Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasiasi

Vierailija
30.08.2007 |

josta haaveilet mutta et ole toteuttanut

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lempifantasioita noi, eli mies miestä, joka nai naista, miehet samaa naista peppuun ja pilluun tai molemmat pilluun. Samoin nainen miestä joka nai miestä, strapon tai Feeldoe siis käytössä. Päälle vielä liukkaille pääseminen ja spermojen nuoleminen... Uhh ;) Mä siis olen mies...

Vierailija
42/47 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasiassa nuori neito 120-150 kg.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan nuori nainen jolla iso pylly ja lihakkaat rinnat. Sopivasti vatsa ja kylkimakkaroita, kimmoisa ja sileä iho , sekä kauniit kasvot. Pituudeksi sanoisin mun fatasialle noin 167 cm ja painoa voisi olla siinä 80-90 kg.

Kauniit pyöreät posket alkaisi punottaa rakastellessa ja iholle nousisi helposti hyvän tuoksuinen hiki. Häpykumpu tuntuisi pehmeältä ja suurelta omaa vasten ja reidet olisivat isot ja valkeat.

Taidan lähteä kädelle...

Vierailija
44/47 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että hänellä on kylpyamme :D Mutta kokeilemaan en ole vielä päässyt, toivottavasti pian!

Vierailija
45/47 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rakastella samassa huoneessa jonkun muun parin kanssa (ei kuitenkaan parinvaihtoa)

saada toinen nainen kimppakivaan yhdessä mieheni kanssa.

Samoja ajatuksia! Omana haaveena rakastaella samassa huoneessa ensin oman vaimon kanssa ystäväparinkunnan katsellessa ja paneskellessa vieressä. Parin vaihtoakin voisin sen jälkeen kokeilla.

T: 2 vs 2

Vierailija
46/47 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset valkoiset pitsiset joista näkyis vähän läpikin... aah.

että mun kestämättömän haluttava työkaveri (naimisissa ollaan molemmat tahoillamme)tulis joku päivä yhtäkkiä mun huoneeseen, vetäis oven perässään lukkoon, istuis mun tuoliin ja sanaakaan sanomatta vetäis mut kovakouraisesti hajareisin syliinsä. Työntäis kätensä mun hameen alle ja siirtäis stringejäni sen verran syrjään et sais kovan kyrpänsä työnnettyä mun sisään ja antais mun ratsastaa sylissään rintojani kourien kunnes laukeaisin tai ainakin olisin jo hyvin lähellä. Tämän jälkeen nostais mut ylös, taivuttais mut työpöydän päälle, ottais niskasta kiinni ja työntyis takaapäin sisääni ja panis mua niin helvetisti et silmissä mustenisi. Aaaargghhh!!!

Vierailija
47/47 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi brasialaista tyttöä. Toinen tumma ja toinen vaalea blondi.

Tarina kulkisi suunnilleen niin, että hotellilla hivuttautuisimme sänkyyn. Blondin kanssa harrastaisimme kuusysiä minä päällä. Tumma tyttö olisi vielä nahkatoppi ja minihame päällä hieromassa ja imeskelemässä pussejani. kieli eksyisi välillä muuallekkin.

Blondin karvatonta läpimärkää mirriä nuollessani tuntisin takanani jotain outoa. Tumma tyttö on polvillaan takani kauniisti hymyillen terhakkaat suurehkot tissit pystyssä ja ilman hametta paksu aisa pystyssä. Vehkeen päässä roikuu iso kiimatippa.

Hämmennyn asiata, että ei helkkari. Blondi pitää minut paikallaan upottaen kyntensä kankkuihini. Tumma " tyttö" kiristää myös otettaan ja alkaa upottaa paksua varttaan sisääni blondin samalla imiessä vehjettäni. Silmät usvaisena nauttiessaan minusta tumma työntää juurta myöten sisään ja aloitaa hitaat liikkeet. Eturauhaseni on räjähtimispisteessä ja aloittaa syöksyt blondin suuhun. Suu spermaa pulputen vaalea tyttö saa räjähtävän orgasmin.

Nytkyen ja huokaillen tumma tyttö purkautuu sisääni ja lysähtää viereemme. Kauniisti hymyillen hän suutelee minua enkä edes osaa olla hänelle vihainenkaan, sen verran kaunis hän on.

Yö jatkuu vielä kaiken kivan merkeissä.... oi cobacabana

Mies +30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi