Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka värjäät hiuksia: kuinka usein värjäät uudelleen? Paljon palaa raahaa vuodessa kampaajalle?

Vierailija
05.09.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli mustat hiukset, mutta koska hiukseni kasvavat nopeasti ja olen blondi, niin kyllästyin jatkuvaan värjäämiseen. Kerran kuussa olisi pitänyt värjätä, mutta värjäsin ehkä kuuden viikon välein...

Nyt hiusväri lähempänä omaa väriä, ja ei näytä pahalta vaikka juurikasvua olisikin reippaasti, joten värjään noin kahden kuukauden välein.

Vierailija
2/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 70¿ vuodessa kampaajalle,tyvikasvun värjään itse kerran kolmessa kuukaudessa 10¿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni väri ei haalistunut lainkaan, mutta se riippuu omasta hiustyypistä, minulla jopa punainen väri pysyi hiuksissa värjäysten välin hyvänä, ei haalistunut lainkaan.

Hyvillä hoitoaineilla saa värin pysymään hyvänä:)

Vierailija
4/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko suositella jotain hyvää hoitoainetta? Itselläkin punertava tukka (värjättynä).

ap

Vierailija
5/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamminkin voisi käydä, aika vahva tyvikasvu tuossa vaiheessa. kerta maksaa about 80 euroa. ja väri haalistuu eli hyviä vinkkejä otan minäkin vastaan.

yksi punapää

Vierailija
6/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan suosittelemaa Bonacuren hoitoainetta, en enää muista tarkemmin minkä nimistä oli.

Kannattaa myös käyttää hellävaraista shampoota, sillä shampoo kuluttaa väriä pois! Itse suosin Hienoa suomalaista shampoota, lasten shampoita ja jos joskus joudun käyttämään tavallista, niin lantraan sitä vedellä. Shampoota ei myöskään kannata käyttää liikaa, vähempi on parempi!=)

Vierailija
7/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa palaa vuodessa n600egee

Vierailija
8/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käy kuuden viikon välein, maksaa vajaan satasen. Siinä on tietty leikkaus ja kampauskin. Mulla kyllä tulee kuudessa viikossa juurikasvua niin paljon, että jotain pitää tehdä. Aina ei värjätä kuitenkaan koko hiuksia, jos väri on pysynyt kirkkaana. Yleensä kuitenkin vähän vaihtelua.

Vierailija
9/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui!

Vierailija
10/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa eroa hinnoissa.

Vierailija
11/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa n. 50 euroa kerta. Pidän nykyään aika tummaa tukkaa. Mulla haalistuu kaikki värit tosi nopeeta. Omaa väriä en edes tiedä enää.

Vierailija
12/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjään melko tiuhaan tahtiin, tulee kokeiltua kaikenlaista. Mutta mielestäni on kummallista kun monet käyvät hakemassa kohtuu hintavia värejä päähänsä, mutta eivät osta muutamaa euroa kalliimpaa kampaamotuotetta (joka yleensä kestääkin 2 kertaa kauemman kuin markettituotteet), jolla voisivat pidentää värin kestoa ja kiiltoa huomattavasti. Toki onhan kauppojenkin tuotteissa helmiä mukana :)

Vierailija
13/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjään 3 viikon välein tyvikasvun, ehkä 3-4 kk välein laitan värin loppuajaksi myös latvaan. Värjään itse kotona, kampaamossa käyn hiusten pituudest riippuen 1-5 krt/ vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme