itsemurhalla, Kaikella mikä juolahtaa mieleen yksin jumala tietää miten selviän. Eli edelleen juokse kovaa...
Tuo ääliö ei selvästikään ole Hän.
Sua vaan on ihan älyttömän käyttää hyväksi kenen tahansa. SUlla ei selvästikään ole käsitystä siitä mitä on normaali itsetunto ja missä omat rajasi kulkevat.
mutta heti tuli mieleen, että jos 7 kuukauden jälkeen on jo tuollaista, niin pahat ajat on edessä, surku..
Itse lähtisin ja ÄKKIÄ..
Mies ei kunnioita sinua millään lailla. huh.
Jeesus sentään miten asennevammainen mies, nainen ei saisi tyydyttää itseään mutta mies saa ja eikö sänkyyn meneminen kerro yhtä hyvin miehen kevytkenkäisyydestä... Yhtä nopeasti sekin meni!
Narsismista en tiedä, mutta mulkku mikä mulkku. Ei kunnioita sinua, eikä taatusti välitä oikeasti.
ep tänäänkään vauva-sivuilla. Odotamme sinua.;)
Olen yleensä hyvin varovainen kehoittamaan muita eroon. Kuulostaa kirjoittamasi perusteilla siltä ettei mies kunnioita sinua pätkän vertaa. Kehoittaisin ainakin arvioimaan suhdetta hyvin HYVIN tarkkaan.
Minun kokemukseni mukaan ihmisestä kertoo erittäin pahaa se, jos hän asettaa erilaiset vaatimukset (määräykset, oikeudet) itselleen ja toisille. Olen kuunnellut todellisen narsistisesti persoonallisuushäiriöisen suusta käsittämättömiä väitteitä siitä, mikä on muilta kiellettyä, ja hän itse tekee niitä samaan aikaan. Yksi väitteistä oli vieraissakäynti...
Kyllä toden totta ap:n kertomukset miesystävästään tuovat mieleen narsismin.
Toivottavasti kaikki on hyvin ja ap ei ole langennut hurmausyrityksiin. Narskut on niissä niiiiiiiin ovelia.
onko miten yleistä et nainen on narsistinen??
ei taija palstailla täällä enää??
toivottavasti et ottanut takas ukkoos..
Vieläkin muistelen mieheni hyviä puolia... Mutta silti NÄIN on paljon paremmin... Narskut nostaa ensin jalustalle ja sitten rymäyttää alas ja kovaa..
ilmoita ap miten oikeasti jaksat..
t.nro 28
Noita kohtauksia on siis ollut enemmänkin mitä tuossa luettelin. Aina vika on miehen mielestä minussa. Mies on uskonnollisesta perheestä, ikää 26v, eikä kokemuksia juuri pitkistä suhteista. Itse olen 22v. Mies muutenkin harrastaa usein " kuittailua" , eli saattaa usein heittää kaikenlaisia " töksäytyksiä" , kuten on esim. kuulemma huolissaan mun karkin syönnistä, kun sillä on läskikammo jne.. Eli mies ei ole kuitenkaan 100 % ajasta " paska" . Mutta noita kohtauksia tulee, jolloin saan hirveät ryöpyt niskaani ja mies muttuu ihan toiseksi ihmiseksi. Mitähän pitäisi tehdä??
vaikka mies olisi välillä kuinka ihana tahansa niin se ei oikeuta miestä käyttäytymään välillä kuin p
Mies ei kunnioita sinua, kohtelee sinua välillä kuin huor**
Hänellä on vääristynyt kuva maailmasta.
Ex oli tuollainen, luojan kiitos tajusin lähteä. Usko minua, ajan kanssa hyvät hetket vähenevät ja nuo kamalat lisääntyvät.
Jatka suhdetta jos haluat, mutta älä tee lapsia tuollaisen miehen kanssa!
Kuulostaa tosi ikävältä touhulta. Miehesi yrittää tehdä sinusta kynnysmattoa. Tätä rataa itsetuntosi on kohta aivan nollilla ja alat uskoa mitä hän sanoo.