Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on tilanne sellainen etten tiedä mitä pitäisi tehdä, osaisitteko auttaa

Vierailija
28.08.2007 |

lyhyesti

erosimme pari vuotta sitten ja asuntolainaa ei ollut maksettu vielä kuin muutama tonni, mies jäi asumaan asuntoon ja sovittiin että makselee lyhennystä vähän ja tietenkin korot ja saa sitten hoitaa koko asumisen ja myymisen ihan itse, ottaa loppulainan tai pitää ylimääräiset rahat mitä on saatu. Nyt ollaan sitten myymässä asuntoa ja hinta on 4000e enemmän mitä lainaa on jäljellä. Tuli postista lappu että erääntyneitä lyhennyksiä ja korkoja on 1500e edestä, selvitin sitten asiaa ja vastikkeitakin on maksamatta 1500 euroa. Uskallanko laittaa nimeni alle että asunto laitetaan myyntiin vai onko lopputulos se että tuo 3000e jää minun maksettavakseni? tai ainakin puolet siitä. on niin kiero mies että hoitaisi kyllä asian niin että hänen maksamattomat asumiskulunsa jää minulle. Voin kyllä todistaa että hän on siinä asunut mutta miten oikein käy sille loppusummalle mikä jää lainan yli?

ylimääräinen 4000e menee exälle remontin kuluihin kun teki asuessaan myös remonttia. en todellakaan voi luottaa siihen että maksaa ne ja sitten minä joudun ne maksamaan, voinko vaatia että hän maksaa asumiskulunsa ensin ennenkuin asuntoa aletaan myymään?

On siis koko 2v asunut vain siellä välillä 300e korkoja maksellen, törkimys, jos korkojakin on maksamatta noin hirmuinen summa, lyhennys ei tuohon päälle ole kovin paljoa koska laina-aika on pitkä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran kiemurainen juttu, että varmista ihmeessä ennen allekirjoittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan