Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä ihmeen sparven???

Vierailija
31.08.2007 |

ihme tyyppi toi nikki...käsittämättömän kärkäs ja aina tietää kaiken..tulee mieleen se xsxc vai mik nyt olikaan...!!! lsen lapsi kaivelee pyllyään ja sit haistelee sormiaan..haisee hyvälle se sanoo..ja siihenki taas löyty selitys..niinku kaikkeen..ja aina oikeessa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huomattu sama asia!!

Vierailija
2/7 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipa jopa antaa neuvoja muille ja kertoa, miten itse tekee. No, en ole nähnyt keseisen nimimerkin tekstejä, joten en tiedä, mistä hermostutte. Sparven ei kai ole kovin aktiivinen täällä kuitenkaan, ainakaan minä en ole nimimerkkiin törmännyt.

Kannattaisi varmaan kirjotella ilman nikkiä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vapaalla on nikillä kirjotellu ja sit odotus puolella..syyskuun porukassa..!! plen huomannu hänen kaikki tietävän sävyn kirjoituksissa ja tavan nostaa oma mielipide muiden yläpuolelle..!!! täst on ollu enenki puhetta..

Vierailija
4/7 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se oma tyyli ei ole aina ainut tapa tehdä asioita,muitakin löytyy!! miks pitaa tuomita muiden tavat ja tyylit..outo tyyppi se on sen myönnän!!!

Vierailija
5/7 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut.

Vierailija
6/7 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpunen...

Vierailija
7/7 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaako siis se että toinen yrittää keksiä järkeenkäypiä selityksiä vai se että hän on oikeassa vaiko se että hän ei ymmärrä hävetä sitä että tietää enemmän kuin sinä? Sellasia ne besserwisserit kuule on, että ne vaan joko tietää tai luulee tietävänsä kaiken melkein aina paremmin kuin muut paikallaolijat! Siitä besserwissr on just saanut nimensäkin!