Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onpas upeat vaunut huutiksessa
31.08.2007 |
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid= 60086448
Nämä eivät kyllä ole Brioa nähnytkään. Ovat 90-luvun Mustamäeltä Virosta ostetut vaunut. Ja niiden kestävyyshän tiedetään.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin se kukkaolkkarinmatto hv50e ja sitten vallan japanilaiset ruusukupit, jotka sopivat niihin puolalaisiin tosi hyvin... IIK! Nauran!!
Vierailija:
Samoin se kukkaolkkarinmatto hv50e ja sitten vallan japanilaiset ruusukupit, jotka sopivat niihin puolalaisiin tosi hyvin... IIK! Nauran!!
Niin, eihän niihin puolalaisiin kuuluneet edes kupit. Kuka tekee mitään pelkillä aseteilla! Meiltä saisi ilmaiseksi noita tietokoneen näyttöjä ja vielä ehjiä...
Alue: Aihe vapaa
Eihän ne uutenakaan silloin 10 vuotta sitten edes noin paljon siellä Mustallamäellä maksaneet.