Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: monelta heräsit tänään ja mihin? onko tyypillinen heräämisaikasi?

Vierailija
24.07.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika normaali aika nyt näin kesällä kun olen työharjoittelussa... onneks se loppuu kohta ja pääsee lomallee :)

Vierailija
2/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko päästä tarkistamaan ollaanko voitettu yhet liput arvonnassa ja oltiinhan me : ) muuten en vapaapäivinäni tähän aikaan ole hereillä mut työaamuina(onnex harvoin) nousen 6.50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukkuu kyllä peräti puoli kuuteen asti. Herää aina aikaisin aamulla riippumatta nukkumaanmenoajasta, jos laitetaan myöhemmin nukkumaan niin on aamulla puoli kuudelta herätessään äkäinen kuin ampiainen. Minä nukkuisin kahdeksaan asti, jos saisin valita.

Vierailija
4/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen alkoi itsemään sängyssään. On tyypillinen heräämisaika, jompi kumpi lapsista aina herää.. Nykyisin tosin vuorotellaan miehen kanssa kumpi herää.

Vierailija
5/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia näin kesälomalla. Ensi viikolla lapset pitää olla tarhalla kasiin mennessä.

Vierailija
6/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:50 nuorimmainen heräili sängyssään. Tavallisesti herään, samasta syystä, puoli seitsemältä, joten tänään sai nukkua hiukan pidempään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu vielä. Oon nyt lomalla, niin heräillään milloin huvittaa.



Kun olen töissä, heräillään siinä kahdeksan maissa. Työ alkaa klo 9.05 ja tunti riittää aamutoimiin ja matkaan hoidon kautta töihin.

Vierailija
8/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin lapsi tuli hoitoon, omani heräsi äsken, eli olisin itsekin herännyt muutama minuutti sitten vasta normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin heräsi ja alkoi pyöriä sängyssään. Pian herätteli jo muitakin.

Ennen kahdeksaa olin kahvinkeittopuuhissa, lapsilla jo leikit päällä.

Nyt lomalla on yleensä nukuttu hieman pidempään.

Vierailija
10/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi heräsi. Mentiinkin yhdessä köllöttelemään ja nukahdettiin uudestaan. Sitten taas 8. 30 postin tuloon. tehokas tuo kesäjakaja kun posti on joka aamu yhdeksään mennessä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus tuli herättelemään. Ja kohta pitäis herätä ennen seitsemää töihin, apua.

Vierailija
12/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään noihin aikoihin herään yleensäkin, usein jo himpun aikaisemmin, ja miltei aina neidin tarinointiin.



Rytmi voi kohta muuttua, vauva syntyy kuukauden sisällä.