Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sub tv näkyy edelleen :) Ei siis kiirettä digiboksi ostoksille :)
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
digiboksi tosin on, mutta ei seinässä:)
Luin sen eilisen ketjun ja asennettiin kanavat uudelleen ja nyt näkyy subi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ollaan Treen Tietoverkon kaapelissa ja muistaakseni joku aika takaperin tuli tieto et kanavapaikka muuttuu.. Eli tässä kun nyt viittisin, niin ajattelin kokeilla kanavahaulla jos vaikka löytyis..
Vierailija:
Ollaan Treen Tietoverkon kaapelissa ja muistaakseni joku aika takaperin tuli tieto et kanavapaikka muuttuu.. Eli tässä kun nyt viittisin, niin ajattelin kokeilla kanavahaulla jos vaikka löytyis..
Alue: Aihe vapaa
ei koskaan analogisena