Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät neuvot tarpeen!

Vierailija
27.08.2007 |

Oon aivan täynnä mieheni käytöstä! Jostain syystä mieheni käyttää hyvin paljon voimasanoja komentaessaan lapsia. Esimerkiksi eilen hän käyttäytyi todella törkeästi ekaluokkalaista kohtaan. Komennukset ovat aina jotain tätä luokkaa: Koeta nyt vittu takoa sitä järkeä päähäsi, Voi vitun kakara, pidä turpas kiinni ym. Koeta tässä nyt selittää sitten lapselle, että noin EI SAA puhua. Oon yrittänyt jutella miehen kanssa tästä, mutta tuloksetta. Eilen sitten sain totaalisen raivarin ja lapsen kuullen huusin, että nyt loppuu tollainen komentaminen jne. Minullekin mies sitten vastasi kauniisti: Pidä vittu turpasi kiinni! Tosi mahtavaa! Mitä voisin tehdä? Tuntuu, että kaikkeni oon jo yrittänyt...Sen tiedän, että näin ei voi jatkua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta pois lapsesi kanssa, noin hallitsematon raivo voi johtaa käsiksi käymiseen.

Onko lapsellasi muka hyvä kun isä huutaa ja raivoaa

Vierailija
2/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis kiroilee aivan liikaa, ei tosin tuolla tavalla lapsilleen, kuin sinun miehesi. Kiroilee kuitenkin mielestäni liikaa ja käyttää sellaisia kirosanoja jotka ei mielestäni lasten korviin kuuluisi.

Olen usein räyhännyt miehelle asiasta ilman mitään tehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin puhumaan miehellesi niin että joka toinen sana on kirosana, eiköhän tuo huomaa.

Siis vaikka näin: V***tu Niko, Ala v***tu tulla Pe***leen joutuin Saa***a syömään He***tin V***tun pottuja

Vierailija
4/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin: etkö sä tajua mitään tai ootko vähän vajaa kun et tajua mitä sanotaan yms. Mielestäni tuo on kamalan loukkaavaa eikö noin saisi puhua kenellekään saati sitten lapselle! Ja usein vielä muutama kirosana tuossa mausteena...;=(

Vierailija
5/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä jotenkin sulle ap yllätyksenä? Kyllä kai ton luontoinen ihminen antaa viitteitä agressivisesta reagoinnistaan jo muutenkin. En valitettavasti usko hänen " prantavan" tapojaan. Vain joku ihme tai terapia tai joku todellinen " kääntyminen" voisi auttaa.

Vierailija
6/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat säästää lapsesi tuollaiselta käytökseltä, potkaiset miehen ulos välittömästi.

Vierailija
7/7 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelisi moista kielenkäyttöä. Haluatko lasten saavan erittäin huonon itsetunnon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän