Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chico' s-ravintolassa tänään aivan megaidioottimaista toimintaa!

Vierailija
31.08.2007 |

Mentiin syömään Chico' siin ja lapset huomasivat heti kassan luona olevat valtavat ilmapalloniput. Itselleni ei tullut mieleenkään, etteivätkö olisi jaossa. Kun oltiin syöty olivat lapset jo ihan pistoksissa, että saavatkohan jo pallot. Pettymys oli aikamoinen, kun kerrottiin, että pallot jaetaan huomenna, eivät saa antaa niitä vielä tänään.

Onkohan jollain pikkasen ollut aivot narikassa, kun on pitänyt tuoda ilmapalloja tyrkylle lasten kuolattavaksi. Naapuripöydän lapsetkin olivat hyvin pahoilla mielin, kun lähtivät pois.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi hölmömmänkin tajuavan, mitä tuollainen saa asiakkaissa aikaiseksi.

Vierailija
2/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut jollekin käydä aikamoinen moga.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut niin tarpeekseni, että reklamoin kaikesta ja joka paikassa, jos jokin ei mua miellytä. Mä jos ostan oikealla rahalla, haluan sille oikean vastineen.

Vierailija
4/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä valittanut kans ihan periaatteesta. Tuollainen ravintolareissu on meille ainakin sellainen kiva koko perheen " tapahtuma" ja siitä jää mukava fiilis, mutta ei tuollaisen jälkeen jää kenellekään kiva mieli. Mua ainakin harmittais lapsen puolesta, vaikka muutan ollaankin tiukkoja, ettei kaikkea voi saada. Jos on tyrkyllä, niin kyllä niitä kuuluu jakaa.

Vierailija
5/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tajunnut kysyä henkilökunnalta onko pallot jaossa, ennen kuin lupasit niitä lapsillesi, niin saat syyttää vain itseäsi pahasta mielestä. Ei kaikki mikä on esillä, ole tarkoitettu sun lapsillesi.

Vierailija
6/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että tuollaisessa paikassa ei ajatella lapsiasiakkaiden aatoksia ollenkaan. Johan se nyt on selvää, että tuollaiset lapsia kiinnostaa.

Vierailija
7/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan mennään viihtymään ja itse ravintolapäällikkönä en voisi kuunaan kuvitella, että meidän asiakkaille sanottaisiin, että nämä ovat huomista varten. Kyllä pitää tajuta asiakasta, joka ehkä harvoinkin tulee nauttimaan ravintolaruuasta ja haluaa käynnistään mukavan kokemuksen. Kyllä minäkin olisin suivaantunut tuollaisesta palvelusta.

Chicosissahan annetaan karkit ruuan päälle. Olisi ollut henkilökunnalta ihan kiva ele, jos olisivat antaneet lapsiasiakkaille vaikka pari namua ylimääräistä, jos joku on mennyt mogaamaan noin.

Toivottavasti niiden pallot tulee alas huomiseen mennessä :).

Vierailija
8/66 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat vastaavia, kuin ilmaiseksi jaettavat pallot yleensä ovat.

Vierailija
9/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehkä kannattanu jakaa ne pallot eilen. Nyt niillä on suivaantuneita asiakkaita sekä eiliseltä että tältä päivältä.

Vierailija
10/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokevat joskus hieman pettymyksiäkin. Eiköhän ne lapset tajua kun kerrot niille miten asia on.

Vierailija:

Mentiin syömään Chico' siin ja lapset huomasivat heti kassan luona olevat valtavat ilmapalloniput. Itselleni ei tullut mieleenkään, etteivätkö olisi jaossa. Kun oltiin syöty olivat lapset jo ihan pistoksissa, että saavatkohan jo pallot. Pettymys oli aikamoinen, kun kerrottiin, että pallot jaetaan huomenna, eivät saa antaa niitä vielä tänään.

Onkohan jollain pikkasen ollut aivot narikassa, kun on pitänyt tuoda ilmapalloja tyrkylle lasten kuolattavaksi. Naapuripöydän lapsetkin olivat hyvin pahoilla mielin, kun lähtivät pois.

Vierailija
11/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kotonakaan laiteta karkkipäivää edeltävänä päivänä karkkeja pöydälle ja sanota, että huomenna sitten, ei vielä tänään.

Tietenkin ne lapset ymmärtää ja sopeutuu tilanteeseen, mutta onko kiva, että tuollaisen mukavan syömiskeikan jälkeen vielä ravintolan puolesta täysin ääliömäisesti aiheutetaan pahaa mieltä pikkuasiakkaille.

Kyllä niitä pettymyksiä joutuu lapset kohtaamaan niin monessa paikassa, ettei ravintoloiden tarvitse tukea perheiden kasvatustyötä tällaisissa tilanteissa. Jos jonkun mielestä tuollainen lasten härnääminen on ihan ok, niin kyllä on aika häiriintynyt vanhempi.

Vierailija
12/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä menen lasten kanssa ravintolaan, on sen tarkoitus olla kiva ja rentouttava hetki koko perheelle. Niitä pettymyksen sietotilanteita tulee ihan riittävästi pitkin päivää, etten kaipaa niitä enää ravintolassa, ainakaan tuohon tyyliin.

Vierailija
13/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei myöskään kouluteta lapsiamme tuollaisissa paikoissa. Aika sairasta ajatella, että tyrkätään lapsen eteen jotain mitä varmasti himoitsee, mutta eipäs annetakaan.

Me ollaan tykätty Rossoista, kun siellä on kiva leikkipaikkakin.

Vierailija
14/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat tunkeneet ne pallot johonkin varastohuoneeseen tai mihin tahansa, eivätkä jättäneet niitä lasten nähtäville.

Vierailija
15/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettele yhtään tuollaista toimintaa. Eihän niillä ole edes asiakkaille vessaa siellä, missä voisi pestä kätensä.

Vierailija
16/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: missäs oot vessattoman raflan nähny?

Vierailija
17/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun tulee piltille pissahätä, niin ei kun ravaamaan toiselle puolelle kauppakeskusta. On sentään samassa kerroksessa, mutta todellakin ihan toisella puolella kauppakeskusta. Muutenkin siellä on mielestäni aivan ala-arvoista palvelua.

Vierailija
18/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, siellä sellossa ei vessaa ollut. Muuten ruoka oli hyvää ja palvelu pelasi.

Vierailija
19/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun luvattavissasi?

Vierailija
20/66 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siellä kun tulee piltille pissahätä, niin ei kun ravaamaan toiselle puolelle kauppakeskusta. On sentään samassa kerroksessa, mutta todellakin ihan toisella puolella kauppakeskusta. Muutenkin siellä on mielestäni aivan ala-arvoista palvelua.