Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää noi " meidän neiti on sellainen prinsessa" jutut...

Vierailija
27.08.2007 |

Yleensäkin tuo sanonta" meidän neiti se tekee sitä ja tätä" on ärsyttävää... ja nuo prinsessa jutut...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten kerran aloin kertomaan, että kun toi meidän prinssi teki sitä ja tätä. Vähänkö se katso mua kieroon =)))

Ehkä hän ymmärsi pointtini, ehkä ei

Vierailija
2/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

you got my point...ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää se, että sulla ei ole fiksumpaa ärsytyksen aihetta. Käy lukee aamun lehti, ja keksi sieltä joku oikea ärsytyksen aihe!

Vierailija
4/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus harvoin neideistä...

Lapselle itelle sanon kyllä joskus prinsessa nimellä, jos on ollut oikeen neitimäinen päivä :)

Mutta ymmärrän yrsyyntymisen, itellä vaikka on tyttöjä, niin mua kyllä etois jos joku jatkuvasti tolla " nimellä" puhuis...

Vierailija
5/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheessä pojillekin käytetty kaikenlaisia kivoja nimityksiä, kuten " veijari" ," miehenalku" (aika hassu tuokin, jos alkaa miettimään).

Vierailija
6/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytölle on ostettu pienestä saakka myös autoleluja, vaatteet on olleet lähinnä ruskeaa, vaaleansinistä, vihreää, valkoista...

Ja kas kummaa, kun 3 v tuli täyteen, alkoi prinsessavaihe. Vaaleanpunainen on ihanin väri, hiuksissa pitää olla pinnit, päässä kruunu, päällä ihana mekko, koruja täytyy olla, kaupassa huokaillaan prinsessajuttujen ja Barbien yms kohdalla... Leikkii prinsessaa, on vuorotellen Prinsessa Ruusunen tai Tuhkimo, ja selittää miten ihanaa onkaan olla prinsessa.

Se vaan on sisäsyntyistä joidenkin tyttöjen kohdalla. Enkä näe syytä kieltää lapselta sellaisia leikkejä, joita kohtaan hän itse, luonnostaan, tuntee kiinnostusta. Ei ole minun asiani kertoa lapselle mistä hän saa tykätä ja mistä ei, hän saa olla oma itsensä.

Kyllä häntä kiinnostaa edelleen myös autot, legot, jalkapallon pelaaminen, jne, mutta prinsessat ja kaikki siihen liittyvä on ehdottomasti ihaninta jos häneltä kysytään.

Vierailija
7/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs sille voi, että hän on niin kaunis verrattuna muihin räkänokkiin

Vierailija
8/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun elämässä on noin mitättömät ärsytyksen aiheet! melkein täydellinen elämä.

Vierailija
9/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhe pikkumiehistä tms. kun on kyse jostain 1-vuotiaasta pojasta. Ei ne mitään miehiä ole, mutta tietty kun on killuttimet, niin tottahan äidit ylpeinä esittelee " miehiään" .

Vierailija
10/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ärsyttää, että se sitten olisi jotenkin väärin... Tytöillä kyllä saa olla autopaitoja ja ne saavat tehdä " poikien juttuja" , mutta arvatkaas, mikä meteli nousisi, jos kaunis, ihana, poikani tulisi tarhaan tylliunelmaan kietoutuneena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme