Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työssä käyvät äidit, miten jaksatte?

Vierailija
28.08.2007 |

Olen aloittamassa työt kuukauden sisällä ja oma jaksaminen pelottaa. Olen nyt ollut kotona reilun 6 vuotta ja nukkunut aamuisin pitkään, silloin tällöin päiväunetkin ja käynyt säännöllisesti useita kertoja viikossa jumpalla, kuntosalilla ja lenkillä. Töissä ollessa liikuntamahdollisuudet vähenevät ja oikeastaan ainoa mahdollisuus päästä jumpalle on viikonloppuisin.

Miten te muut töissä käyvät äidit jaksatte aikaisin aamuheräyksin jne? Millaisia vinkkejä osaisitte antaa, että jaksaisin paremmin?

Työni on hektistä ja vaativaa. Lapset 3 ja 6v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsista on erossa kokonaisen päivän, tuntuvat he entistä rakkaammilta! Gourmé ruoat on turha unohtaa. Lapset elävät eilisellä sopalla, pakastepitsalla ja valmiseineksillä, jotka on helppo valmistaa heti kotiin päästyään. Kotityöt kannattaa lähinnä keskittää viikonloppuihin ja vapaapäiviin. Pakolliset hommat voi jakaa miehen kanssa.

Nyt kun olen lasten kanssa taas kotona, kaipailen välillä työporukkaa ja " oikeita" töitä! Mutta aika aikaansa kutakin. Ihanaa on olla kyllä kotonakin!

Vierailija
2/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut tämän reilun 6-vuotta kotona, eikä minulla ole minkäänlaista kokemusta siitä, millaista päiväkoti-työ-kotirumba on. Ja työni on tosiaan säännöllistä päivä työtä, joten ylimääräisiä vapaapäiviä viikolle ei tule.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaamaton apu ja omaa vapaa aikaa ei viikonloppuna mene siihen, että siivoaa asuntoa. Toki pientä hommaa, järjestelyä ja imurointi silloin tällöin täytyy tehdä, mutta siivooja hoitaa matot ulos, lattioiden ja pölyjen pyyhkimisen sekä vessan pesun. Antaa kummasti lisää vapaa-aikaa.

Vierailija
4/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lastenhoitaja kotona, siivooja käy kerran viikossa ja vuodevaatteet, matot yms. pesetetään pesulassa.