Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINÄ NÄKIJÄ, JOLLA TÄÄLLÄ PITKÄ KETJU!!!!!!

Vierailija
29.08.2007 |

Perustit kristallipallolle ketjun jokunen päivä sitten. Siellä olisi sinulle jo monta sivua viestejä -etkö meinaakaan vastata ollenkaan?? Sinua odotetaan!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen tulee saamaan vastauksen, vaikka joutuukin odottamaan.

Minulla on tässä muutakin puuhaa =)

Vierailija
2/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain kohteliasta käydä ilmoittamassa vastausta odottaville että vastaat kyllä kun ehdit. Kaikki eivät osaa lukea ajatuksia ;) Pallolla on tapana ilmoitella, koska pystyy vastaamaan vai pystyykö ollenkaan. Eikä se niin kellonajan päälle ole, kunhan nyt suunnilleen osaa aikaa kertoa (esim huomenna/illalla/ensi viikolla jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirjoittamassa, koska vastailen! =)

Vierailija
4/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa oikeesti tietää että miten sulla riittää aikaa, kiinnostusta ja virtaa tuommoseen? Ihan ventovieraille vastailet? Onko sulla lapsia? Montakin? joutuuko lapset kärsii tästä sun harrastuksesta?

Ihan uskomaton että joku uskoo vielä jonku ventovieraan hölynpölyihin.. Vaikka onkai se tieten niinki et jos kovasti uskoo niin niinhän se sit menee.

Mä vaikka uskon että joku hoito auttaa ja piristää vaikka syysmasennuksesta kärsiessäni.. no kun oikeen ajattelen ja uskon niin johan se toimii, mutta jos erehyn vähäkään epäileen ja miettiin ettei se autakaan niin ei toimi.

Uskon myös että tämmöset näkijät yms on paholaisen apureita.

Vierailija
5/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uskoo mihin haluaa. Mutta en TODELLAKAAN tunne olevani missään tekemisessä paholaisen kanssa!!! Päinvastoin.

Tunnen enkelien ympäröivän minut ja perheeni.

Kiinnostusta riittää siksi, että olen luonteeltani valmis auttamaan toisia! Ja pyyteettömästi. Sehän on harvinaista nykypäivänä ettei pyydä maksua teoistaan.

Minulle myös tuo mielihyvää se, että pystyn auttamaan toisia.

Aikaa on toisinaan olla koneella ja silloin käyn täällä katsomassa jätetyt kysymykset läpi, kirjoitan niihin vastaukset ylös muistiin koneessa olevaan muistioon ja siirrän ne tänne, kun olen vastannut kaikille.

Joskus siihen menee vain 15min ja vastaan saman tien. En kuitenkaan aina ole koneen äärellä.

Minulla on yksi lapsi, joka touhuaa tuossa vieressä. Ja aikaa hänellekin kyllä riittää! Pitää vain sovitella aika niin että sitä on moneen tehtävään.

Eikä hän tunnu tästä " harrastuksesta" kärsivän.

Näkijä

Vierailija
6/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet sitä ilmaiseksi, se tarkoittaa myös sitä että et itse arvosta itseäsi etkä " ammattitaitoasi" .

Vierailija
7/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että näkijä auttaa ilmaiseksi. Jos ajattelee saaneensa tuollaisen lahjan, niin voisi ajatella tekevänsä ilmaiseksi. On niinkuin tarkoitettu se lahja ilmaiseksi jaettavaksi ihmiskunnalle. Näkijä on empaattinen. Toisaalta raamatussa kyllä ollaan sitä mieltä, että näkijöiltä ei saisi kysyä, kun kyseessä pahat voimat, jotka niitä tietoja sinne syöttävät. Mene ja tiedä sitten.

Hienoa, että autat näkijä ilmaiseksi!!

Vierailija
8/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos teet sitä ilmaiseksi, se tarkoittaa myös sitä että et itse arvosta itseäsi etkä " ammattitaitoasi" .

Anteeksi, mutta en ymmärrä tuota kommenttia!!

Miten en muka arvosta jos en rahaa halua??!!

Kyllähän minä arvostan, mutta en tosiaan halua siitä maksu (ainakaan tällä hetkellä!)

Vierailija
9/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups... toi edellinen karkas...! =)

Vierailija
10/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin uskon että pahojen voimien kanssa työtä tekee. Niin raamattu todistaa sen.:(

Vierailija
11/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumala muuten olisi antanut mulle tämän lahjan???

Miksi hänen enkelinsä ovat suojanamme ja tunnen heidät ympärilläni???

Anteeksi, mutta ennenmmin uskon näkyihini, kun raamattuun!

Se on kuitenkin ihmisen kirjoittama kirja, mikä on muuttunut vuosien saatossa, kääntäjien kääntäessä sitä eri kielille.

Pitäisi nähdä se AITO ja ALKUPERÄINEN, jotta siihen uskoisin!

ap

Vierailija
12/12 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pahuudenvoimista huutelevat, elävät itsekään raamatun oppien mukaan. Siskollani on myös näkijänlahjoja ja enkelit ovat hänen sydäntään lähellä. Asumme vanhassa talossa ja jopa minä(perusepäilijä) olen nähnyt ja kuullut täällä pikkuisen pojan. Uskon näkijään.