Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHME TYYPPI tuo Liina Lång (Äkkijyrkkä)

Vierailija
27.08.2007 |

ENSIN karkaa lehmät,NYT hevoset. Aiheuttaa ongelmia kaikille,eikä myönnä mitään. Tiedän paikan,missä asuu,ja on kyllä ihan retuperällä. ÄH,taiteilijat!!!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä häntä voi kutsua hulluksi. Toisaalta, hän on tavattoman lahjakas kuvanveistäjä. Ja pakkoko niitä aitaksia on mennä rikkomaan - ei lehmien karkailu ole pelkästään Liinan vika.

Vierailija
22/27 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaako täällä nyt joku, että helsinkiläisillä ei oel oikeutta virkistysalueisiin vaan kaikki pitää vaan majottaa omille takapihoille?

Ok, mä haluun rakentaa mun mökkini just siihen sun talos viereen, mökit kuuluu maalle ja mä tahdon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MUTTA eikö olekin hassua ja järjetöntä, että mukamas tonttipulan riivaamassa ns metropolissa

Vierailija
24/27 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta että joku pitää Helsingissä lehmiä. näittekö Hesarissa tyttären kuvan? Tosi kaunis!

Vierailija
25/27 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi muuttaa nimensä noin monta kertaa. Nimihän on kumminkin niin tärkeä osa identiteettiä. En ymmärrä.

Vierailija
26/27 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei jaksa yhtään kiinnostaa sen omituinen taiteilijaluonne. Ja arvostan myös kyyttöjen geeniperimän säilyttämistä.

Tietäisittepä kuinka hulluja kulttuuriväki on yleensä, mutta ilman niitä ei olisi elokuvia, kirjoja tai kuvataidetta, joten samapa tuo...

Näyttäkää minulle tavallisen oloinen taiteilija, niin minä näytän teille huonoa taidetta!

Vierailija
27/27 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten ihminen voi muuttaa nimensä noin monta kertaa. Nimihän on kumminkin niin tärkeä osa identiteettiä. En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi