Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhlat tulossa- mitä päälle?

Vierailija
21.10.2008 |

Ensi kuussa ois pappani 70v juhlat. Mitä ihmettä laitan päälle? Oon aika lyhyt ja tukeva... Mikä mulle vois sopia? Voinko laittaa suorat housut jotka löytyis kaapista, vai onko kuitenkin liian arkiset? Mistä löytäisin halvalla kivan asun? Sais olla nuorekas ja naisellinen... Auttakaa, oon niin surkea näissä asioissa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut laittaa mekon... Tuskin se sen tyhmemmältä päälläni näyttää kuin muutkaan vaattet... Kaapista löytyi polviin asti ulottuva mekko, mietin että se vois olla ihan ok. Joku juhlava jakku tmv. siihen päälle vaan täytyy laittaa, mekossa kun ei ole hihoja.

ap.

Vierailija
2/10 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame tai mekko päälle. Tai jos laitat housut, pistä nyt ainakin joku silkkinen tunika päälle (ei mitään avarakaulaista 70-vuotiaan herran juhliin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pls, don't.

Vierailija
4/10 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mekon materiaalista ja mallista (kotelomekkojakin on monen mallisia) ja jakun matskusta ja mallista. Mutta lyhyt jakku tai ainakin materiaalilla tai saumalla katkaistu jakku voi olla varmempi.

Vierailija
5/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt vähän, jooko... ap.

Vierailija
6/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta simppeli neulepoolo, ja sitten kaulaan jotkut näyttävät helmet kaulaan ja juhlakampaus, korkokengät

Vierailija
7/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo neulepoolo vähän laimea kun miehet laittaa kuitenkin puvut? niin ja juhlakampauskaan ei taida onnistua... Hoh, taidan olla pulassa...

ap

Vierailija
8/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhliin, siitä tulee naisellinen ja kiva olo=)

Miten ois kotelomekko ja esim pitkä jakku? ja tietty korkkarit=) Klassinen ja tyylikäs.

Vierailija
9/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisellinen. =) Mutta minusta tuntuu että mekot eivät oikeen sovi minulle kun olen tällainen tukeva tyyppi... =( Kannattaiskohan kuitenkin kokeilla?.. Kiva saada vinkkejä! :)

Vierailija
10/10 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos sulla on sievät sääret, niin laita mekko tai hame.

Monilla vähän pyöreämmilläkin naisilla on sievät jalat?

Itse en valitettavasti kuulu niinhin onnekkaisiin, mulla on sääret kuin puhelintolpat :( Mutta pitkä mekko tai hame + pusero näyttää hyvältä, korkkareiden kanssa varsinkin. Tulee tosi naisellinen ja juhlava fillis.