Lue keskustelun säännöt.
lasten syntymäpäivistä
28.08.2007 |
Meillä pojilla synttärit kolmen viikon välein, toinen täyttää 9v ja toinen 1v. Pitäisittekö yhtaikaa molemmille, vain kummallekkin erikseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta 9-vuotiaalle voisit pitää lisäksi kaverisynttärit.