Järkytyin! Puhuvatko miehet todellakin tuolla tavoin naisista niin kuin
äsken BB:ssä???!
En olis ikinä voinut kuvitella, että tuolla lailla laitetaan luokitellaan naiset pienitissisiin ja isotissisiin, hyväperseisiin jne.
Järkyttävää kuultavaa! Siis noinko miehet puhuu naisista, oikeasti?!
Kommentit (32)
Kyllä se on urheilu ja armeijalinjaa missä mennään.
voi kuvitella että mun tuntemani miehet puhuisivat tuolla tavalla. Siis jos vaikka mun mieheni menee saunaan kavereittensa kanssa ja me naiset jäämme viettämään iltaa, niin eivät taatusti miehet puhu saunassa tuolla tavoin!! Tosi loukkaavaa olisi. -ap
Vierailija:
Kyllä se on urheilu ja armeijalinjaa missä mennään.
Vierailija:
Siis jos vaikka mun mieheni menee saunaan kavereittensa kanssa ja me naiset jäämme viettämään iltaa, niin eivät taatusti miehet puhu saunassa tuolla tavoin!! -ap
Eivät normaalit miehet vaimoistaan tai tyttöystävistään noin puhu.
no kyllä muakin vähän kummastutti, että heti oltiin arvioimassa kaikkien tissit ja perät. vaikka olihan ne maistissa - sehän on aina hyvä tekosyy.
tuolla tavalla! Mistäkö tiedän? Olen ollut tällaisissa tilanteissa, että miehet saunassa keskenään. Naiset esim. takkahuoneen puolella, ja sinne kuuluu miesten puheet saunan puolelta. Eivät ne miehet tuolla tavolla arvostele naisia objekteina. Vähän järkevämmät puheet. Minusta tuo oli tosi kuvottavaa. -ap
Muista, että nuo äijät on parikymppisiä.
Mutta eivät mieheni ja hänen kaverinsa tuollaisia olleet nuorempinakaan.
arvostelevat perseet, tissit ja naaman :-))))))))))))))))))))))
ei tietenkään omista tyttöystävistä/vaimoista vaan vasta nähdyistä!
Parikymppiset ovat vielä nin keskenkasvuisia ja lapsellisia että jutut ovat tuota tasoa. Kyllä ikä tuo kypsyyttä ja arvostelukykyä lisää, skaala laajenee.
Mun miehenikin sanoi että kukaan normijärkinen ei kestäisi iltaakaan noiden seurassa..
Muut työlkaverini ovat vähän vanhempia ja he pitävät miehen puheita mauttomina eivätkä lähde niihin mukaan ainakaan jos on naisia paikalla. Puhuin tyypin ärsyttävistä jutuista oman mieheni kanssa, ja hän oli sitä mieltä, että voi noita luokitteluja tehdä, mutta ei töissä eikä naisten kuullen, vaan oluella kavereiden kanssa.
tapaa naisia vaikuttaa siihen miten niistä keskustellaan. Eli jos tarkoitus on etsiä pano- tai muuta seuraa niin ehkä juuri nuo asiat on tärkeitä, mutta vaikka työpaikalla, sukujuhlilla yms ihan tuollaiset asiat eivät ole päällimäisenä mielessä (vaikka tietty hyvännäköiset laitetaan aina merkille, mutta ei niitä ihan noin porukalla ruodita)
Mun mies on kovin kunnollinen ja rauhallinen, silti myöntää että naisissa on kivointa tissit ja peppu. Silti parisuhteessa ravostaa aivan muita asioita.
Voin vakuuttaa, että emme taatusti puhu naisista saunailloista, kaikesta muusta mahdollisesta kyllä. :D
T: Mies
Vierailija:
Vierailija:
Siis jos vaikka mun mieheni menee saunaan kavereittensa kanssa ja me naiset jäämme viettämään iltaa, niin eivät taatusti miehet puhu saunassa tuolla tavoin!! -ap
Itse olin autossa mieheni ja hänen pomonsa kanssa. Pomo oli silloin onnellisesti naimisissa, mutta puhui tyyliin
" Vitsit se yks kansanedustaja on sitten pantavan näköinen nainen, panisin sitä heti, jos se osoittais halukkuutta minua kohtaan! Siis olethan sä nähny sen naisen tissit ja sen perseen (tässä kohtaa oli jotain mmmm-aijai-ääntelyä).
Ihan fiksu tuo pomo on ollut, mutta unohti vaan, että oli naisiakin kyydissä. :D
Mitä kuvittelit: Ai kun sillä on ihana tukka ja kiva mascara sillä Anniinalla, taidan olla ihan ihastunut siihen!