Muistatteko Fabuland legoja?
Voi kun niitä vielä saisi jostakin ostaa! Olivat oman lapsuuteni lempileluja. Jossakin murrosiän tuoksinassa myin kaikki legoni pilkkahintaan ja nyt harmittaa. Olisi ihanaa hankkia omille lapsille kyseisiä legoja.
Muisteleeko kukaan muu kaiholla fabuland leikkejään?
Kommentit (21)
ja pieni huvipuisto kymmenen kertaa enemmän.
Lapset leikkii nyt niillä, kun kaupoista ei enää kivoja legoja saa.
Hirveän paha mieli, että ne on hävitetty n.15 v sitten. Vitsi. Hankin ne takaisin. VAikka yksi hahmo kerrallaan ja sieltä huutonetistä ja suolaisilla hinnoilla. Perkele!
Onko ne niitä, joilla oli eri eläinten päät? Siis lego-hahmot oli eri eläimiä?
Niillä oli myös kaikkea tavaraa kattiloista haraviin. Huvipuistoja, autoja jne....
ap
Se vasta olisikin ihanaa... Mä varmaan istuisin yhden päivän leikkimässä noilla fabu-hahmoilla, jos olisi tilaisuus, vaikka olenkin jo 30v.
Kun oon kuopus niin mulla ei paljon uusia/omia leluja ollut, mut noita Fabulandeja mulla oli. Ainakin kaks lammasta lastenrattaineen, varis ja sen auto, possu, mursu ja panda.
Huutiksessa olen välillä Fabulandeja katsellut, mutta hinnat ovat tosi huimia. Saisi sijoittaa pitkän pennin ennen kuin olisi edes muutamia hahmoja ja palikoita kasassa. Voi kun kirppiksellä joskus osuisi eteen joku kohtuuhintainen pläjäys. Ostaisin viivana!
ap
http: //www. squirrelism. net/archives/date/2006/11
Löytyy kun kelaa sivua alaspäin, joku muukin kaiholla muistelee.
ja poika leikkii niilla kun kaydaan siella. Harmittelen, etta osa on jonnekin havinnyt. Aivan ihania. Saisivat alkaa tehda niita uudelleen, ovat niin sukupuolineutraalejakin. Huutonetissa niita on valilla ja jos osaa saksaa niin ebaysta voi loytya, harvat vaan toimittaa suomeen.
Mulla on omani tallella vielä ja niitä on kerääntynyt aika iso pino. Tiedän että olisi kysyttyjä huutiksessa mutta en raaski myydä :)
Täytyykin ensi kerralla kaivella vanhempien varastoa, toivottavasti ovat vielä tallella omalle lapselleni!
Huutonetissä hinnat fabuista ovat ihan suolaisia. Onneksi äitini on säästänyt meidän Fabulandit, niin saavat omat lapsetkin niillä mummolassa käydessään leikkiä.
Harmi vaan, ettei näissä nykyisissä legoissa ole mitään vastaavaa. On vaan jotain prinsessajuttuja ja sitten erilaisia koneita. City-sarjassa sentään jotain sairaalaa ja lentokenttää ja vastaavaa, mutta ei mitään fabuihin verrattavaa.
Ja voi kuinka monet kivat leikit niilläkin on leikitty. Vanhempieni varastossa pitäisi olla iso pino niitä tallella ja mietinkin, jos seuraavalla mummulareissulla esikoiseni saisi jo niillä leikkiä.
Harmi, että nyky legoissa on vaan pokien tai tyttöjen juttuja.
Saisipa jollakin ilveellä fabut takaisin tuotantoon!
Leikin niillä pienenä ja nyt oma tyttöni 2v tykkää niistä samoista fabuista aivan älyttömästi. Ovat mummolassa. Itselläni on ainakin Sika Sippura ja sen kauppa, Laura Lammas taloineen, Mauri Mursu ja laiva, Masi Mäyrä ja Leila Lammas... :D Olen vissii itse keksinyt nimet mut muistan ne vieläkin elävästi...
Viime kesänä ne olivat mummolan varaston kätköistä löytyneet. Ei saanut muuten lapsi ihan kauheesti rakennella, kun äidin piti näyttää että mites näillä oikeesti leikitään ;)
Sellaisena isompana pakettina kiitos :)
Mä ainakin huutaisin niitä. En jaksa noita nyt myynnissä olevia hahmoja yksittäin alkaa huutamaan...