Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdynnän jälkeen lakanassa märkä läntti, vaikka kondomi!

Vierailija
28.08.2007 |

Ajattelin, että ei se varmaan mitään ollut ja molemmilla hirveä kiire töihin. Kondomi lensi vessanpönttöön, kunnes töissä huomasin haisevani spermalta ja pikkareissa valkoista.

Voi video! Nyt just kp12 eli ovis meneillään.

Kertokaapas muita syitä, miten se läntti oli syntynyt? Se valkoinen voi siis olla valkkaria.

Antakaa mulle pliis niitä muita syitä????

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman kokenut

Vierailija
2/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä jatkan, niin köllittiin pieni hetki hommien jälkeen ja se läntti oli miehen alla eli juuri siinä kondomin kohdalla. Ja kondomi oli silloin vielä paikallaan eli ei voinut spermat tulla ulos muuta kuin reiästä.

Ja se läntti ei ollut pieni läntti, vaan valkoista myös.

Katumuspilleri ei käy. Mutta raskauskaan ei käy.

Ap

ps anteeksi tarkat erittelyt:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö aloittaa piiiitkän provoketjun. 9 kk:n kuluttua lapsi syntyy...

Vierailija
4/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ihan valkoisia/vaaleita paakkujakin. Ja meillä ainakin on käynyt niin, että miehen haarojen väliin on jäänyt meikäläisen kosteutta joka sitten on sieltä valunut lakanaan hänen alleen. Olen kyllä runsaasti kosteutta erittävä yksilö.

Bleh, mikä puheenaihe :D

Vierailija
5/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä pvm mitään takaa.

Vierailija
6/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa muuten heitätte kortsun vessanpönttöön??? Kohta saatte soitella putkimiestä hätiin, äly hoi!

Vierailija
7/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

märkä läntti oli aikas iso, kun oikein ajattelen, niin vaikea uskoa sen olevan ainoastaan mun eritteitä ja kortsu siis oli paikoillaan vielä. Miehellä iso, joten ei ollut kondomi löysässä.Paikoillaan juuressa asti. Seksiä harrastettu noin 50 kertaa ja kertaakaan aikaisemmin ei ole länttejä ollut.

Katumuspilleriä en ota, koska takana viime suhteen 4 keskenmenoa. Luonne ei anna periksi.

Ok, en tiennyt, että kortsua ei voi laittaa vessanpöntöön. Emme enää tee niin.

Ovis on edellisessä suhteessa tikutettu niin monta kertaa, että tiedän oireista, että ovis on nyt.

Ap

Vierailija
8/20 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän minä sen tiedän, että ettehän te VOI tietää, mitä hel*ettiä se läntti oli. Kunhan tässä pohdiskelen vaihtoehtoja. Aika hurjaahan se olisi, jos nyt tulisin raskaaksi uudelle miehelle kaikkien lapsettomuuteen liittyvien vaikeuksien jälkeen. Ja vielä, kun nämä asiat olivat osasyy eroon entisestä miehestä.

Ja emme edes seurustele tämän uuden miehen kanssa. Ajattelin vaan, että kohtalolla voi olla sormensa pelissä, kun on ennenkin mua aikamoisesti heitellyt. Kyllä kylällä puhuttaisiin, kun juuri eronnut sinkku olisi raskaana ja kukaan ei tietäisi isää (eikä saisi ikinä tietääkään).

Ap

Vierailija
9/20 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä mennyt mietiskellessä. Ei juuri töistä tuu mitään. Menkat loistavat poissaolollaan, edelleen. Nyt pisimpään kiertoon verrattuna 3 päivää myöhässä, lyhyimpään 6 päivää.

Taidan tänään käydä töiden jälkeen hakemassa sen testin. Sitten ainakin tiedän, koska plussa kyllä näkyisi jo.

Hermostunut Ap

Vierailija
10/20 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedenpuhdistuslaitoksen suodattimet.

Vierailija
11/20 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen menkat tulematta. Rinnat turvoksissa ja leukaperiin ilmestynyt pari paisetta. Nämä ovat olleet ennenkin raskausoireita, mutta toisaalta voi olla menkkaoireitakin.

Vatsakivut helpottaneet ja jotenkin " hämärä" olotila. Toisaalta olen ihan varma, että olen raskaana.

Itsekseni taas juttelen, mutta tuntuu niin oudolta, kun ei ole " kuumeillut" aikoihin ja yht`äkkiä on taas tässä tilanteessa.

Ap

Vierailija
12/20 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit raskautua helposti, mutta keskenmenon vaara on silti vai? Mistä tiedät, että raskaus ei taas menisi kesken

Vierailija
13/20 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelenkin tätä, mutta tapaus on tosi. Tähän liittyy vielä niin uskomattomia juonenkäänteitä, että en niitä ole täällä edes uskaltanut kirjoittaa. Tapaukseni on nimittäin aika ainutlaatuinen ja siitä on minut helppo tuttujen tunnistaa.

Ja tiedän kyllä, että JOS nyt olisin raskaana, niin keskenmenon mahdollisuus on tapauksessani suuri. Enkä todellakaan teeskentele jossain vauvalehden-palstalla, että olen sitten MUKA saanut keskenmenon, koska sellaisella asialla en edes viitsi leikkiä.

Pakko vaan jossain vähän jännittää, kun en kenellekään viitsi oikeesti kertoa. Voi olla, että huomenna haen jo testin, jos menkat ei ole alkaneet.

Ap

Vierailija
14/20 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en viitsikään aiheeseen puuttua, mutta pöntöstä kumi ei päädy kuin tukkimaan viemärit tai jumiudu johonkin suodattimeen pitkällä matkallaan putsarille.

Vierailija
15/20 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän teidät kyllä ajantasalla:)

Naurattaa jotenkin koko tilanne. Siis jos oisin raskaana. Ensin yrität vuosia ja saat yhden raskauden aikaan vuodessa, joka päättyy aina kesken. Sitten kävisikin eron jälkeen näin.

Ap

Vierailija
16/20 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen piti alkaa eilen ja koko viikonlopun hirvittävät mahakivut. Yleensä menkkakivut tulevat vasta menkkojen alkaessa, mutta nyt ei ainakaan vielä ole alkanut.

Alkaa pulssi nousta!

Ap

Vierailija
17/20 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka tekisit ap, raskaustestin ja lopettaisit tuon hermoilun. Sitten saattaa ne menkatkin tulla ihan itsestään.

Vierailija
18/20 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus kerran olisi epätoivottu... Mä kuvittelin että syy olisi vähän fiksumpi, kuten vaikka että et veritulppariskin vuoksi voi hormonaalista ehkäisyä käyttää, kuten minä. Mieti nyt vähän itsekin...

Vierailija
19/20 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää nyt stressaa ja menetä yöuniani tämän takia. Tiedän kyllä, että menkat vasta päivän myöhässä. Olen kuitenkin aikoinani vuosia " yrittänyt" lasta, joten tiedän, että menkat voivat hermoilun takia myöhästyä.

Ja kuka sanoi, että lapsi olisi epätoivottu? Kyllähän minä lapsen haluan, mutta tällaiseen tilanteeseen en olisi uskonut ajautuvani eli saisin lapsen ilman isää.

Katumuspillereita en vaan halunnut edes ajatella. Jos lapsi tulisi tällaisestakin suhteesta, on se minulle siunaus, vaikka ympäristö olisi mitä mieltä tahansa. Kuitenkin olen halunnut lasta jo niin pitkään ja pettynyt monta kertaa.

Täällä vaan mietiskelen, kun en oikein viitsi kenellekään kertoa. Haen testin sitten, kun menkat viikon verran myöhässä. Maha kyllä niin kipeä, että eiköhän ne menkat ala kohta. Toisaalta ennen menkkoja aina nippailee sivuilta, nyt maha kokonaan kipeä.

Ap

Vierailija
20/20 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tsemiä, kävi kuinka vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä