Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYS04 Alkuviikonpino!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas iso poika! Mittei veljen poikani mitoissa (5150g 56cm). Kurjaa että pitkän käynnistelyn jälkeen jouduit vielä sektioon ja raskaus myrkytyskin :(

Meillä oli kiva luokkakokous :) ja äidillä ihanaa omaa aikaa...

sitten toppas jutut...

Niin ulkovaatteista Eellä ei ole talveksi mitään ja syksyksi kaksiosainen puku. Aalla on haalareita syksyksi, talveksi, kevääksi jne...

Mari ja miehet

Vierailija
42/42 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja siksi pääsen koneelle. Meidän koneelta ei pysty vastaamaan näihin vauvasivujen ketjuihin. HErjailee jotain.

Kärkeen Mersulle onnittelut vielä potran pojan johdosta! Juu ymmärrän, miksi sektioon liittyi sana " onneksi" . Hurjaa, että käynnistyskään ei tuottanut toivottua tulosta.

Mullekin on sitten flunssa tulossa. Täällä töissä on moni kipeänä, pienessä alkavassa flunssassa ja pari on kuumeessa kotona. Kävin silti toiveikkaana tänään salilla, josko se häätäis pöpön pois. Tätä keinoa kokeilin viime syksynä myös eikä toiminut:/ Tuli se hirrrmuinen flunssa.

Huomenna vapaapäivä. Saisikohan nukkua edes 7 asti! Tänäänkin oli mahdollisuus mutta Onni heräs 6 aikaan, toin viereen ja juuri kun se rauhoittu ja olis varmaan nukahtanut, mies yltyi pyörimään ja pieremään ja nousi ylös. Se niistä aamu-unista. Onni tietysti oli kitinä kalle ja hieroi silmiä, ei 9h yöunet riitä. Olin niin pahalla päällä, ettei mitään rajaa. Miehelle siis mutta nielin melkein kaikki pahat ajatukseni.

Vitutti suoraan sanottuna, että ensin meni ilta pilalle eilen ja sitten aamu. Ilta siksi, että mies läks viemään Onnia nukkumaan. (Oma vikani kai), sanoin Onnille, että hyvää yötä blaa blaa blaa, äiti käy lenkillä ja tulen sitten nukkumaan. Menivät huoneeseen ja kun se alkoi heti vinkua mua, mies hermostui, eikä siis osannut nätisti sanoa, että äiti tulee sitten. Lopputulos: en mennyt lenkille naapurin kanssa, Onni huusi, siis itki ihan hysteerisenä äitiä ja minä hermostuin miehelle. Onni löi isäänsä, joka tietysti kovasti sanoi, että minua et lyö (läpsi) ja heivasi pojan sänkyyn.

Voi prkl että otti päähän. Yritin sanoa miehelle, että nyt pitää olla rauhallinen ja yrittää ymmärätää, koska Onnille ei ole toviin kelvannut iltaseuraksi nukkumaan mennessä kukaan muu kuin minä (=tarhasta johtuvaa?). Illat on muutenkin aika ärsyttäviä, Onni testailee, kuinka kauan se saa venyttää ja vanuttaa sänkyyn menoa. Tukkirekka, kuorma-auto ja junarata pitää kerätä h-i-t-a-a-s-t-i pois ja minä en sitten tahdo sitä kestää. Nätisti mutta topakasti koitan jouduttaa hommaa.

Kai tuokin on vaihe, on se. Menis vaan jo ohi.

Nyt pitää lähettää tämä.

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla