Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään teistä ollut yhdenyön seksijuttujen aikana jotain erikoisempaa? Ettei pelkkää lähestyssaarnaajaa?

Vierailija
31.08.2007 |

kertokaa mitä erikoisuuksia ja kumpi niitä toivoi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo. Yks tais pyytää mua päälle...

Mutta ei mitään piiskajuttuja tosiaankaan. Useimmiten se lähetyssaarnaaja.

terv villin nuoruuden elänyt

Vierailija
2/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa, eli kaveri osaa pitää sua tosi hyvänä, ja asennot vaihtuu itsestään kokoajan täysmeno päällä, toiset jaksaa tuntikaupalla, ja toisten kanssa jatkaa seuraavankin päivän tai menee brunssille. Yleensä päältä näkee mitä on odotettavissa, ja itse ei kannata juoda kun drinkki tai kaks kun ottaa yhden yön hoidon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki asentoja vaihdellaan, ja suuseksiä on myös joskus, mutta ei kaikkien kanssa. Riippuu fiiliksistä. Muualla kuin sängyssä seksiä voi myös harrastaa. Mutta noita nyt en laske miksikään erikoisuuksiksi, eli mitään kinkyä tai esim. peppupanoja en ole yhden illan sankareiden kanssa harrastanut. Ja yhden illan juttuja en muutenkaan enää juurikaan. Aika aikaansa kutakin, nuorempana se oli kyllä hauskaa. :)

Vierailija
4/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliseen seksiin luen tosin lähetyssaarnaajan lisäksi muut tavanomaiset seksiasennot (takaa, nainen päällä, kyljellään, istualtaan, seisoaltaan jne) ja suuseksin. Vakipartnerin kanssa olen kokeillut erikoisempiakin juttuja (sitomista, anaaliseksiä, roolileikkejä jne.), mutta ne vaativat aika tavalla enemmän luottamusta ja kumppanin tuntemista kuin yhdenyön jutuissa on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi