Fantasiasi
Kommentit (47)
Tavallista seksiä ilman lisämausteita.
fantasioina. Toteutettuna useimmiten floppeja.
Onko typerämpää määrittelyä. Kerropa tyhjentävästi, millaista on tavallinen seksi, kun tunnut tietävän. Itse en ole ikinä harrastanut tavallista seksiä. En ole tavallinen ihminenkään eikä minulla ole tavalliset ajatuksetkaan. Harrastan persoonallista seksiä vaimoni kanssa. Meillä on taatusti omanlaiset mieltymyksemme. Eläimet toteuttavat tavallista seksiä, eivät ihmiset.
Vierailija:
Tavallista seksiä ilman lisämausteita.
Itse fantasioin joskus, että olen huora, jota vanhemmanpuoleiset asiakkaat härskisti naivat. Sanomattakin selvää, ettei se fantasia olisikaan yhtään kivaa jos se jollain tapaa toteutuisi. Sitäpaitsi pidän omaikäisistä miehistä, en mistään vanhoista.
Itse en ikinä fantasioi rumista ja läskeistä ämmistä, ainoastaan hyväkroppaisista ja kauniista. Oikeastaan fantasioinnin kohteet ovat naisia, joita näkee työpaikalla, kaduilla tai kaupoissa. Ikähaarukka n. 16-30.
mm. anaaliseksiä, pissaleikkejä, nyrkkinaintia, sitomista, läimäyttelyä, roolileikkejä jne.
Monille nuo ovat kuitenkin tuikitavallista seksiä, joten täytyy ihmetellä, mikä tai kuka nro 23 luulee olevansa pystyessään määrittelemään, mikä on " vaniljaa" , joka on muuten pitkään aikaan typerin kuvaus tietyntyyppisestä seksistä. Vielä kun kertoisi, mitä se käytännössä tarkoittaa ja kuinka estottoman tai estoisen ihmisen mielestä.
Vierailija:
Mitä ne " lisämausteet" on? Jotain dildoja tms?
..asenne. Vaniljan asenne on sellainen että mistä hän ei pidä on likaista ja perverssiä. Sellainen perusnegatiivinen.
Eri kuin 23.
Mikäs teitä nyt riepoo ?
Vanilja ei ole mielestäni kinky, eikä gay. Se on oma määritelmäni, jokaiselle suvaitakoon omansa.
oma vaimoni on sekä kinky , että gay ja siksi häntä rakastan.
Useasti hieman tukevasta naisesta joka haluaisi häntä naitavan anaaliin sekä haluaisi pissailla sylissä housuun kosketeltaessa ja naidessa päälle. Niin sairaalta kuin tuo kuulostaakin on se minusta aivan järkyttävän kiihottavaa. Harmi vaan että tämän fantasian kanssa taidan kuulua hyvinkin suppeaa vähemmistöön eikä tälläiseen tahdo kavereita löytyä.
Nimimerkki: muuten kai normaali=)
sen kanssa, että haluaisit olla tukevan naisen kanssa. Minä haluaisin tuntea isokokoisen naisen painon vartalollani. Tuosta pissaamisesta en perusta, mutta eipä se minua haittaisikaan.. aina vaan rivompaa.
Ollu se tukeva nainen vaan se pisuttelu. Nainen vois olla tuossa haaveessani oikeastaan millainen tahansa, mutta tullut vaan lähiaikoina mietittyä hieman tukevia. Kyllä tästä maasta tukevista tykkääviä löytyy mutta ei naisia jotka kiinnostuneita pissaleikeistä.
rakastella samassa huoneessa jonkun muun parin kanssa (ei kuitenkaan parinvaihtoa)
saada toinen nainen kimppakivaan yhdessä mieheni kanssa.
T: vanilja jolla alkanut olla bi-ajatuksia
Alistamassa mua, käyttämässä mua tavallaan välineenä.. Samoin helkutin gutaa tekevät fantasiat kimppakivasta, seksistä julkisella paikalla, alistamisesta, sitomisesta..
Kuitenkin kaikkein parasta seksiä irl on _rakastelu_ oman miehen kanssa, lämpö ja läheisyys.. Melkein mitä vain voikin tehdä sitten, kun luottamus on kunnossa ja tiedetään, mikä toiselle tuottaa nautintoa! :)
rakastajani kanssa. riittää, että saan häneltä täysihoidon. :P
Rakastan sekä vaimoani että erästä varattua naista jonka kanssa harastan loistavaa seksiä silloin tällöin. Fantasiani on asua saman katon alla molempien naisten kanssa, koko lapsilauman keskellä. Olemme hyviä ja läheisiä ystäviä muutenkin. Vaimoni ei taida olla tähän vielä valmis :-/
Mutta munaa en ole vielä ottanut takapuoleeni, dildoja kylläkin. Ongelma on löytää sopiva mies. Jos tämä löytyisi olisi kiva myös harrastaa 2m+n niin että naista otetaan sekä edestä että takaa.
Oikeastaan suurin ongelma on se että olen naimisissa, ja vaimoni tuskin jakaisia minua miehenkään kanssa :-)
putosin kärryiltä siitä , kuka oikein nai ja ketä ?
Mies nai miestä peppuun, tai kaksi miestä nai yhtä naista kahteen reikään, tai toinen miehistä toista miestä peppuun.
Sanomattakin selvää että fantasiaksi jää.