Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eihän siitä ole haittaa, vaikka syön tölkillisen
28.08.2007 |
makrillia tomaattikastikkeessa leivän päällä toisinaan, kun olen raskaana? En löytänyt neuvolan oppaista, sallitaanko sitä vai ei.
Kommentit (2)
Vierailija:
eikä pelkällä makrillilla tietysti kannata elää. Kala on rasvainen ja melkein yhtä saastunut kuin lohi. Mutta saa sitä toki syödä silloin tällöin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
eikä pelkällä makrillilla tietysti kannata elää. Kala on rasvainen ja melkein yhtä saastunut kuin lohi. Mutta saa sitä toki syödä silloin tällöin.