Minusta tulee sitten mummo:(
Tytär ilmoitti olevansa raskaana, ja kuulemma aikoo pitää vauvan. Ehtii nippanappa täyttää 19 kun lapsi syntyy. Ja kaiken lisäksi meinaavat vielä omakotitalonkin ostaa! Ei hyvää päivää..
Kommentit (12)
mutta olisin toivonut vähän erilaista elämää hänelle. Ihan liian nuori vielä, ja varmaan haluaisi opiskellakin lisää.
ap
opiskella sitten kun lapset vähän isompia. Ei ole helpoimmasta päästä mut onnistuu kyllä.
Itse sain 19-vuotiaana ensimmäisen lapseni, täytin tosin parin kuukauden päästä 20v. Enkä hetkeäkään ole katunut, lapsi oli suunniteltu ja pitkäaikainen parisuhde takana.
Nyt meillä on 2 lasta ja ikää minulla 24 vuotta.
En näe tuossa iässä mitään estettä hyvälle äitiydelle.
Sin et voi päättää lapsesi elämästä, vaan hän elää sen itse niin virheineen kuin onnistumisineenkin.
minä suoritin (akateemisen) tutkintoni 2 lapsen kanssa. ei ollut opiskelijabiletystä elämä ja valmistuin nopeasi.
Opiskella ehtii äitinäkin. Ei oppilaitoksien ovissa lue: äideiltä pääsy kielletty.
22, kun syntyi toinen. Opiskelee yliopistossa.
Itse olin 20v tasan kun esikoinen syntyi :) Hyvä ikä oli tulla äidiksi. Olen aina ollut lapsirakas ja äidiksitulo on ollut suurin haaveeni. Suoritin amk:n loppuun kun lapsi oli 1,5v->.
Monethan hakee yo:oon monta vuotta, eli vaikka tyttösi olisi kaksi vuotta lapsen kanssa kotona, saattaa silti olla opiskelukavereidensa kanssa samoja ikiä. Pitää vaan olla yritteliäs. Yhden lapsen kanssa voi tehdä ihan mitä vaan.
Tyttärenikin sai vauvan himppua vailla 19v! Jatkoi opiskelujaan äitiysloman jälkeen ja välissä teki toisen.
Valmistui keväällä ja nyt töissä, hyvin ovat pärjänneet.
Poikani olleet hiemaan hitaampia, vasta 26 ja 30-vuotiaana tulivbat isäksi!
Sen sijaan, että tukisit tytärtäsi saatikka olisit iloinen tulevasta lapsenlapsesta, ruikutat netissä.
Onnex et oo mun mutsi.... ite oon 24 2 lapsen äiti.. esikoinen syntyi kun olin 19... Onnex mun äiti ei mitään alkanu surkuttelemaan!!!!