Mieheni loukkaa minua :( Neuvokaa kokematonta :( OV
Olemme seurustelleet miehen kanssa nyt 7kk. Mies on töissä toisella paikkakunnalla, joten näemme muutaman kerran viikossa. Tässä suhteen aikana on ollut mm. seuraavaa
- Parin kk jälkeen mies kertoi, että häntä vaivaa se, kun suostuin liian nopeasti sänkyyn hänen kanssaan. Kuulemma se kertoo kevytkenkäisyydestä (olimme tunteneet 2kk kun menimme sänkyyn). No, tämä asia saatiin selvitettyä
- Kerran lähdin eräistä juhlista aiemmin kuin mies, koska en jaksanut jäädä ryyppyjuhliin, jossa en tuntenut ketään. Mies suuttui tuosta ja haukkui mm. ahdasmieliseksi, sosiaalisesti rajoittuneeksi jne., vaikka ihan asiallisesti onnittelin juhlasankaria ja olin pari tuntia juhlissa.
- Eilen meinattiin ruveta touhuamaan " sängyn puolella" . Mies sitten ilmeisesti väsyi ja käänsi kylkeä. Koska olin jo valmiiksi kiihottunut, jatkoin homman sitten itse loppuun asti (ajattelin, että ehkä mieskin kiihottuu jos näkee ekaa kertaa mun masturboivan). No tuon jälkeen mies kääntyi inhoten minuun päin ja kysyi vihaisesti: " ootko sä joku perkeleen seksiaddikti" ? Kuulemma touhuni meni täysin yli ja olen outo. Lisäksi mies kysyi, että miten mun aiemmissa suhteissa on ollut nuo seksiasiat. Mies sanoi, että hän rakentaa luottamusta omalla tavallaan ja en voi siitä loukkaantua. Tänään mies sitten oikein puoliväkisin halusi seksiä, sanoin noin 5 kertaa että " ei" , mutta mies sitten itse tyydytti itsensä ja roiski yhtäkkiä naamalleni lastinsa (makasin siis sängyssä miehen vieressä). No, mies sitten heti tuon jälkeen pukeutui ja lähti.
Nyt mulla on omituinen olo. Ihan kuin mua ei ihan kunnioitettaisi. Olen ollut miehelle mielestäni erittäin hyvä tyttöystävä. En nalkuta, kuuntelen miestäni, kokkaan, hieron hartioita, olen hellä, huumorintajuinen, ymmärtäväinen jne.. olen yrittänyt parhaani kaikin puolin. Olenko liian herkkähipiäinen, jos miehen käytös aiheuttaa mussa jotain " pahoja tunteita" ?
Kommentit (106)
Löydä leikkipuisto, liiku kartalla hiirellä.
Miksi naapurin Emma on ihan pilkullinen?
Miksi ei ookkaan synttärikekkereitä.
Hän oli oikeasti pahasti alkoholisoitunut narsisti, vailla itsetunnon (samoin ikävä kyllä omantunnon) häivääkää ja kotoisin uskonnollisesta perheestä. Aina välillä hän osasi puhua kauniita ja pitää hyvänä, mutta mitä pidemmälle deittailu eteni, sitä enemmän minua alettiin syyttää yhdestä jos toisesta asiasta (juuri tuota kuittailua), huomautteleman siitä ja tästä, koskaan hänessä ei ollut mitään vikaa - koin joutuneeni henkisen väkivallan uhriksi. Toisaalta hän halusi sekstailla, toisina hetkinä taas hän piti koko touhua halveksuttavana, siveettömänä ja synnillisenä.
Elämäni paras teko oli, kun lähdin pois (luonnollisesti hän heittäytyi parhaimpaan vetoonsa, " lopetti" juomisen (ei tietenkään oikeasti), toi kukkia, puhui kauniita jne. mutta onneksi tiesin oman arvoni ja pystyin juoksemaan niin lujaa ja niin kauas kuin oli tarpeen), sillä hänen seurassaan olisin muuttunut murretuksi, alistetuksi ja henkisesti (kuka tietää ehkä myöhemmässä elämässä myös fyysisesti) alistetuksi naiseksi.
Eli: LÄHDE POIS SUHTEESTA. NYT! Huomenna voi oikeasti olla jo liian myöhäistä, sillä sitä parempaa huomista EI KOSKAAN TULE, OIKEASTI!
Vierailija:
Noita kohtauksia on siis ollut enemmänkin mitä tuossa luettelin. Aina vika on miehen mielestä minussa. Mies on uskonnollisesta perheestä, ikää 26v, eikä kokemuksia juuri pitkistä suhteista. Itse olen 22v. Mies muutenkin harrastaa usein " kuittailua" , eli saattaa usein heittää kaikenlaisia " töksäytyksiä" , kuten on esim. kuulemma huolissaan mun karkin syönnistä, kun sillä on läskikammo jne.. Eli mies ei ole kuitenkaan 100 % ajasta " paska" . Mutta noita kohtauksia tulee, jolloin saan hirveät ryöpyt niskaani ja mies muttuu ihan toiseksi ihmiseksi. Mitähän pitäisi tehdä??
ei todellakaan ole ap, huomaa heti tyylistä.:) Todellakin hyvä yritys.;)
perusteella ainoastaan jättäisin miehen eli " ootsä joku perkeleen seksiaddikti?" . Noin ala-arvoista, halveksuvaa kommenttia ei tarvitse kenenkään naisen kuunnella missään tilanteessa tai asiayhteydessä. Miksi edes mietit?
ja ap ei voi tulla kertoo sit et onko hengissä vielä??
Hei,
pahoittelen kovasti, että olet moisessa tilanteessa. Kuten olet huomannut, kaikki kirjoittajat kehottavat sinua jättämäm miesystäväsi. Ole onnellinen, että olette seurusteluvaiheessa, ettei teillä ole lapsia tai ette ole vielä naimisissa etc. EI KENENKÄÄN KYNNYSMATOKSI PIDÄ SUOSTUA!! Ota yhteyttä esim. vanhempiisi, sisaruksiisi, ystäviisi asiassa ja pyydä heiltä apua ja tukea, toki muualtakin apua saa, jos vain sitä hakee. Selviät tilanteesta ihan varmasti. Olet nuori ja löydät mukavan, tavallisen miehen. Itse menin naimisiin 23-vuotiaana samantyyppisen miehen kanssa, joka heti häiden jälkeen osoittautui väkivaltaiseksi, paljon samantyyppistä oli kuin sinun tapaamassasi miehessä. Lähdin sananmukaisesti karkuun 3:n vuoden kuluttua ja mies sai sittemmin tuomion törkeästä pahoinpitelystä. Tsemppiä sinulle ja kaikesta huolimatta hyvää syksyä. Nyt on aika toimia!
143 nostaa ketjua.
ja sit kytkintä ja poistuu av:ltä.
Jos sinulla on paha olla miehen kanssa lähes säännöllisesti, on se jo aika hyvä tunnusmerkki siitä että kaikki ei todellakaan ole hyvin! Olette tunteneet vasta vähän reilut puoli vuotta ja jo nyt sinulla on paha olla. Mitä se elämä miehen kanssa on kun kaikki miellyttämisen halu katoaa, kuten suhteessa yleensä käy. Elätte vaihetta jossa pitäisi olla huumaavan rakastunut ja mies jo nyt näyttää noin sinua alentavaa käyttäytymistä. Hui!
Jos lähellä olevat ihmiset ovat jo uskaltaneet varoitella sinua, pitäisin sitäkin aika isona huutomerkkinä, jota kannattaisi vakavasti kuunnella. ihan helposti ei läheiset ihmiset ala seurustelukumppania haukkumaan ellei oikeasti ole syytä. Kuuntele heitä!
Mutta kaikista eniten sinun kannattaa kuunnella omaa oloasi. tunnetko että suhteella on oikeasti mahdollisuuksia? Sinulla ei ole mitään velvolisuuksia " pelastaa" miestä tai edes yritää muuttaa häntä johonkin suuntaan. Itseasiassa toisen muuttaminen on täysin mahdotonta. Jokainen voi muuttaa vain itseään. Nyt mietit asiaa täysi itsekkäästi omalta kannaltasi. Voitko elää tuollaisen miehen kanssa? Tiedät että hän on välillä aivan ihana mutta säännöllisesti loukkaa sinua todella pahasti.
Ei tunteet sammu napista painamalla. Tunnet rakkautta miestä kohtaan ja se on todella luonnollista, olethan lähtenyt suhteeseen tosimielessä etkä haluasi antaa kovin helposti periksi. Siksihän nämä luonnehäiriöiset saavat pidettyä puolisonsa tiukasti aisoissa! Mitä merkistevät ne kukkaset ja anteeksipyynnöt oikeasti? Mitä merkitsee että mies on aina välillä mukava? Mitä enemmän annat anteeksi näitä loukkauksia, sitä pahemmaksi ne menevät.
On täysin sinun asiasi mitä teet, jatkatko suhdetta vai lähdetkö. Ei ole kumpikaan helppoja ratkaisuja. Mies tekee varmasti kaikkensa saadakseen sinut jäämään. Älä vaan kuvittele että pystyt häntä muuttumaan tai että hän kovin helposti muuttuisi. Jos jatkat suhdetta olet itse vastuussa siitä että annat sen kaiken pahan tapahtua. Mies vastaa omasta kyttäytymisestään ja sinä omastasi. Voit siis valita sen ettet hyväksi miehen loukkauksia. Se vaan takoittaa sitä että joudut kävelemään pois miehen elämästä.
Toivon sinulle oikeita ratkaisuja ja hyvää loppuelämää!
kestät vaan hymyssä suin kaiken paskan ja valitat vaan nimettömänä täällä av-palstalla.
Mutta hänen äänensä ei värähtänytkään, kun kerroin asiasta. Ei hangannut vastaan ollenkaan. Totesi vaan että " jaa" yms.. On nyt ihan sellainen olo, että henki loppuu ja että joku olis potkaissut mahaan. Mutta kyllä tää varmaan tästä helpottaa ajan kanssa :`(.
-ap
Tai parempi olisi, jos et olisi paikalla ollenkaan, tai et ainakaan yksin.
Älä nyt vaan anna sitten periksi kun mies alkaa kosiskelemaan!
Tuo pahaolo helpottaa lopulta ja löydät elämääsi vielä jonkun rakkautesi arvoisen miehen. Yksinolo on paljon parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde.
Onneksi olkoon! Et ole seuraava Paula Björqvist!
Sinulla on vaikka mitä ihanaa odotettavaa elämältäsi, hyvä että pääsit mihestä eroon, joka ei ymmärrä arvoasi! Ole tiukkana huomennakin, älä anna hänen huijata sinua, jos hän olisi rakastanut sinua, ei hän olisi kohdelluts ninua noin rumasti. Elämä jatkuu, käy vuokraamassa hauska elokuva ja osta karkkia ja nauti:)
Olin kauhuissani kun luin kirjoituksesi. Kuulostaa niin eräältä poikaystävältäni. Touhu meni koko ajan pahemmaksi ja tietäisin, että jos olisin jäänyt niin minä olisin hoidossa nyt. Tein AINOAN oikean ratkaisun, vaikka pahalta tuntuu. Sitten kun olet oman ihanan kullan kainalossa niin ymmärrät tehneesi oikein ja kiität onneasi, sillä ilman jättämistä et olisi tavannut sitä tuleevaa ihanaa kultaasi.
Pää pystyyn! Teit sen, mikä oli pakko tehdä.
Pyydä joku kaveri huomiseksi teille, nuo erot ei oo koskaan helppoja vaikka kyseessä ei olis mitenkään luonnevikaisen oloinen mies, en jäisi yksin hänen kanssaan.
Asia tuli hänelle varmasti aika yllätyksenä. Et voi vielä tietä mitä hän seuraavaksi yrittää. Olen samaa mieltä edellisen kanssa että älä ole yksin hänen kanssaan, kun hän hakee tavaransa. Olisi varmempi niin.
Hän voi yrittää ensin liehittelemällä takaisin ja sitten suuttua kun et suostukaan " antamaan anteeksi"
Voin luvata sulle, että jos sen virheen teet narksun kanssa, kadut sitä lopun elämääsi. Annat suoraan sanottuna kultatarjottimella sille työkalut joilla sevoi piinata sua loputtomiin.
Mä erehdyin.. Ja vaikka olenkin päässyt psykopaattieksästäni muutoin eroon, tuon yhteishuoltajuuden ansioista se tekee mun ja lasten elämästä säännöllisen epäsäännöllisesti helvettiä. Ja yksinhuoltajuutta on tässä vaiheessa enää vaikeaa lähteä hakemaan.
Tsemppiä ja voimia sulle! Pyristele irti, vaikka viimeisillä voimanrippeilläs, sillä elämä narsistin kanssa ei ole elämää.
jos tyyppi yrittää mielistellä tietään takaisin ap:n elämään niin kannattaa todeta vaan kylmästi että " muuten joo, mutta mun on vaikee kunnioittaa sua miehenä kun menit niin nopeasti sänkyyn mun kanssa. senkin hupakko."