Oletteko koskaan olleet niin rakastuneita, että sattuu fyysisesti etäisyys toiseen ihmiseen? Huh mikä ikävä
Emmekä ole edes yhdessä. Olen vain todella rakastunut siihen ihmiseen enkä ole nähnyt häntä muutamaan viikkoon. Ikävöin häntä ja olen vähän vihainen siitä, että tunnen näin paljon vaikka yritän vain järkeillä asian mutta ei tätä voi järjellä selittää.
Kommentit (7)
Kun kohtasimme ja katsoimme ensimmäistä kertaa silmiin kunnolla niin tapahtui jotain hyvin outoa. Kuin olisin tunnistanut hänet, se oli todella pysäyttävä hetki. Tunnistin hänet vaikka emme tunteneet ennestään. Meidän välit ovat koko ajan lähentyneet ja välitämme molemmat toisistamme. Tässä on jotain mitä ei voi järjellä selittää vaikka olen yrittänyt satoja kertoja yrittää miettiä pääni puhki tätä välillämme olevaa sidettä. Ap
Tiedän tunteen. Olen ensimmäistä kertaa rakastunut oikeasti 35 vuotiaana ja nyt ollaan oltu melkein 9 kuukautta yhdessä ja viikonkin jos olemme erillään, alan saamaan "vieroitusoireita". Ihana tunne. Koen löytäneeni elämäni naisen .
Kyllä olen itkenyt kun tullut toisen luota kaukaa takaisin kotiini missä olen yksin, mutta tajuan jälkeenpäin sen olleen epätervettä ripustautumista joka meni äärimmäisyyksiin.
Kyllä montakin kertaa. Särkynyt sydän on myös lääkäreillekin tuttu asia, suruun tai muihin tunteisiin meneviin asioihin voi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kun kohtasimme ja katsoimme ensimmäistä kertaa silmiin kunnolla niin tapahtui jotain hyvin outoa. Kuin olisin tunnistanut hänet, se oli todella pysäyttävä hetki. Tunnistin hänet vaikka emme tunteneet ennestään. Meidän välit ovat koko ajan lähentyneet ja välitämme molemmat toisistamme. Tässä on jotain mitä ei voi järjellä selittää vaikka olen yrittänyt satoja kertoja yrittää miettiä pääni puhki tätä välillämme olevaa sidettä. Ap
Mikset tee aloitetta? Meil on vaan tää yks v*tun elämä. Käytä se viisaasti 💗 Vaikka mikä mä oon sanomaan kun en uskalla ottaa yhteyttä yhteen mieheen kenen kanssa oli aiemmin juttua. Sellaista sielunkumppania ei toista vastaan tässä mun elämässä tule.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä montakin kertaa. Särkynyt sydän on myös lääkäreillekin tuttu asia, suruun tai muihin tunteisiin meneviin asioihin voi kuolla.
Koin ekat sydänsuruni kolmekymppisenä. Voin sanoa, että tuntuu 1000 kertaa pahemmalta mitä olisin ikinä voinut kuvitella. En päästä lähelleni helpolla ja kun päästän niin välitän niin paljon että oksat pois. Ihan hirveetä enkä silti vaihtaisi tätä kokemusta pois.
Ah, joo 💗💔