Voiko step-aerobikkiin mennä jumppatossuilla vai pitääkö olla kengät?
Kommentit (25)
jotka tulee steppiin ihmettelemään tennissukat jalassa!
t. ellieliitti
Itselläni oli aluksi liian huonot kengät ja sain marssimurtuman jalkaterään. Olihan kipeä pitkän aikaa. Olen siis ohjannut stepaerobikkia n. 7vuotta
Minulla on yleensä tiukka urheilutoppi tai t-paita ja löysähköt, lahkeista kiristettävät jumppahousut.
Trikoot sellaiset, että vähän lahkeesta levenee... ei siis ihoa nuolevat. T-paita on niukan puoleinen.
Ja kengät.
Ihan vain tavisjumppiin, tavisten pariin. Mutta anna nyt ihmeessä hyviä vaatevinkkejä entiselle step-taiturille! MIkä on IN-nykyisessä jumppamuodissa? Kengät jo tiesinkin...
tv: se hyvää kuntoa tavoitteleva..
minulla on aina iso t-paita ja trikoot. Ainoa johon satsaan on just ne kengät. Oiken " ammattijumppaajan" tunnistaa siitä ettei se siellä salilla pelkillä vaatteilla koreile.
mutta tykkään siitä löysästä paidasta kun se ei ole niin kuuma. -10.
Kuten jo sanoin, en ole mikään " merkkiurheilija" vaan kunhan jotkut toimivat on. Ennen pidin jumppapukua trikoiden päällä, kun on niin kookkaat rinnat, että muuten hyppiminen sattuu. Miten nykyään, käytetäänkö sellaista yhdistelmää?
T-paidan laitan jonkun " suuren ja peittävän" , minkä kaapista löydän..: )))
tv: se sama kuntoilua aloittava..
ps: JA ainakinennen ohjaajat olivat hoikkia ja sporttisia, en jaksa uskoa, että se olisi muuttunut miksikään siitä..
Olet tainnut viimeksi olla jumpassa 80-luvulla??
Minulla on rintaliivien päällä, ja t-paidan alla pieni toppi, joka pitää isot rintani paikallaan.
ja voi v mäkin pistän tänään t-paidan päälle ja en ole läski
sinä taidat olla se jolle nauretaan tunneilla eli ylpeä ilme sulla on ja liikkeet sulta ei onnistu
okainen meistä on ensikertalainen joskus ;)
tärkeintä on satsata hyviin jumppakenkiin ja kunnolla tukeviin urheiluliiveihin.
Joo, en taida tulla sinne teidän " jumppiin" jossa ohjaajalla vanha virittynyt tpaita ja mammoilla jumppapuku (?) trikoitten päällä! Hui.. ellieliitti pysynee omissa porukoissa
oli sitten bailatinoa tai steppiä tai friskis-svettistä.
vaikka ihminen voi tarkoittaa näitä kuntokeskusten liikuntamuotoja ;)
itse asiassa kun lähden kotoota heitän pojalleni että menen jumppaanvaikka menen bodytunnille;)
varmaan jotain 40 kg ehkä ja sellainen 165cm. ihan pahaa tekee katella sen hämähäkkimäistä kroppaa. se on niin laiha että takuulla se on anoreetikko. Noita anoreetikkoja näkee vähän väliä saleilla.
Se oli jopa ihan " in" ! Minulla ei yksin tukevat urheiluliivit pidä etumustani tukevasti. Mutta jos nyt jollakin olisi vielä antaa vinkkiä TODELLA tukevista urheilurintsikoista, niin kiitos siitäkin! = )
Ja itse ainakin olen aina kutusunut jumpaksi kaikkea stepistä bailatinoon ja dancea olen nyt siis aloittelemassa.
tv: virttynyt t-paita
Millaisissa vaatteissa nykyään käydään aerobicissä? Olen juuri aloittamassa jumpan vuosien tauon jälkeen, joten kiinnostaa, millaisiin vaatteisiin kannattaa pukeutua? Ennen oli polvipituiset trikoot, miten nyt? Ja en ole mikään " merkkivaateurheilija" .. : D
tv: hyvää kuntoa jälleen tavoitteleva..