Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä ollut hemoglobiini alimmillaan raskausaikana ja

Vierailija
20.10.2008 |

miten saitte sen nousemaan?

Mulla oli joskus se n.100 eikä meinannut mikään apteekin rautavalmiste auttaa. Sit ostin jotain Kreuterblutsaftia niin alko hb nousta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen heti oli 68, kun menetin niin paljon verta. En meinannut tolpillani pysyä, vaikka veritankkausta sain ja paljon.

Vierailija
2/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeksi (rv22+1) jo 131. Aloin heti syödä rautaa, obsidania ja matrifolinia, molempia kerran päivässä. Olisi pitänyt tajuta aloittaa lisärauta jo ennen raskautta, mulla kun on taipumus anemiaan muutenkin ja keväällä väsymys ym. oireet olivat ilmassa jo ennen raskautta...

Katjalah&nelonen rv24+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullotolkulla Krauterbluftsaftisa ja kaikenlaisia muita rautalääkkeitä... olipa kivaa kun verenpaineet oli vielä 100/80... enpä paljoo sinkoillu.

Vierailija
4/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes yrittänyt nostaa

Vierailija
5/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi tuntui voimakkaasti. Apteekin rautavalmisteet auttoi, mutta vasta sitten kun tajusin ottaa tosissani kiellot kahvin ja maidon samanaikaisesta syömisestä!

Vierailija
6/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtelee huomattavasti. Alimmillaan on ollut 74 ja korkeimmillaan n. 120. Syön ainakin kerran vuodessa kuurin rautatabletteja, koska hemoglobiini laskisi muuten liian alas. Olisi todella mielenkiintoista tietää, mistä se johtuu, sillä lääkäritkään eivät ole löytäneet siihen mitään muuta syytä, kuin perinnöllisen taipumuksen.

Vierailija
7/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet juomatta pari päivää, niin kyllä se hemppa nousee ja vedät vielä pari röökiä, niin hyvältä näyttää labrassa

Vierailija
8/8 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 80, jostain syystä ei rauta imeytynyt. Sain sairaalassa jotain tehorautaa. Synnytykseen mennessä nousi liki sataan ja satasella lähdin sitten sairaalasta pois.

Mulla oli kulunut jotkut pitkäaikaiset rautavarastot myöskin ihan minimiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi