Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ooO HELMET loppuviikkoon Ooo

30.08.2007 |

Ajattelin aloittaa uuden ketjun kun alkaa olla jo aika pitkä tuo edellinen.

Sinisenkirsikan perheelle voimia ja toivotaan että vauva taistelee loppuun asti

Omaa napaa: Aika tasaista on elämä tällä hetkellä. Töissä jaksaa jo paremmin eikä pahoinvointiakaan enää ole kiusana. Paino ei kuitenkaan vielä ole noussut kuin kilon vaikka kaikki hyväskä maistuukin. Liikkeitä olen tuntenut nyt päivittäin. Kun töiden jälkeen tulee kotiin ja rauhoittuu hetkeksi niin silloin alkaa vatsassa pyörintä. Onneksi nuo liikkeet tuntuu, sillä muuten olisin varmaan ihan hermona että onko siellä kaikki hyvin, kun raskausoireet ovat kadonneet.

Nyt pitää lopettaa, kersat tappelee keskenään :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tohiseen, vauva potkas tänään ekaa kertaa!!!! Tuli yks oikeen " kunnon" tönäsy ja hetken perästä kun menin Tylleröä nukuttaan, nin johan alko tuntua sitä hentosta möyrintää. IHANA tunne!

Huomenna meenkin sit neuvolaan, toka käynti.

Olipas taas omaa napaa..

-Nojanda ja Pulla 17+5

ps Tervetuloa uusille Helmille!

Vierailija
22/22 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Pöhötti: myös minulla on kolme keskenmenoa takana. esikoista tässä odottelen, ja oman " mielenterveyden" vuoksi käyn neuvolassa useammin kuuntelemassa sydänääniä. Mielestäni meillä juuri odotus voi olla vaikeampaa (hermoja raastavampaa), koska takana on mitä on, ja tulevaisuudesta ei tietoa. Kävimme miehen kanssa tutkimuksissakin toistuvista keskenmenoista, mutta mitään syytä ei löytynyt. Itse pelkään vieläkin joka vessassa käynnillä ja aina neuvolaan mennessä.. =/ ja oma pääni ei ainakaan enää kestäisi sitä, jos tämäkin raskaus näillä viikoilla menisi kesken. tai jos sikiö kuolisi jostain syystä kohtuun. täs on kuitenkin tullut vuosien aikana koettua yhtä ja toista, joten uskon että jos tämäkin epäonnistuis jostain syystä, niin ennemmin lähtisin adoptiojonoon kuin jaksaisin yrittää uudelleen.

omaa: itse en vieläkään ole tainnut tuntea mitään liikkeisiin viittaavaa. rintoja on vihlonut oikeen kunnolla aamulla töihin lähtiessä sekä välillä pihalla ollessa.. =/ varsinkin nyt kun ilmat on kylmenneet.. pitää varmaan alkaa niitäkin jotenkin lämmittämään.

äitiyshousuja tekis mieli alkaa käyttämään, mutta kun mielestäni oma mahani ei oo vielä niin iso että sopis äitiyshousuihin.. =/ mut kaipa ne on pian pakko ottaa käyttöön, kun muut ei tunnu menevän päälle.

jonttu rv 17+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla