IHME TYYPPI tuo Liina Lång (Äkkijyrkkä)
ENSIN karkaa lehmät,NYT hevoset. Aiheuttaa ongelmia kaikille,eikä myönnä mitään. Tiedän paikan,missä asuu,ja on kyllä ihan retuperällä. ÄH,taiteilijat!!!!!!!
Kommentit (27)
Siis meinaako täällä nyt joku, että helsinkiläisillä ei oel oikeutta virkistysalueisiin vaan kaikki pitää vaan majottaa omille takapihoille?
Ok, mä haluun rakentaa mun mökkini just siihen sun talos viereen, mökit kuuluu maalle ja mä tahdon.
Vierailija:
MUTTA eikö olekin hassua ja järjetöntä, että mukamas tonttipulan riivaamassa ns metropolissa
Upeeta että joku pitää Helsingissä lehmiä. näittekö Hesarissa tyttären kuvan? Tosi kaunis!
Miten ihminen voi muuttaa nimensä noin monta kertaa. Nimihän on kumminkin niin tärkeä osa identiteettiä. En ymmärrä.
mua ei jaksa yhtään kiinnostaa sen omituinen taiteilijaluonne. Ja arvostan myös kyyttöjen geeniperimän säilyttämistä.
Tietäisittepä kuinka hulluja kulttuuriväki on yleensä, mutta ilman niitä ei olisi elokuvia, kirjoja tai kuvataidetta, joten samapa tuo...
Näyttäkää minulle tavallisen oloinen taiteilija, niin minä näytän teille huonoa taidetta!
Vierailija:
Miten ihminen voi muuttaa nimensä noin monta kertaa. Nimihän on kumminkin niin tärkeä osa identiteettiä. En ymmärrä.
Siinä mielessä häntä voi kutsua hulluksi. Toisaalta, hän on tavattoman lahjakas kuvanveistäjä. Ja pakkoko niitä aitaksia on mennä rikkomaan - ei lehmien karkailu ole pelkästään Liinan vika.