Onko sinusta Ansku Bergströmillä outo ääni?
Kommentit (69)
Olisko vauvana ollut joku kitalakihalkio, joka korjattu? Silloin usein jää tuommoinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä lapsenomainen ääni aikuisella naisella on kuulemma todella seksikäs.
Senköhän takia amerikkalaiset naiset kimittää?
Piti äsken oikein hierasta silmiä kun oli puoli seiskassa, en uskonut äänen tulevan ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä lapsenomainen ääni aikuisella naisella on kuulemma todella seksikäs.
Varmasti. Amerikkalaiset ei muusta jauha kuin seksikkyydestä.
Ansku on ihana. Minusta se ääni on söpö ja persoonallinen. Olen tavannut Anskun pari kertaa ja vaikuttaa tosi lämpimältä ja sydämelliseltä ihmiseltä. Ei äänelleen kukaan mitään voi, eikä tarvitsekaan. En muuttaisi Anskussa mitään.
Ansku on käsinukkeäänineen ok, mutta yhdysvaltalaisissa tosi-tv-sarjoissa vinkulelun äänellä kimittävät naiset kammottavia.
Vierailija kirjoitti:
Sai se kumminkin itelleen ukon, joka parka joutuu tuota narinaa kuuntelemaan.
Ei joudu enää! Anskupansku jäi nolosti het kiinni pettämisestä.
Anskun erosta kertova ketju poistettiin heti kun tuli liian rumaa Anskusta, mm. että petti miestään ja tämä jätti kostoksi Anskun just ennen kuin TTK-treenit alkoivat. Ja että Anskulla ON perunanenä. Ja että hän TYKKÄÄ esitellä itseään. Kaikki tuohan on TOTTA! Mutta Anskulla on varmaan "yhteyksiä" (kaveri) Vauvan ylläpidossa... Epäreilua, etteivät ihmiset saa esittää arvioitaan lehdissä esitettyjen faktojen ja TV:ssä omin silmin näkemiensä piirteiden perusteella! Boikottiin pian koko typerääkin typerämpi Vauva-palsta.
Huomasin saman: tosi kovaa kyytiä katos Anskua ihan relevantisti ja faktoihin perustuva ketju! Luulisi olevan vain mainosta ohjelmalle & erostahan on jo printtimediassakin uutisoitu; ei tosin likaisimpia yksityiskohtia..
Ei kukaan äänelleen mitään voi. Ei häiritse minua ja nyt kun Ansku on sinkku niin kelpaisi seurusteluun 👍
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehet kuulema tykkää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miehet kuulema tykkää. 🙄
Ja minä kun olen aina luullut, että matalampi ääni naisella se seksikäs vasta onkin...
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan äänelleen mitään voi. Ei häiritse minua ja nyt kun Ansku on sinkku niin kelpaisi seurusteluun 👍
M32
Ehkä nyt ei ihan vielä, kun aviomies vasta pari päivää sitten jätti Anskun, jolla varmaan ainakin petipuuhat kesken miehen kanssa, jonka kanssa petti vasta vihittyä aviomiestään ; ) Tulee tunkua
Millä oikeutatte tuon kiusaamisen?
Pottunenäinen pöllöpää. Mut "Söde" - ainaki vielä jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeutatte tuon kiusaamisen?
Vähemmillä tunnontuskilla kuin Anskulla pitäisi olla petettyään miestään. Pitäis olla.
Pöh. Ei muuten ole.