Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, lähtipä Atrialle palautetta menemään..

Vierailija
28.08.2007 |

Ostin nakkeja, tarkoitus oli tehdä lapsille nakkikeittoa kun pyysivät. No teinhän sitä kyllä, mutta nakkeja pilkkoessani melkein joka pötikästä löytyi jos jonkinlaista " perkuujätettä" siinä määrin, että ärsytyskynnys kertakaikkaan ylittyi. Suorastaan kuvottavaa. En saattanut itse syödä keittoa, vaikka sain tarvittavat ainekset raavittua kasaan kun aikani lonin.

Saapa nähdä, mikä on vastaus palautteeseen.

Hyvä KASVISruoka, parempi mieli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetin tehtaalle makkarapaketin, josta makkarasta löytyi iso yli sentin kokoinen metallipala sisältä !

Palkkioksi sain 7 euron kupongin...

Pari viikkoa tästä söin nakkeja ja taas löytyi samanlainen metallipala. En viitsinyt enää edes lähettää, kun postimaksuunkin menee rahaa.

Vierailija
2/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reklamoikaa Atrian kotisivujen kuluttajapalautteen kautta. Sinne voi liittää kuvan mukaan valitukseen.

Minä olen saanut tuota kautta vastauksen seuraavana arkipäivänä pahoittelujen kera ja postissa hyvityssetelin.

Ei todellakaan kannata mitään postimerkkejä uhrata ja tuhrata perinteisiä kirjeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

reklamoikaa Atrian kotisivujen kuluttajapalautteen kautta. Sinne voi liittää kuvan mukaan valitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän