Mitä pojalle konfirmaatiolahjaksi?
Kommentit (6)
...että poika vaan varmaan halusi kaikki naapurit juhliinsa ja kutsui myös meidätkin, vaikkei pojan kanssa tekemisissä ollakkaan. Pojan vanhempien kanssa enempikin jutskaillaan jne.
Eli serkku, mutta siis ikäero on aika iso. Meitä menisi juhliin kolme, tosin meidän lapsi vasta alle vuoden.
Olisiko 25 euroa hyvä? Muistaakseni sain itse joskus lahjaksi 50 markkaa ja se oli suuri raha silloin :)
Ap
vaan jotain kotimaista, kivaa, tarpeellista.. siis jos en olisi kummi.
Itse voisin ostaa vaikka kotimaisen kauniin puukon ja tupen tai vanhan renginkaapin jos kyseessä kummilapsi, sylikummina tietysti risti.
Riippuu siitä minkälainen poika on. Jos on vaikka sellainen, joka vois käyttää koruja, niin vaikka Kalevalakorun Kirkkoristi (se pyöreä) ja vaikka nahkanauha siihen (tai musta naru). Tai jos on enemmän erähenkistä sorttia, niin kuksa, johon on poltettu pohjaan oma nimi.
Raha on minusta hurjan tylsä lahja, mut tiedän kyllä et on joka pojan unelma...
Pitäisi kyllä olla tosi läheinen, jos noin paljon antaisin. Tätä poikaa olen nähnyt ehkä kymmenen kertaa, joten ei kovin lähteisiä olla.
Voisin viedä myös jotain tarpeellista, mutta ei hajuakaan mitä tuon ikäiset pojat haluavat/tarvitsevat.
Ap
Me annettiin naapurin pojalle 20¿ ja ei siis olla mitenkään tekemisissä, moikataan kun nähdään.