G: Millainen on teidän mielestä täydellinen naisen vartalo? Antakaa esimerkki.
Entä millainen on oma kroppasi todellisuudessa, ja mihin kohtaan olet tyytyväinen ja miten haluaisit sitä parantaa?
Minusta täydellinen vartalo on on urheilullinen eli aika pitkä ja hoikka, mutta ei laiha, aika leveät ryhdikkäät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret. Pienet rinnat, litteä vatsa, vatsalihakset treenattu, ja voimakkaat ei liian ruipelot jalat. Naisurheilijoilla on minusta nätit vartalot.
Minä itse olen 165cm/55kg, paino pituuteen nähden ok, mutta haluaisin olla tiukempi. Minusta kauniissa vartalossa näkyy lihakset, en ole mikään J-Lo perän ihailija.
Entä teillä?
Kommentit (14)
Ei ehkä ihan niin isoa peppua, mutta muuten...pepun tulee olla pyöreän treenattu, rinnat sopusuhtaiset, sääret pitkät. Ja hiukset hyvässä kunnossa, pitkät mieluiten.
kuitenkin haluan lihaksia näkyviin, vaikka paino sitten nousisikin, koska paino ei koskaa kyllä kerro totuutta kuinka kiinteä on.
minusta hoikka nainen on nätti, mut hoikka ja lihaksikas, ei hoikka ilman lihaksia, riutunut...
naisella on ihanaa kun on olkapäät ja kädet lihaksikkaat ja maha, kun on litteä, mutta näkyy vsarsinkin sivu vatsalihaksia. :)
tähän tähtään ja nyt treeniä takana 5kk.
Lantio ei saa missään nimessä olla leveä, mutta vyötärö pitää erottua hoikempana kuin lantio. Rintojen kuuluu olla vähintään c-kuppia.
Kasvojen luut virheettömät, iho myös. Silmät suuret ja syvän siniset. Hiusten värillä ei ole väliä.
Itse olen leveälanteinen ällötys, vyötärö kyllä erottuu,mutta en todellakaan näytä missään housussa hyvältä perkeleen leveän lantion takia.
Vyötärön erottaa kohta liiankin hyvin ja rinnat ovat kuitenkin pieni b.
kasvojen iho huono, mutta ihan katseenkestävä olen kasvoista muuten.
Hiusten väri vaihtelee mielialan mukaan.
Itse en ole ollut koskaan laihdutuskuurilla, enkä todellakaan syynää reisiäni ja (kaksi lasta ruokkineita) roikkutissejäni päivät pitkät. Rakastan itseäni, en muuttaisi itsessäni mitään, sillä satun olemaan tällainen.
klassiset mitat 90-60-90 voisi olla kutakuinkin, myös 90-65-95 on hyvä eli missimitat. Ei harteikas, mutta ryhdikäs. rinnat miel. c-kuppia, ja että kropasta näkyy, että tyyppi harrastaa urheilua 4-5 kertaa viikossa. Ei luiseva.
Minusta sporttinen (lihaskunto hyvä ja esim hauis näkyvä, mutta silti rasvaa, ettei näytä liian jäteikkäältä) ja kurvikas. Vyötärö selkeästi tiimalasimainen, pyöreät pakarat ja rinnat, rinnat normaalikokoiset (B/C). Pitkät solakat raajat, kapeat nilkat ja ranteet. Siro kaula.
Itselläni on keskivartalossa 10 kg liikaa optimiin verrattuna (mutta nykytilannekin on ihan ok), samoin rinnat voisivat olla pyöreämmät ja vähän isommat. Mutten olen mittasuhteisiini tyytyväinen, olet pitkä ja pitkäraajainen ja vyötärö löytyy jopa näillä kiloilla. Peppuun toivoisin lisää pyöreyttä, mutta sitä onneksi saa salilta.
Itse todella kaukana hänen mitoistaan (157/68,2)
on musta ruma ja ranka, eli liian laiha
Vierailija:
on musta ruma ja ranka, eli liian laiha
Tarkoitin, että
musta=minun mielestäni Nicole on liian laiha ja rumakin lisäksi
ei raskaus ketään lihota! :)
kyllä se ihan on rasva ja sokeri mikä sen tekee ;)
itse treenaan ja haluan olla laiha, mut lihaksia näyttävä.
laiha ilman lihaksia on rumaa, rasvaton kroppa josta lihas siis korvannut rasvan on ihana :) semmonen.
ja peppu ei saa olla iso ja läski kuten J-L...
1. Vyötärö
2. Kohtuullinen ryhti
Kaikesta muusta selviää puhumalla.
voin rehellisesti sanoa, että olin täysin tyytyväinen vartalooni ennen ensimmäistä lasta. Siis koin todellakin vartaloni täydelliseksi, enkä olisi muuttanut siitä mitään. Kaikki suhteet olivat täydellisiä, pituus, paino, rinnta,vyötärö, lantio...kaikki juuri sitä mitä halusinkin. Toisaalta geenit antoivat hyvän vartalon, mutta kyllä minä myös urheilin 5-6 kertaa viikossa. Olen urheillut lapsesta asti!
No se oli siis MINUN mielestäni täydellinen vartalo. Nyt yhden lapsen saaneena vartaloni on edelleen hyvä ja olen siihen ihan tyytväinen. Mitään en lähtisi muuttamaan, mutta ei se enää täydellinen ole. Mittasuhteet kärsi synnytyksestä...rinnat pieneni ja kyllä pepunkin eteen täytyy nähdä tuplaten vaivaa :)
Ennen kaikkea pitkät ja kauniit sääret, muodot sopusuhtaiset (ei tarvitse olla D-kupin rintoja, kunhan sopii muuhun kroppaan) ja muuten timmissä kunnossa.
Minä olen hoikka ja sirorakenteinen 165/51, jalat on lyhyet ja siksi kai pitkiä sääriä ihailenkin.