Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++++++ Kultainen 60-luku viikkoon 35 +++++++++

27.08.2007 |

Laitanpa taas pinon pystyyn, tervetuloa kaikki!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tiesin tämän:-) Tulee ihan oma viime syksy mieleen, kun tuskailin sen inssin jälkeen..

Vai mahtuu Sonjaemma jo housuihin. Kateus iski. Mulla paino nousi " vain" 20 kg ja onhan sitä karissut vaikka kuin, mutta roppa on niin eri mallinen, että plyysihousuissa saa kulkea..En viitti millään ostaa " välikausihousuja" , kun olen vakaasti päättänyt mahtua vielä entisiin. Mulla taitaa se 10kg roikkua persuuksissa jonkin aikaa;-)

Joskushan noista kotipaikoista oli puhetta ja ilmoittauduin E-Savolaiseksi. Nykyään tosin asun täällä JKL:ssä. Äiti asuu edelleen Mikkelissä, on tosin muuttanut eläkkeelle jäätyään kotikunnastamme. Puulajärvessä ja Suonteessa on tullut pienenä pulikoitua, kun koti sijaitsi sopivasti siinä välissä:-)

Huomenna meillä on lääkärineuvola ja saadaan pitkästä aikaa mittoja Meralista. Taitaa jo 6kg olla puhki. Kovasti juttelevainen ja iloinen on meidän neidistä tullut. Yöt menee kivasti 1-2 syötöllä, mutta päivät menee miten sattuu. En ole sen kummemmin mitään päivärytmejä vielä hakenut. Eiköhän ne siitä pikkuhiljaa suttaannu itsestään.

Appivanhemmat ovat vielä täällä ja niille piti kaivaa pipot esille, kun päitä paleli viime yönä, hih. Kahdet peitot on jo. Myrkkyjä Meral ei ole viime päivinä saanut, mutta kyllähän noita neuvoja satelee varsinkin appiukolta:-) Vauvaa ahdistaa vaunuissa (repii hyönteisverkot pois), vauvaa ahdistaa, kun on pimeetä (kirkkaimmat lamput päälle illalla), vauva on saanut kylmää, kun se puklaa, ei sais nukkua sylissä (no missäs sitten, jos vaunuissa ahdistaa, lattialla on kylmä..) jne. jne. No, on ne silti ihan mukavia:-)

Trattiksesta oli kiva kans lukea ja tietysti kaikista muistakin, joiden tilannetta en nyt muistamattomuuttani osaa kommentoida..Imetysdementia..

Vierailija
22/40 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiterroristi täällä taas ;-)

Tylsää kun ei ole mitään sellaista tekemistä mitä tässä olotilassa jaksais/ vois tehdä..noh kohta kipasen tuolta tarjoustalosta hakemassa lankaa niin saan tikrunpennun haalariin neulottua hihat joita vaille valmis se jo onkin ja perjantaina kun menen hammaslekuriin niin käyn Hesasta Hakaniemen hallista ostamassa jotkut ihanan pienet napit !

Tänään olen reippaillut sekä aamulla että iltapäivällä ja käynyt kahdesti koululla kävellen koirulin kanss .

Pimut tykkää koulusta ja varsinkin läksyt tuntuvat olevan huippukiva juttu, toki kokemuksesta tiedämme että sekin on väliaikaista !!

Voi Pietu mäkin haluan hypisteltäväksi sen äippäpakkauksen...tosin mun pitäis raivata yks kaappikin ekaks että saisin tikrunpennun vaaatteille oman paikan... kunhan ensin kävisin ostamassa jostain koreja /hyllyjä että saisin sen tankokaapista värkättyä : -)

Päikkäritkin nukuin pitkästä aikaa tänään ja isukin kanssa käytiin kauppareissu ennenkuin lähti iltavuoroon :-)

jaahas jos vaikka keittelisin kaffet niin vois sitten taas valittaa kun närästää...

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin onnitteluhalaus sinulle! Aivan mahtavia uutisia! JES JES

Miten mulla meni ohi koko piinailusi? Varmaan taisit aavistella plussaa kun pinonaloitus oli niin hauska :)

Ei jäänyt muuta mieleen jutuista kuin tuo Ankkiksen ilouutinen, täytyypä selata uudelleen ja palata asiaan...

-minea-

Vierailija
24/40 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päivän Tampereella ja nyt vasta pääsin lukemaan. Tuli tosi hyvä mieli.

Sonjaemma, mä heitin sen testin jo aamulla roskikseen kun se näytti haalistuvan. Mies oli sitä mieltä, että toinen testi pitää vielä tehdä, joten täytyy varmaan sen mieliksi uusia ja ehkä vähän omaksikin. Aion kyllä mennä alkuraskauden ultraan jahka sinne saakka päästään.

Emmi, ei mulla ole ollut mitään oireita - päinvastoin - ja siksi meinasinkin, että puihin taas meni. Mä tein toissaaamuna huvikseni jäljelle jääneen ovistestin, johon tuli yllättävän vahva testiviiva ja olin siitä vähän ihmeissäni, mutta ei kyllä olleet toiveet korkealla aamulla. Tänään on sitten psykosomaattisesti alavatsaa jomottanut.

Vierailija
25/40 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis upeeta.. mahtavaa!!! Paljon onnea 9kk:n matkalle ja niin sitä näkee uusi kultainen taas päivänvalon ensi toukokuussa.. (eiks sulla toukokuulle la mene?)

Mullakin meni muiden (SORPPA) muiden viestit enimmäkseen ohi, kun olin niin täpinöissäni ankkiksen plussasta :) Jopa niin innoissani, että kun aloin kirjautua systeemiin niin kirjoitin " ankkis" ja oma salasanan ja kummastelin kun en päässyt sisään :)))

Minealle, piinasiskolleni, vilkutukset ja halit. Kyllä sitä masentaa yhdellä jos toisellakin välillä, ja kenkkua oloa on lupa täällä purkaa " nimim. itsekin siihen syyllistynyt" . :))

Töissä olen siis ollut nyt kolme päivää ja ihanaa on! Työtä on toooooooosi paljon, ja kun kaikki asiat ovat vielä uusia, eli en ole aikaisemmin tehnyt (kas kummaa kun silti palkkasivat mut töihin..), niin alkaa pää olla uusien asioiden opettelusta aika pölkky. Ja lisää tulee koko ajan, mutta kun olen tehtävänkuvani sisäistänyt (siihen menee varmaan jokunen aika), niin alan hoitaa sitä postia yksin, ja vastuu on siinä aikamoinen.. huh huh.. nyt ko hirvittää. Tämän kuumeilun osalta tuo työ en tehnyt juuri sen mitä etukäteen arvelinkin, kummasti on jäänyt takaalalla.. mutta nyt taas pullahti kaikki pintaan, kun tulin tänne teidän kuulumisia lukemaan. Ja onneksi tulin, ankkiksen uutinen on kerrassaan mahtava!!!

Anteeksi teille kaikki muut rakkaat kultaiset, kun en " syvenny" teidän viesteihinne. Omanapainen oli tämä juttu nyt, anteeksi. Kotihommat ovat vielä aivan vaiheessa... eipä niille näin työpäivän jälkeen jaksa muuta tehdä, kuin suoda pienen ajatuksen vain :)))

Halit kaikille!!!

ANI

Vierailija
26/40 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski jälleen rouva salamanäppi ja naputteli ennen kuin ajatteli, mutta eipä tuo haitanne, että onnea tulee toivotetuksi toiseenkin kertaan. Kaikkea hyvää sinulle ja pikkuriikkiselle. Olisipa ihana päästä kanssasi samoille viivoille masua kasvattamaan. Ihan kokonaan ei se mahdollisuus ole nähtävästi meillä nyt kuitenkaan poissuljettu. Kaikesta vauvakielteisestä puheestaan huolimatta kun ukkokulta on ollut parina iltana sangen aktiivinen peluri. Aiheesta ei olla puhuttu yhtikäs mitään, mutta enpä minä nyt paljon sanoja kaipailekaan. Enemmänkin pieniä siimahäntiä ;-)

Ullrike

Vierailija
27/40 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Akkis! Pienelle tarroja ja liimmaa oikein kunnolla. Sinun mies taitaa olla samanlainen kuin minunkin, ei uskonut yhdestä testistä vaan piti minunkin ostaa toinen miehen mieliksi:)

Kyllä teillä vauvan saaneilla on painot pudonneet ihanasti. Minulla ne vaan edelleen keikkuu mukana ne n.7 kg raskaudesta ja toinen 7 kg ennen sitä tullutta eli sarkaa olisi. Olen ilmoittautunut jumppaan joka tuossa syyskuun puolivälissä alkaa jospa se antaisi hieman potkua tuohon painon lähtöön. Se on vaan niin etten usko toiseen raskauteen ennen kuin olen saanut pois ainakin muutamia kiloja, se auttoi viimeksikin tai ainakin uskoin niin.

meillä Pojulla on jo toinen hammas tulossa ja itkut on jo siitä melkein itketty ja yöt valvottu:) Kovasti on menevää sorttia kun pyörien menee eteenpäin ja kaikki matalalla olevat jutut kuten dvd on vaarassa. Ollaan lähdössä pohjoiseen lomalle viikon päästä ja hieman jo jännittää mitenkä niin pitkä matka Pojun kanssa sujuu. Tissiä on vielä syönyt ja saa syödäkkin vielä matkan ajan sitten kyllä aletaan hieman karsia ja lähdetään tuosta yösyönnistä, huh urakkaa varmaan jonkin verran siinä.

Nyt en muista mitä piti kommentoida muuta, mutta mukavaa loppu viikkoa kaikille!!!

Teti ja Poju

Vierailija
28/40 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea ja lykkyä matkaan 9 kk:n ajaksi!

Vierailija
29/40 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti tulin neuvolakuulumisia kertomaan, kaikki muuten ok paitsi hemoglobiini laskenut viimekerran 130,sta 108.aan joten uskottava se on että jos hemppa tippuu niin voi olla päänsärkyä,, Minä kun viimeviikon napostelin paratabsia oikein urakalla !!

Painoa tullut yhteensä 8,5 kg ja sykkeet olivat samat kun aiemmin 145, joten mitähän tuostakin vois veikata en tiedä??

Kohdunpohjan korkeus 29,5 joten yläkäyrän yläpuolella mennään tasaisesti !

Seuraava neuvola kahden viikon päästä ja kehoitti varaamaan omalääkärille ajan sairasloman jatkoa varten kun neuvolalääkäriä ei tällä viikolla kuullema ole ollenkaan paikalla ??

Iltapäiväksi on ohjelmassa koirulin kanssa lenkki skolelle hakemaan pimut kun on aurinkoinen ilma, sitten kirjastoon hakemaan jotain lukemista, apteekkiin ja kauppaan...

Mitähän rautaa sitä pitäis syödä mulla kun normaali hemoglobiini on 150-160 luokkaa ..

Mukavaa aurinkoista syyspäivää kaikille, mä menen nyt laittaa makaroonilaatikon uuniin ja pyykit koneeseen pyörimään...

Isotikru+tikrunpentu rv 28

Vierailija
30/40 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä mukaan ja turvallista matkaa kohti ensi kevättä!! Ihanaa!!!!

walo

Vierailija
31/40 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.9 on ultra ja siihen on 100 VUOTTA!

Elsamarja, teillä mahtaa olla superdobbleri neuvolassa kun kuuntelivat jo sydänäänet. Tosi kiva juttu, ettei tarvitse odotella viikolle 12.

Ani, mukava kuulla, että töissä on hauskaa ja uusien asioiden opettelu ja oppiminen virkistää mieltä kummasti.

Ullrike, toivottavasti tulet heti perässä.

Pippurille mukavaa lomaa, tekee tosi hyvää välillä olla ihan rauhassa kahdestaan.

Vierailija
32/40 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidät etusivulle, niin ettei tarvitse kenenkään etsiä jos ykskaks tulee asiaa.

Vierailija
33/40 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh-hyvä aloitus, mutta yksi sana kertonee enemmän kuin tuhat :-))

Ottaa vain aivoon tuo ' ukko' , lähti eilen ulos opisk. kavereidensa kanssa ja tuli kotiin muutaman ' liikaa' ottaneena :-// Jos mä jotain inhoan niin se on humalaiset ihmiset !!! No onneksi hän on kiltti, ei siis huuda tai räyhää painuu vain nukkumaan, mutta inhottaa kuitenkin, ja nyt sitten yrittää olla niiiiiiiin pahoillaan ja voivoivoi kun päätäkin särkee, särkekööt, mä lähden ainakin salille pian.

Ankkis, kyllä se sata vuottakin menee nopsaan :-)) Pian on ensi ulta ja sitten saat nautiskella sillä ihanuudella mikä siellä ruudussa näkyy. Voi että, itse olin aivan otettu, kun oltiin ensi ultrassa-np:ssa, mutta se meni kuitenkin pieleen, koska tiinultahan löydettiin niskaturvotusta yli sallitun, ja se ultra-nautinto jäi lyhyeksi, pelkkää ahdistusta ja pelkoa sen jälkeen sinne kakkos ultraan saakka, ja kyllä sitä tuli aateltua yhtä sun toista ennen kuin tyttö syntyi. Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin.

Ani ihanaa, että työt maistuvat ja olet tyytyväinen valintaasi. Työ on terapiaa niinhän sitä sanotaan, ja itse myöskin vakaasti kallistun siihen suuntaan. Ihanaa välillä päästä tuulettamaan nuppia ja kaataa ajatukset johonkin muuhun kuin vain itseensä ja omaan napaan. Kiva, että jaksat visiteerata täälläkin :-))

Teti, arvaas mitä, tänä aamuna tapahtui hauska juttu, kun heräsin, SINÄ, olit mielessäni heti ensimmäisenä. Ajattelin, että mitäköhän tetille kuuluu .. hah .. ihan rupesin nauramaan yksikseni :-)) On tämä virtuaali ystävyys vain erikoista. Kiva, että poitsulle tulee purukalustoa, mutta inhottavaa, se että sen pitää olla kivuliasta. Toivotaan, että vieroitus onnistuu ilman suurempia itkuja. Teti ootteko te Lappiin matkalla ?? Hyvää lomamatkaa ja turvallista sellaista !!!

Ja sonjaemma, mikä ihmeen laihdutus' juttu' tuo tuommoinen on, jos kekseillä ja jäätelöllä lähtee mammakilot pois :-)) ??? Kyselee yksi kateellinen .. No mullehan tuli moninkertaisesti enemmän kuin sulle, melk. 40kiloa, ja eihän sellainen määrdä lähde tuosta noin pois. Mutta uskon, että mulla aika paljon oli nestekertymää, koska yli 25kg on jo lähtenyt pois. Uskon, että tämä loppu on sitä todellista mässäily painoa, n. 8 kg ja synnytyksen jälkeenhän lähti about 7kg, se olisi yht. 15kg ja toinen reipas 15kg taisi olla sitä turvotusta.

Meinaatteko lähteä Kanarialle ? Mä jotenkin kaihdan tuota lentämistä vauvan kanssa .. Pelkään jo nyt tulevaa kesää, koska silloin on pakko lentää sinne huitsin nevadaan ja matkaan menee n.24h, koska kaksi välilaskua, yksi Euroopassa ja toinen Lähi-Idässä ..Plaah..

Kävin eilen eureca-apteekissa he ainakin he myyvät sellaisia auringonvaloa estäviä asusteita lapsille. Ne ovat hyvää materiaalia, ja voi pitää päällä vaikkapa uidessa. Niitä oli erivärisiä, erilaisilla kuvioinnilla. Aattelin ostaa tiinulle muutaman sellaisen puvun, koska muuten en häntä uskalla ulos viedä päiväsaikaan ollenkaan, kun siellä se aurinko porottaa melkein päivittäin jollei sitten sada kaatamalla.

Mitäköhän vielä .. Tiinu ollut hieman känkkis nyt aamulla, ei olisi millään mennyt unisille. Olisikohan hampuja tulossa tännekin, täytyykin tutkia suu. No nyt nukkuu .. Yölläkin oli hereillä 3-6 välisen ajan ja sitten annoin hieman maitoa, ja nukahti kolmeksi tunniksi. Hän menikin yöunille eilen liian aikaisin klo.19, mutta eihän sitä voi estääkään, jos toinen nukahtaa(?)

Peltis missä vain Vantaata sinä asut ?? Jos vaikka asuttaisiin lähelläkin toisiamme :-)) Mitä masukille kuuluu ??

Nyt kaikille hyvää viikonloppua, tulen myöhemmin uudestaan kirjailemaan. Voikaahan hyvin kaikki masukkaat, ja vauvallisille hyviä vointeja myös, kuten meidän kuumeporukallekin. t. emmi

Vierailija
34/40 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti vanhempiensa kanssa yhteen halpishalliin työkaluja kattomaan, Meral nukkuu ja poika kattoo telkkaria, joten minä tänne:) Meille kuuluu ihan tavallista. Nuo appivanhemmat alkavat kuulua jo kalustoon..Ainoa asia, mikä mua häiritsee, on heidän totaalisen erilainen rytminsä. Illalla kukkuvat pikkutunneille ja aamulla heräävät klo 12 aikaan. Mulla on voimia tehdä hommia aamulla, enkä tykkää hiippailla, kun tekis mieli täräyttää imuri päälle. Mies tietysti noudattaa vanhempiensa rytmiä..kele..

Aha, tyttö heräs, joten jatkan marmatusta myöhemmin.

Vierailija
35/40 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tulee joskus liian helposti reagoitua jokaiseen inahdukseen ja ite herätän tytön sit, kun menen kurkkimaan sen ähinöitä..

Niin. Tosiaan tuo päivärytmiasia ottaa pannuun. Onneksi mies pääsi yhdelle kurssille ja hänen rytminsä normalisoituu sen myötä. Se tietää myös sitä, että mies tulee työllistymään muihin hommiin ja saamaan inhimilliset työajat. Jes! Aikasemmin olleet siis klo 10-21 matkoineen.

Kyllähän se kieliasiakin ottaa pannuun, koska olen 99 pros. pihalla siitä, mistä keskustellaan..

Muutakin on tapahtunut! Poika, jota mies ei ole tavannut 6 vuoteen on palannut tämän maan kamaralle ja elättelemme nyt toiveita tapaamisten käynnistymisestä. Miehellä on hovin päätöksellä tiedonsaantioikeus pojan asioista ja sai osoitteen viranomaisten kautta selvitettyä. Toivottavasti menis asiat neuvotteluteitse eikä tartteis oikeuteen lähteä. Koittakaa kestää, kun puran asiaa tänne..

Taas se lapsukainen tirisee..

Vierailija
36/40 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aamukaffet juotu, keittiö siivottu, hesarikin luettu joten eikun koneelle notkumaan...

Isukki ja isommat nukkuvat vielä ja kuopukset syövät poikkeuksellisesti okkarissa aamupalaa ja samalla katsovat lastenohjelmia.

Koiruli pitäis viedä ulos mutta sataa kun esterin p.stä joten odottelen että jos sade loppuis tai taukoais hetkeks...

Viikonloppu on mennyt taas aikas nopeasti, perjantaina hain saikkua lisää, ainakin ens viikon olen kotona ja aloitinpas sen rautalääkkeen ( Retaferin )popsimisen sekä vitamiinipurkinkin kaivoin syyskuun kunniaksi esille.

Perjantaina kävin hammaslääkärissä ja juurihoitoa jatkettiin :-( ja kun on etuhampaasta kysymys niin on muistuttanut kyllä ronkkimisesta asti itsestään ja Panadolin voimalla on menty eteenpäin..

Perjantaina käytiin sitten vielä uudelleen Helsingissä kun vietiin pikkupimut katsomaan sitä ilotulituksen sm-kilpailua ja kylläpä olikin ihan hienoja raketteja !! Ihan loppuun asti ei oltu kun neidot halusivat kotiin ja oman peiton alle lämpimään pötköttämään..

Eilen käytiin kirpparilla heti aamusta ja löysinkin ihan sieviä vaatekappaleita vauvalle.

Sitten siivousta, pyykkäystä ja iltapäivästä meillä oli vieraita ja illanpäälle pistäydyttiin vielä moikkaamassa yksiä kamuja ja tytöt saivat leikkiä heidän pimujensa kanssa.

Tänään ei ole vielä ohjelmaa tiedossa, mutta vähän suunnittelin että pitäis yksi tankokaappi raivata hyllykaapiksi meidän makkarista vauvan vaatteille mutta katsotaan nyt kun muu porukka herää ja keksii ohjelmaksi.

Senniina oli mukava kuulla että siellä menee hyvin ja sopu on säilynyt appivanhemmista huolimatta.

Emmi tsekkasitkos onko Tiinulle tullut hampeja?? Meidän toiselta kuopukselta lähti hiihtolomareissussa yläetuhampaat ja nyt viime viikolla puhkesi toinen ylähammas ja neiti on niin onnellinen, kun ei tarvii enään olla harvahammas...

Ankkis ei siihen ultraan ole pitkä aika, se on mun synttäripäivänä !!

Millasia oireita sulla on ?? Jaksuja sinne, se alkuraskaus on henkisesti jotenkin niin rankkaa...

Nyt tyhjentää astiskonetta ja lataamaan pyykkikonetta,...

Mukavaa sunnuntaita kaikille !!

Isotikru + tikrunpentu rv28+3

Vierailija
37/40 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoomenta !

Laitoin tiinun juuri ekoille päikkäreille, ja kipin kapin ' netti' auki ;-))

Meillä on nyt nukuttu viisikö vai kuusi yötä putkeen ilman yhtään heräämistä, ja olen todella piristynyt ja virkistynyt. Aivan mahtava olotila. Nyt jo alkaa taas vauvakuume painamaan päälle, jos tuo tiinu vaikka yöt rupeisi nukkumaan näin hienosti, mutta parempi odottaa ensi kevääseen, vaikkakin mekin pelttiin ' venäläistä rulettia' ja taas oviksen aikoihin, joten taitaa mieskin ottaa ihan tietoisia riskejä (?) No katsellaan mitä tapahtuu, saapahan ainakin jotain jäskättävää tähänkin kiertoon ;-)) Tiinu nukkuin lauantaina megapäikkäreitäkin, pituutta tuli jokaisella kerralla 1.5-2h, oltiin ihan ihmeissämme, ja tuli jo pienosia tylsyyskohtauksia kun tuon vauvan kanssa on niin kiva jutella ja leikkiä, mutta hää vain nukkui.

Ankkikselle piti lähettää paljon +++ sädetystä tälle kierrolle !!! Toivotaan, että onnistaisi, todellakin toivon niin ... Jatkuva yritys ja odotus on turhauttavaa, ja kun koskaan se lopputulos ei ole mieleinen, mutta toivotaan, että nyt tulisi se kauan odotettu plussa+++

Wemppu kiva, että reissu oli onnistunut !!! Mikä sen kauniimpaa kuin isomasuinen äiti, tietenkin sait tanssia :-)) Luulen, että monet miehet pitävät odottavia äitejä kauniina, ei ehkä niinkään seksikkäinä (paitsi oma mies) mutta kauniina, ja se lämmittää sydäntä. Nyt vain sitten odotellaan wempun mammaloman alkua !!!

Isotikru ' moi taas' naapuri. Asuvatko vanhempasi edelleen Ilolassa ?? No asiasta toiseen, onko supparit loppuneet tai ainakin vähentyneet ? Ethän vain ole mennyt töihin ?? Koitahan jaksella ...

Leviniakin oli edelleen yhtenä kokonaisena ! Ja aiotko muuttaa nyt vielä viimeisilläsi ? Hui ..ootko kyllä oikea sissi. Muutatteko kauaskin rempan ajaksi ?? Mikä on tänään vointi ?? Käykö vanhempasi siellä kaukana koskaan visiteeraamassa sua, vai matkaatko aina suomeen ?? Miten nyt kun vauva syntyy, tulevatko he ' vanhempasi' katsomaan vauvaa ?? Voi hyvin .. !!! Ja kuules +17kg on vähän meikäläisen mittakaavassa :-)) Täällä kun todellakin käytiin likellä +40kg nousua ja alku paino oli suunnilleen sama kuin sullakin silloin ekalla kerralla 56-57kg, että silleen ...

Voi Ani hyvää työpäivää ekaa sellaista !!! Voi harmi, kun en eilen päässyt linjoille. Mutta käyhän tervehtimässä meitä, elä siis kokonaan hyvlkää, jookos ?? Tuli ihan tippalinssiin, kun mietin, että nyt kerkiät vain silloin tällöin .. tänne palstalle, mutta kuitenkin kaikesta huolimatta voi hyvin, ja kaikkea hyvää työtaipaleelle, kuin myös tytsylle hyviä päiväkoti hetkiä !!! Ja plussaonnea myös sinne+++ Käyhän kertomassa työpaikka kuulumiset PIAN ... !!!

Meillä on muuten viimeisen viikon ajan ollut uusi tuttavuus VARPAAT ja muutenkin JALAT mitkä on kattoa kohti koko ajan ja varput suussa tai kädessä, laita siinä sitten vaippaa, pese ja pue :-)) Hahaha on tuo vain niin suloinen pikkuinen pallero .. Ja ruoka maistuu !!!

Nyt heips t. emmi ja tiinu

Vierailija
38/40 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis; plussassadetta!!!

Ani; työiloa!!!

Wemppa; kiva, että oli mukavaa!!

Pikkueukko; tervetuloa, ellen ole toivotellut jo :)

Raskautuneet; hyviä oloja ja mahan potkutusta ;)

Kaikki; iloista viikonalkua!!!!

ME: Kiireisenä pitää naisen nuo kolme lasta :) Koko ajan tarvii hiukan vahtia, että mitä pikkusisko saa kestää, kun sitä hellitään :) Ja sitten kiukuta, kun Picassoidaan seiniä, purraan isoa siskoa, termonoidaan tavaroita yms. yms. S:tanallisen Raivostuttavaa. Meillä siis asuu tehokas kaksivuotias.....

Ja nyt palaan lasten pariin ja suljen tietsin. Ainoa tapa saada itsensä pois roikkumasta joka 2. hetki netissä ;)

Vierailija
39/40 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis - toivottavasti plussien suuri määrä viestiketjun otsikossa ennustaa nyt sitä kaikkein toivotuinta plussaa sinulle. Peukutan kovasti ! =)

Anille onnittelut uudesta työpaikasta! On se jännää mennä työelämään pidemmän tauon jälkeen. Kaikki sujuu hyvin, usko pois. Muista vaan levätäkin, ettet uuvuta itseäsi täysin.

Emmi ja Iso-Tikru - on ollut hauska seurata teidän kirjoitteluanne mun nykyisistä kotikulmista. =) Olen töissä ja asun tässä " kulmilla" , joten tutuista paikoista puhutaan. Emmi, aika liikkistä kun ne varpaat löytyy. =)) Ja hienoa, että yöt sujuvat ja saat nukuttua! Iso-Tikru, toivottavasti supparit ovat poistuneet, hus hus, tässä vaiheessa vielä tarvis yhtään supistella... Lepäilet nyt kaikessa rauhassa ja kasvatat massua.

Wemppa, kiva että bileet meni hienosti. Hyvin kyllä olit jaksanut juhlia. =) Mites töissä muuten? Miten voit? Nähtävästi ihan hyvin, ja rv:t vaan kohisten lisääntyy.

Levinia se sinnikkäästi jatkaa yhtenä kappaleena. Jaksamista helteeseen ja vikoihin viikkoihin. Tule sitten heti kertomaan uutiset (minäkö utelias...)!

Pinkertonille jaksamista 2-v tehopakkauksen kanssa. Tuli sun kirjoituksesta tod elävästi mieleen aika, kun meidän nykyinen 7 v. oli vajaa 2 v. ja toinen oli vauva... =))

Pikkueukolle tervetulotoivotukset myös minulta!

Valdevinan vauvakuulumisia kaipailen!

Omaa napaa... Tänään neuvolassa. Hemppa oli 103, joten ei kai tarvitse ihmetellä, että hieman väsyttää. Painoa oli tullut vaan 120 g/vk - mutta edellisellä kerralla tuli sitten sitäkin enemmän, joten ihan hyvä kerrankin näin. Sain kela-laputkin, joten kohta pääsee taas hypistelemään äitiyspakkauksen pikkuvaatteita, ihanaa! Valitin sydämentykytystä, mitä ollut vähän vaihtelevasti päivittäin. Olisi kirjoittanut saikkua, mutta päätin, että ei ainakaan vielä. Verenpaine oli hieman noussut, mutta edelleen ok. Täytyy nyt toivoa, ettei enää nouse. Työni on aika stressaavaa, joten saas nähdä, jaksanko täällä marraskuun puoliväliin keikkua.

Aurinkoista elokuun vikaa viikkoa kaikille kultaisille!

Peltis 23+3

Vierailija
40/40 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu uinuu edelleen ja kaikki hommat on tehty :-// Pitäsikö vain lorvailla ... ?? On tämäkin, enää en osaa edes ' olla' kun ollut niin kiinni tytössä nämä melk.5kk, ja nyt yllättäen tyttö alkaakin nukkua 2h putkeen niin on siinä opettelemista .. En siis valita, mutta kun koko ajan vain ramppaan katsomassa vauvaa, en osaa kunnolla rentoutua ja olla ja nauttia hiljaisuudesta ja ' hetkellisestä' vapaudesta :-))

Katselin itseäni äsken peilistä ja täytyy sanoa, että kuntosalilla käynti on tehnyt hyvää työtä. Paino kiikkuu 63-65kg välissä, mutta nyt vihdoinkin alan olla oma entinen itseni, vaikka tuo masu tuossa nököttääkin, mutta ei mua haittaa vaikka tuo masu jäsikin, koska se on oikeastaan aika söpö ;-)) Mutta selluliitille haluan antaa köniin .. ja reisistä on mukavasti lähtenytkin. Taidan ostaa tänään jotakin ihmevoidetta ja kokeilla sitäkin ..

Ja ullrike missä olet ? Käy kertomassa kuulumiset !!! Oletteko miehen kanssa päässeet yhteisymmärrykseen ? Haleja sille suunnalle ...

Taas heips t. emmi